Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Dokumentációs rendszer
2
INTÉZMÉNYI PORTFOLIÓ Helyzetelemzés
3
HELYZETELEMZÉS
4
INTÉZMÉNYI PORTFOLIÓ Helyzetelemzés SWOT-analízis
5
SWOT-analízis SWOT- elemzés Segítik a célok elérését Gátolják
Belső tényezők -szervezeti jellemzők ERŐSSÉGEK elkötelezett iskolavezetés gyermekközpontúság differenciált oktatásszervezés projekt módszer alkalmazása humán erőforrás kapcsolatépítés épület adottságai tárgyi feltételek rendezvények bonyolítása nyilvánosság ( honlap, bemutató órák ) innovatív testület hagyományok ápolása integráció német nemzetiségi tagozat sportszellem erdei iskola földrajzi helyzet GYENGESÉGEK anyagi és társadalmi megbecsülés egyenlőtlen munkamegosztás szülői motiváció hiánya
6
INTÉZMÉNYI PORTFOLIÓ Helyzetelemzés SWOT-analízis
Humán feltételek-innováció létszámadatok, együttműködő partnerek integráció régen és most pályázatok-ÖKO hallgatók fogadása
7
INTEGRÁCIÓ
8
INTEGRÁCIÓ
9
INTÉZMÉNYI PORTFOLIÓ Helyzetelemzés SWOT-analízis Humán feltételek
Eszköz és infrastrukturális feltételek
12
JÓ-GYAKORLATOK INTÉZMÉNYI PORTFOLIÓ Helyzetelemzés SWOT-analízis
Humán feltételek Eszköz és infrastrukturális feltételek Együttműködő partnerek-külső kapcsolatok JÓ-GYAKORLATOK
13
GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat
Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése című projekt végrehajtásának szabályozása TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat
14
GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat
Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése című projekt végrehajtásának szabályozása TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat
15
Az intézmény belső kommunikációjának formái és szabályainak rendje
A szabályozás célja A referencia intézmény sikeres működéséhez szükséges információk átadásának szabályozása tájékoztató információs terület tájékoztatott csatorna dokumentáció Tájékoztató Információs terület Tájékoztatott Csatorna Dokumentáció
17
Referenciaintézményi működés stratégiai tervezésének szabályozása
A szabályozás célja : dokumentálni a működés folyamatát, átláthatóvá tenni a tervezés menetét, és az ehhez kapcsolódó feladatok egymásra épültségét. Működéssel kapcsolatos elvárások- célok Tervezés alapja
18
A stratégiai tervezés szabályozásának folyamata I.
Jövőkép: Optimális méretű, működő hálózat létrehozása Tárgyi feltételek SWOT analízis Adatgyűjtés Humán erőforrás Célok kijelölése Helyzetelemzés Megfelelő célok Partnerek elvárásai NEM IGEN
19
A stratégiai tervezés szabályozásának folyamata II.
Akcióterv készítése Ütemezés, felelősök meghatározása Kivitelezés: - mentorálás - integráció, öko iskolai ”Jó gyakorlatok” átadása. Korrekció Elégedettségi kérdőív a partnerektől Mérés, értékelés Megvalósultak a célok? nem igen Jól működő hálózat, bővülő kínálat, elégedett partnerek
20
Működést szabályozó dokumentumok
Feladatok Felelős Határidő Ellenőrzés Éves munkaterv elkészítése szakmai vezető Tanévnyitó értekezlet napja iskolavezetés Kiegészítő munkaköri leírások megfogalmazása intézményvezető szeptember 15. iskola szakmai fenntartója Pedagógiai Program, Szervezeti Működési Szabályzat, Házirend, Minőségirányítási Program módosítása törvényi változások alkalmával Működést szabályozó program, stratégiai tervek kidolgozása Hálózati együttműködés
21
A Referenciaintézményi Működést Támogató Csoport működésének szabályozása
Szabályozás célja: feladatok és jogkörök meghatározása RMTCS felépítése- teamek RMTCS működése kapcsán az intézményvezető feladatai Csoportvezető feladatai: tervez, koordinál, szervez, beszámol, egyeztet Dokumentumok kezelése
22
GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat
A JÓ GYAKORLAT ÁTADÁSÁNAK SZABÁLYOZÁSA JÓ GYAKORLAT ÁTADÁS FOLYAMATA KAPCSOLATFELVÉTEL TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
23
A JÓ GYAKORLAT ÁTADÁSÁNAK SZABÁLYOZÁSA
2. IGÉNYFELMÉRÉS, BEMUTATÁS A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
24
GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat
3. A MENTORFELELŐS KIVÁLASZTÁSA TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
25
4. HELYZETELEMZÉS AZ ÁTVEVŐ INTÉZMÉNYRŐL
TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
26
5. VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉSKÖTÉS
A JÓ GYAKORLAT ÁTADÁSÁNAK SZABÁLYOZÁSA 5. VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉSKÖTÉS TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
27
Az adaptáció folyamatának szabályozása
A szabályozás célja: SIKERES ADAPTÁCIÓ SIKERES INNOVÁCIÓ HÁLÓZAT FEJLŐDÉSE TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
28
GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat
Az adaptáció folyamatának szabályozása Választható jó gyakorlataink célja Kulcs kompetenciák alakítása: A gyermekek ismerjék és védjék élő-, és élettelen környezetüket a nagyvárosban. Képesség fejlesztés egyéni szükségletekhez igazodva. A jövő pedagógusainak az oktató-nevelő munkára való felkészítése. Német nemzetiségi nyelvoktatás, hagyományőrzés. TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
29
Az adaptáció folyamatának szabályozása
AZ ADAPTÁCIÓ CÉLJA: ÚJ MÓDSZEREK BEÉPÜLÉSE AZ ADAPTÁCIÓ ELVEI: KÖLCSÖNÖS FELELŐSSÉG KÖZÖS MUNKA A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
30
GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat
Az adaptáció folyamatának szabályozása TERVEZETT VÁLTOZÁSOK: SZEMÉLYES SZINTEN OSZTÁLYSZINTEN TARTALMI SZINTEN MÓDSZERTANI VÁLTOZÁSOK INTÉZMÉNYI SZINTŰ VÁLTOZÁSOK TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
31
GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat
ADAPTÁCIÓS TERV 1. HELYZETELEMZÉS, JÖVŐKÉPALKOTÁS TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
32
2. PEDAGÓGUSOK EGYÉNI FEJLESZTÉSI TERVÉNEK ELKÉSZÍTÉSE
A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
33
GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat
ADAPTÁCIÓS FOLYAMAT SZABÁLYOZÁSA 3. BELSŐ KÉPZÉSEK RENDSZERÉNEK TERVEZÉSE, MŰKÖDTETÉSE 4. FEJLESZTŐ MŰHELY 5. AZ INTÉZMÉNY ALAPDOKUMENTUMAINAK VIZSGÁLATA, KIEGÉSZÍTÉSE TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
34
GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat
ADAPTÁCIÓS FOLYAMAT A JÓ GYAKORLAT RÉSZLETES BEMUTATÁSA A JÓ GYAKORLAT DOKUMENTUMAINAK ÁTADÁSA AZ ADAPTÁCIÓ SEGÍTÉSE AZ ADAPTÁCIÓ FOLYAMATÁNAK KÍSÉRÉSE AZ ADAPTÁCIÓHOZ SZÜKSÉGES DOKUMENTÁCÓ ELKÉSZÍTÉSE ÉRTÉKELÉS VISSZACSATOLÁS TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
35
GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat
Az adaptáció folyamatának szabályozása TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg
36
A irányított önértékelés folyamatának szabályozása
CÉL Az önértékelés gyakorisága Az értékelés módszerei
37
A irányított önértékelés folyamatának szabályozása
Az értékelés területei Szervezet és vezetés Intézményi politika Az intézményi folyamatok szabályozottsága Erőforrások A partnerek elégedettsége Szervezeti kultúra fejlesztésének eredményei Kapcsolatrendszer A folyamat leírása
39
A referencia intézményértékelés indikátorai és használatának rendje
A szabályozás célja Területek Tárgyi feltételek Szervezeti kultúra Humán tényezők Partnerek Értékelés módja Értékelés ideje Indikátorok Tárgyi feltételek Szervezeti kultúra Humán tényezők Partnerek
40
Czeizlerné Pécsi Ildikó Schrodtné Habrany Erika
Köszönjük a figyelmet! Bubánné Kónya Szilvia Czeizlerné Pécsi Ildikó Schrodtné Habrany Erika
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.