Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZsófia Bodnárné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: 05211007 VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović
3
• A mobilmarketing a marketing egy speciális ága • olyan reklámozási gyakorlat, mely interaktív módon, személyre szabottan teremt közvetlen kapcsolatot az ügyfél és hirdető között • Célja az értékesítés ösztönzése, az ügyfélkör növelése, és a márkaépítés • A mobilmarketing megoldás számos előnyt nyújt a hirdetőknek: • nagyobb a mobiltelefonok száma, mint a TV és számítógép összesen • mindig tudjuk, hogy kié a telefon és hol van éppen • személyre szabott • költséghatékony Mobil marketing
4
• SMS • MMS • Bluetooth • QR Kód • Mobil kupon • Applikáció alapú
5
• SMS • MMS
6
• Bluetooth • QR code
7
• Mobil kupon: • jegyváltás, belépés, szolgáltatás vagy kedvezmény igénybevétele • Applikáció alapú
8
3 100 000 2 970 0009 920 000 10 550 000
9
• http://www.platimo.rs http://www.platimo.rs
10
• Kombank mBank, Intesa Mobi, mBankar ProCredit Bank Srbija • http://www.kombank.com/mobilni/ http://www.kombank.com/mobilni/
11
• Uverenja
12
VÉGE Köszönöm szépen!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.