Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGabi Mezeiné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt 2009. április 29.
2
Válság hatására paradigma váltásra van szükség
3
A korábbi gyakorlatot eltemethetjük
4
Mit tehetünk az interneten? 1) Átstrukturáljuk a költéseinket 2) Értéklánc kalibrálható pontjain beavatkozunk
5
Költések átstrukturálása
6
1. Fontos szerepet kapnak a kreatív, költséghatékony megoldások (saját blog, közösségi oldalak, stb) 2. Korlátlan direkt sales budget Etarget, Google Ár összehasonlító oldalak Affiliate rendszerben partner site-ok 3. Display megoldások mellett hangsúlyos CPO kampányok
7
Megjelenés (AV) Vásárlás webáruház Konverzió - CR webáruház Konverzió - CR Beavatkozunk az internetes értékláncba Kattintás - CTR Organikus keres ő találatok
8
Kattintás - CTR SEO Konverzió- CR
9
Kattintás – CTR méréssel, iterációval, folyamatos fejlesztéssel és kutatással javítható az átkattintási ráta (CTR) SEO – javítható az organikus találatok aránya Konverzió – CR site optimalizálással, aktív folow up stratégiával, méréssel, kutatással javítható a konverziós ráta (CR)
10
Párhuzamosan 2 vagy több kreatív futtatása, cseréje A javuló CTR nyomában
11
Párhuzamosan 2 vagy több kreatív futtatása A javuló CTR nyomában
12
Display hirdetések eltolása termékajánló felületté
13
A javuló CTR nyomában CT alapú kampányoknál CPO szemlélet, magas CR ráta 5499 Ft
14
A konklúzió
15
Köszönöm a figyelmet! starcz.akos@bookline.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.