Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TeleBus bemutató.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TeleBus bemutató."— Előadás másolata:

1 teleBus bemutató

2 Mi is az a teleBus? A teleBus a Magyar Telefon-Média Intézet és a
Trend Budapest Kft. telefon alapú omnibusz piackutatási módszere. avagy A teleBus olyan „menetrendszerűen” induló telefonos lakossági felmérés, amelyre a különböző megrendelők különböző tematikájú kérdésekkel (mini kutatásokkal) „felszállhatnak”.

3 Mikor jó a teleBus? Volt-e már olyan, hogy: tegnapra kellett a válasz?
a CEO-nak kell egy mutatószám? van egy probléma, de nincs büdzsé? van egy kérdésem, de csak egy? kell egy adat, de nem egy komplett kutatás? ismerem a piacot, csak egy adatot nem? most történik valami, és azonnal tudnom kell, hogy hogyan reagálnak a fogyasztók (versenytárs kampány, negatív hír a cégről)? csak pár adat kellene, de az folyamatosan vizsgálva? van egy hipotézis, és meg kellene nézni a tervezés/kampány/termékfejlesztés előtt, hogy valós-e? meg kellene becsülni a piaci potenciált a büdzsé megtervezése előtt? nincs idő egy hónapot várni a válaszra? reprezentatív adat kell, de olcsón?

4 Röviden a teleBus-ról A módszer jellemzői
Célcsoport: 1000 fős, reprezentatív, lakossági Rendszeresen induló járatok Több ügyfél kérdései egy megkérdezés keretében Maximum 15 perces megkérdezés Maximum 30 kérdés+demográfiai kérdések 15 percből bérelhető tartalom Egyszerű, gyorsan megválaszolható kérdések Jegy a teleBusra: minimum 3 kérdés 1000 fős, a 18 évnél idősebb magyar lakosságot nem, életkor, településtípus, régió és iskolai végzettség szerint reprezentáló minta. A minta a nyilvános vonalas és mobiltelefon-előfizetői adatbázisokból véletlenszerűen kerül kiválasztásra.

5 Indulás minden páros héten
Folyamat Kutatás előtti hét Az ügyfél megfogalmazza a kutatási témá(ka)t. A Trend Budapest Kft. kérdés csomag javaslatot tesz. Indulás minden páros héten A hétfő 14 óráig befutott végleges kérdéseket/kérdésblokkokat az MTM leprogramozza. Feltesszük a teleBusra! Kedd, szerda, csütörtök Az MTM teljes körűen lebonyolítja az adatfelvétel, és szakmailag felügyeli azt, majd előállítja az elemzésre előkészített adatbázist. Következő kedd A Trend Budapest Kft. az adatbázisból - igény esetén - grafikusan ábrázolt magyarázatokkal ellátott Power Point prezentációt készít, és a nap végéig eljuttatja az ügyfélnek. A teljes folyamat mindössze 3 x 3 munkanapot vesz igénybe!

6 Miért érdemes a teleBus-on lenni?
Gyors: a teljes folyamathoz csupán egy hétre van szükség Egyszerű: csak a vizsgálandó kérdéskörök szükségesek Korszerű: a legfejlettebb szoftverek által támogatott folyamatok, mely minőségbiztosítási szempontból kiváló: A hívólista véletlenszerű leválogatása Programozott kérdőív A reprezentativitást biztosító szempontok folyamatos, online követése Kérdezőbiztosok folyamatos interaktív felügyelete és visszajelzés Reprezentatív: a mobil és vezetékes telefonszámok együttes alkalmazása széles körben elérhetővé teszi a lakosságot Megbízható: egyedülálló gyakorlat és minőségbiztosítási rendszer a garancia Diszkrét: a különböző megrendelői kérdések szeparált kezelése Megfizethető: a piacon egyedülálló ár-érték arány! 1000 fős, a 18 évnél idősebb magyar lakosságot nem, életkor, településtípus, régió és iskolai végzettség szerint reprezentáló minta. A mintát a nyilvános vonalas és mobiltelefon-előfizetői adatbázisokból véletlenszerűen kerülnek kiválasztásra.

7 Felelet-választós kérdés Eldöntendő kérdésblokk
Kérdéstípusok Csak két válaszlehetőség van, a kérdésre vagy pozitív, vagy negatív választ lehet adni. Pl. Szereti Ön Till Attilát? Hallott már Ön erről az akcióról? igen / nem, hallotta / nem hallotta A válaszadónak egy állítást kell értékelnie. Pl. Mennyire ért egyet az alábbi állítással? Egy egytől ötig tartó skálán kérem értékelje... A válaszadónak több, egymást kizáró válaszlehetőség áll rendelkezésére, melyek közül választania kell. Pl. Az alábbiak közül Ön melyik állítással ért inkább egyet? A kérdésre adható válaszok egy előre meghatározott listán szerepelnek. Amennyiben a válaszadó a listán nem található választ ad, válasza egy „egyéb” kategóriába kerül. Pl. Milyen márkájú az Ön autója? Egy eldöntendő kérdés Skálázós kérdés Felelet-választós kérdés Félig nyitott kérdés Eldöntendő kérdésblokk Több eldöntendő kérdés, melyekre ugyanaz a pozitív, vagy negatív választ adható. Pl. Szereti Ön Till Attilát? És Liptai Klaudiát? És Friderikusz Sándort? És Eszényi Enikőt? Skálázós kérdésblokk A válaszadónak több állítást kell értékelnie, de ugyanazon a skálán. Pl. Egy egytől ötig tartó skálán kérem értékelje, hogy az alábbi állítások mennyire illenek a ...

8 Rugalmas és megfizethető
TÍPUS ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Eldöntendő kérdés Ft Eldöntendő kérdésblokk Első kérdés Minden további kérdés Ft Feleletválasztós kérdés Ft Skálázós kérdés Ft Skálázós kérdésblokk Ft Félig nyitott kérdés Ft Minimális megrendelés: 3 tetszőleges típusú kérdés. Az ár tartalmazza a kérdőív kialakítását, az adatfelvétel teljeskörű lebonyolítását és szakmai felügyeletét a kérdések programozásától az elemzésre előkészített adatfájl átadásáig, valamint a PPT formátumban átadott fix változók mentén elvégzett elemzést, de nem tartalmazza az Általános Forgalmi Adót. Nem kell külön fizetni a standard szocio-demográfiai kérdésekért: a megkérdezett • neme, • kora, • legmagasabb iskolai végzettsége, • gazdasági aktivitás, • jövedelmi helyzet (ESOMAR), • háztartás nagysága, • a település típusa és • a régió. Egyedi ármegállapodás alapján lehetőség van: • a főbb demográfia mutatók és/vagy egyes kérdések keresztezéséből kialakított csoportok külön vizsgálatára • az adatfájl elemzéshez történő előkészítésére (átkódolások, összevonások, új változók létrehozása, stb.)

9 Lehetséges csomagok

10 Lehetséges csomagok teleBus Image Média- használat Árteszt Ismertség-
Koncepció csomag Image Kommuni- kációs Árteszt teleBus Média- használat Ismertség- elégedettség Fogyasztási szokások Egyéni kívánságok

11 Ajánlási valószínűség
Image csomag Mire jó? Ez a csomag választ ad a legáltalánosabb kérdésekre, melyek egy márka, termék, vagy szolgáltatás ismertségével/ image-vel kapcsolatban szóba kerülhetnek. Javasolt kérdéstípusok: Spontán ismertség Milyen márkákat / termékeket / szolgáltatókat ismer Ön? Előre összállított listáról max. 10 elem +1 „egyéb”-be kódolva Támogatott ismertség Ismeri-e Ön az alábbi márkákat / termékeket / szolgáltatókat? Max. 10 elem Birtoklás, penetráció Használta-e / igénybe vette-e / fogyasztotta-e Ön a márkát / szolgáltatót / terméket az elmúlt ban? Max. 10 elem A válaszadó által használt v. igénybe vett max.1 db márkára/ter-mékre/ szolgáltatásra kérdezzük Ajánlási valószínűség (Net Promoter Score) Egy 0-10-ig terjedő skálán mennyire valószínű, hogy Ön ajánlaná a ot egy barátjának, vagy kollégájának? Összességében mennyire elégedett Ön a al? Mennyire valószínű, hogy Ön ajánlaná a ot másoknak? Mennyire valószínű, hogy legközelebb szintén a ot választaná? Lojalitás-index Mennyire ért egyet Ön azzal, hogy a : Tradicionális Megbízható Innovatív, stb. Max. 8 elem Image

12 Ajánlási valószínűség
Image csomag Lehetséges output-ok: Spontán ismertség Támogatott ismertség Birtoklás, penetráció  Spontán első  Spontán  Támogatott  Spontán + Támogatott= Total „A” márka „B” márka „C” márka „A” márka  Igen, rendelkezik vele  Nem, nem rendelkezik vele „B” márka „C” márka Ajánlási valószínűség (Net Promoter Score) Lojalitás-index Image Elégedettség Jövőbeni használat Ajánlás Lojalitás Elmarasz-talók (D) 0,1,2,3,4,5,6 Semle-gesek 7,8 Ajánlók (P) 9,10 NPS= P% - D% Top2- Bottom6

13 JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK fix változók mentén elemezve,
Image csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Spontán ismertség Milyen márkákat / termékeket / szolgáltatókat ismer Ön? Félig nyitott kérdés 1 Ft Támogatott ismertség Ismeri-e Ön az alábbi márkákat / termékeket / szolgáltatókat? Eldöntendő kérdés Ft További eldöntendő kérdés 9 Ft Birtoklás, penetráció Használta-e / igénybe vette-e / fogyasztotta-e Ön a márkát / szolgáltatót / terméket az elmúlt ban? Ft Ajánlási valószínűség (Net Promoter Score) Egy 0-10-ig terjedő skálán mennyire valószínű, hogy Ön ajánlaná a ot egy barátjának, vagy kollégájának? Skálázós kérdés Ft Lojalitás-index Összességében mennyire elégedett Ön a al? Mennyire valószínű, hogy Ön ajánlaná a ot másoknak? Mennyire valószínű, hogy legközelebb szintén a ot választaná? Image Mennyire ért egyet Ön azzal, hogy a : •Tradicionális •Megbízható További skálázós kérdés 7 Ft •Innovatív, stb. Összesen Ft

14 Elősegíti a megfelelő piaci árazást. Vásárlási hajlandóság ár nélkül
Árteszt csomag Mire jó? Elősegíti a megfelelő piaci árazást. Bevezetés előtt álló és már piacon lévő termékek esetében egyaránt alkalmazható csomag. Javasolt kérdéstípusok:  Főmárka  Brand usage „A” márka „B” márka „C” márka Előre összállított listáról max. 5 elem +1 „egyéb”-be kódolva Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Főmárka Egyáltalán nem valószínű Nagyon valószínű Vásárlási hajlandóság ár nélkül Ha figyelmen kívül hagyjuk az árat, mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné ezt a szolgáltatást? Optimális ár Elfogadható árintervallum Ha a termékre / szolgáltatásra gondol, mennyi lenne az az egyszeri díj, amit úgy érez, hogy ez … 1. Túl olcsó, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy már annyira olcsó, hogy nem lehet minőségi / szakszerű, megbízható. 2. Olcsó, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás olcsó. 3. Drága, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás drága 4. Túl drága, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás egyszerűen nem ér ennyit. Árérzékenység-vizsgálat Egyáltalán nem valószínű Teljes mértékben valószínű 10 15 20 25 30 35 Vásárlási hajlandóság különböző árpontokon Mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné a szolgáltatást Ft-os áron? 4 árponton vizsgálva

15 JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK fix változók mentén elemezve,
Árteszt csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? Eldöntendő kérdés 1 Ft További eldöntendő kérdés 5 Ft Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés Ft Vásárlási hajlandóság ár nélkül Ha figyelmen kívül hagyjuk az árat, mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné ezt a szolgáltatást? Skálázós kérdés Ft Árérzékenység-vizsgálat Ha a termékre / szolgáltatásra gondol, mennyi lenne az az egyszeri díj, amit úgy érez, hogy ez … 1. Túl olcsó, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy már annyira olcsó, hogy nem lehet minőségi / szakszerű, megbízható. 2. Olcsó, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás olcsó. 3. Drága, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás drága 4. Túl drága, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás egyszerűen nem ér ennyit. Vásárlási hajlandóság különböző árpontokon Mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné a szolgáltatást Ft-os áron? Ft További skálázós kérdés 3 Ft Összesen Ft

16 Ismertség-elégedettség csomag
Mire jó? Feltérképezi egy adott márka / termék / szolgáltatás ismertségét, és több ismérv mentén a hozzá kapcsolódó elégedettséget Javasolt kérdéstípusok:  Spontán első  Spontán  Támogatott  Spontán + Támogatott= Total „A” márka „B” márka „C” márka Spontán ismertség Milyen márkákat / termékeket / szolgáltatókat ismer Ön? Támogatott ismertség Ismeri-e Ön az alábbi márkákat / termékeket / szolgáltatókat? A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban?  Főmárka  Brand usage „A” márka „B” márka „C” márka Brand usage Előre összállított listáról max. 5 elem +1 „egyéb”-be kódolva A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Főmárka Egyáltalán nem elégedett Teljes mértékben elégedett Mennyire elégedett Ön a márka/termék/ szolgáltatás megfizethetőségével/minőségével/ízével/ színével /gyorsaságával / stb. Elégedettség 10 Összességében, +9 db előre meghatározott állítás mentén.

17 Ismertség-elégedettség csomag árai
JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Spontán ismertség Milyen márkákat / termékeket / szolgáltatókat ismer Ön? Félig nyitott kérdés 1 55 440Ft Támogatott ismertség Ismeri-e Ön az alábbi márkákat / termékeket / szolgáltatókat? Eldöntendő kérdés Ft További eldöntendő kérdés 5 Ft Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés Ft Elégedettség Mennyire elégedett Ön a márka/termék/ szolgáltatás megfizethetőségével/minőségével/ízével/ színével /gyorsaságával / stb. Skálázós kérdés Ft További skálázós kérdés 8 Ft Összesen Ft

18 Kommunikációs csomag Mire jó?
Feltérképezi egy adott márka / termék / szolgáltatás ismertségét, és több ismérv mentén a hozzá kapcsolódó elégedettséget Javasolt kérdéstípusok:  Főmárka  Brand usage „A” márka „B” márka „C” márka Előre összállított listáról max. 10 elem +1 „egyéb”-be kódolva Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Főmárka Találkozott-e Ön ….. márka/ termék/ szolgáltatás kommunikációjával/ kampányával? Igen Nem NT/NV Kommunikáció ismertsége Max. 5 kommunikációs elem Az 5 elem mindegyikére kérdezve TV Rádió NT/NV Óriásplakát Internet Fel tudná idézni hogy hol találkozott a reklámmal/kampánnyal/ kommunikációval? Hol találkozott vele Egyáltalán nem tetszik Nagyon tetszik Tetszés Fel tudná idézni mennyire tetszett a …… reklámja? Fel tudná idézni mi volt a kommunikáció/reklám/kampány fő üzenete? Max. 5 kulcs elem Fő üzenet Egyáltalán nem illik Nagyon illik Ön szerint mennyire illik az elhangzott kampány / reklám a márka / termék / szolgáltató image-éhez? Illeszkedés a márkához Egyáltalán nem tetszik Nagyon tetszik Összehasonlítva más reklámokkal Önnek mennyire tetszik a ………… márka/termék/ szolgáltatás reklámja? Összehasonlítás Előnye Előre felvett hanganyag segítségével biztosítható, hogy minden válaszadó pontosan ugyanabban a formában tesztelje a kommunikációt.

19 Kommunikációs csomag árai
JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? Eldöntendő kérdés 1 Ft További eldöntendő kérdés 10 Ft Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés Ft Kommunikáció ismertsége Találkozott-e Ön ….. márka/ termék/ szolgáltatás kommunikációjával/ kampányával? Hol találkozott vele Fel tudná idézni hogy hol találkozott a reklámmal/kampánnyal/ kommunikációval? Félig nyitott kérdés Ft Tetszés Fel tudná idézni mennyire tetszett a …… reklámja? Skálázós kérdés Ft Fő üzenet Fel tudná idézni mi volt a kommunikáció/reklám/kampány fő üzenete? Illeszkedés a márkához Ön szerint mennyire illik az elhangzott kampány / reklám a márka / termék / szolgáltató image-éhez? Összehasonlítás Összehasonlítva más reklámokkal Önnek mennyire tetszik a ………… márka/termék/ szolgáltatás reklámja? Összesen Ft

20 Fogyasztási/ vásárlási szokások az FMCG szektorban csomag
Mire jó? Feltérképezi egy adott márka / termék fogyasztásának gyakoriságát és a fogyasztással kapcsolatos szokásokat Javasolt kérdéstípusok: A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban?  Főmárka  Brand usage „A” márka „B” márka „C” márka Brand usage Előre összállított listáról max. 5 elem +1 „egyéb”-be kódolva A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Főmárka Soha Naponta Évente Havonta Hetente Fogyasztási gyakoriság Milyen gyakran fogyasztja / vásárolja Ön az alábbiakat? Utcai árus Garázs bolt Hazai üzletlánc Szuper-market Hipermarket Egyéb Vásárlás helye Rendszerint milyen típusú üzletben szokta Ön vásárolni a ot? Nagyon valószínű Egyáltalán nem valószínű Kipróbálási hajlandóság Mennyire valószínű, hogy kipróbálná a ………… márkát/ teméket? +3 db vásárlási szokásokhoz kapcsolódó zárt kérdés igény szerint

21 Fogyasztási/ vásárlási szokások az FMCG szektorban csomag árai
JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? Eldöntendő kérdés 1 Ft További eldöntendő kérdés 5 Ft Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés Ft Fogyasztási gyakoriság Milyen gyakran fogyasztja / vásárolja Ön az alábbiakat? Skálázós kérdés Ft További skálázós kérdés Ft Vásárlás helye Rendszerint milyen típusú üzletben szokta Ön vásárolni a ot? Kipróbálási hajlandóság Mennyire valószínű, hogy kipróbálná a ………… márkát/ terméket? Összesen Ft

22 Koncepció csomag Mire jó?
Bevezetés előtt álló, vagy újragondolt termék- / szolgáltatáskoncepciók tesztelésére szolgáló csomag Javasolt kérdéstípusok: Ha figyelmen kívül hagyjuk az árat, mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné ezt a szolgáltatást? Vásárlási hajlandóság ár nélkül Top2 Vásárlási hajlandóság ár nélkül Vásárlási hajlandóság árral Mean Újdonság Illeszkedés Érthetőség Relevancia Hitelesség Tetszés 4,9 4,8 4,7 4,6 4,5 4,4 4,3 Újdonság, egyediség Mit gondol: ez a termék valami egészen újat nyújt vagy olyan, mint a többi hasonló termék a piacon? Relevancia Mennyire fontos Önnek személy szerint, amit a leírás erről a termékről mond? Érthetőség Mennyire érthető Ön szerint a koncepció üzenete? Illeszkedés a márkához Mennyire illik Ön szerint az elhangzott koncepció az márkához? Hitelesség Mennyire tartja hihetőnek azt, amit a leírás állít erről a termékről? Tetszés összességében Összességében hogyan értékelné ezt a termék ötletet? Mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné a szolgáltatást Ft-os áron? Vásárlási hajlandóság adott áron

23 JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK fix változók mentén elemezve,
Koncepció csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Vásárlási hajlandóság ár nélkül Ha figyelmen kívül hagyjuk az árat, mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné ezt a szolgáltatást? Skálázós kérdés 1 Ft Újdonság, egyediség Mit gondol: ez a termék valami egészen újat nyújt vagy olyan, mint a többi hasonló termék a piacon? Relevancia Mennyire fontos Önnek személy szerint, amit a leírás erről a termékről mond? Érthetőség Mennyire érthető Ön szerint a koncepció üzenete? Illeszkedés a márkához Mennyire illik Ön szerint az elhangzott koncepció az márkához? Hitelesség Mennyire tartja hihetőnek azt, amit a leírás állít erről a termékről? Tetszés összességében Összességében hogyan értékelné ezt a termék ötletet? Vásárlási hajlandóság adott áron Mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné a szolgáltatást Ft-os áron? Összesen Ft

24 Médiahasználat csomag
Mire jó? Az egyes médiacsatornák használatának megismerésére szolgál Javasolt kérdéstípusok: TV Az alábbiak közül mely TV csatornákat nézi rendszeresen? Max. 10 elem Az Ön által felsorolt TV csatornák közül melyiket nézi leggyakrabban? És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? TV Ranking Használat Csatorna 1 Csatorna 2 Csatorna 3 Csatorna 4 Csatorna 5 Rádió Az alábbiak közül mely rádiócsatornákat hallgatja rendszeresen? Max. 10 elem Az Ön által felsorolt rádiócsatornák közül melyiket hallgatja leggyakrabban? És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? Rádió Ranking Ranking  Első  Második  Harmadik Magazin Az alábbiak közül mely magazinokat olvassa rendszeresen? Max. 10 elem Csatorna 1 Csatorna 2 Csatorna 3 Csatorna 4 Csatorna 5 Az Ön által felsorolt magazinok közül melyiket olvassa leggyakrabban? És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? Magazin Ranking Internet Az alábbiak közül mely internetes honlapokat látogatja rendszeresen? Max. 10 elem Az Ön által felsorolt internetes honlapok közül melyiket látogatja leggyakrabban? És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? Honlap Ranking

25 Médiahasználat csomag árai
JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Média (1 tetszőleges csatorna, pl. TV, Rádió, Magazin, Internet) Az alábbiak közül mely TV csatornákat nézi rendszeresen? Eldöntendő kérdés 1 Ft További eldöntendő kérdés 9 Ft Média Ranking Az Ön által felsorolt TV csatornák közül melyiket nézi leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés Ft És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? Összesen Ft

26 Ha felkeltettük érdeklődését
Állunk rendelkezésére -es elérhetőségeinken: Vagy személyesen: Hegyi Dóra Mob.:   Tel.: +36 1 


Letölteni ppt "TeleBus bemutató."

Hasonló előadás


Google Hirdetések