Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

AZ ÉRTÉKESÍTÉS SIKERE BIZALOM. CD2 - prezentáció

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "AZ ÉRTÉKESÍTÉS SIKERE BIZALOM. CD2 - prezentáció"— Előadás másolata:

1 CD2 - prezentáció www.profiertekesites.hu

2 AZ ÉRTÉKESÍTÉS SIKERE BIZALOM

3 Történet 100 éve – szatócsbolt… személyes kapcsolat
Információs kor, reklámok elterjedése, multik Bizalmat egyfajta virtuális bizalom váltotta fel, ennek eszközeivel. „Halászat”. Kisebb boltok elkezdték másolni a multik technikáját. Vissza kell térni a szatócs-technikához, miközben a multik profizmusát használod

4 stratégia Minél szűkebb információs csatornát használj!
Köpőcső - gyertya Horgássz halászat helyett! Legyél a saját kis területed leg-je

5 1. ÁTPOZÍCIONÁLÁS Kerülj ki az x-edik skatulyából és legyél egyedi, beazonosítható és megkülönböztethető Szempontok: Miben vagy igazán jó? Milyen pluszt tudsz adni? Mi hozott eddig a legtöbbet? Mi az, ami idegesíti az embereket? Mi az, amit a leginkább szeretsz?

6 PÉLDÁUL: ÉTTEREM (Lancelot, sushi-bár, Vegetárium, Heart Attack Grill)
RUHA (military, XXL, öltönyszabóság) IT (notebook, vírusirtás, adatmentés) ÉPÍTŐIPAR (kertépítés, panelfelújítás) AUTO (USA, csomagtartó, téli gumi) ÉLELMISZER (MIRELIT, biobolt) BÚTOR (ágyszaküzlet, íróasztalbolt)

7 2. CÉLCSOPORTSZŰKÍTÉS Minél kisebb közönségnek szólsz, annál jobban magára veszi Minél kisebb a célcsoport, annál könnyebb az ő stílusában, hangnemében szólni hozzá Minél kisebb a célcsoport, annál könnyebb reklámozni neki, hiszen nem kell országos kampányban gondolkodni. Minél kisebb a célcsoport, annál kevesebb a „selejt” Helyi kötöttség, de ha jól pozícionáltál, és jó vagy, akkor jönnek majd messzebbről is. (Daubner, Barna bácsi)

8 3. ARCULAT Pozícionálás Célcsoport Termék/szolgáltatás Cégfilozófia
Határozza meg Ha nem ezt kommunikálod, akkor nem talál célba pontosan az információ

9 Gyakorlat! Mit gondolsz a következő boltok célcsoportjáról, és árszínvonaláról?

10

11

12

13 A pizza és átpozícionálása!

14

15 *

16 4. MEGKÖZELÍTÉS Legyen olyan helyen, hogy a célcsoport szemét kiverje
Ha nincs olyan helyen, akkor gondoskodj róla, hogy szerezzen róla tudomást. Útbaigazítással Reklámmal

17

18

19 5. KIRAKAT A kirakat nem katalógus hanem óriásplakát.
Csicsa helyett hívja be a vevőt Legyen izgalmas, akarjon bemenni Legyen meggyőző Illeszkedjen az arculathoz És legyen rajta aktivitás (régi és új vevők) Ha terméket reklámozol, legyen kint az ár.

20 HIBÁK 6 foto rájössz, mi a hiba?

21

22

23

24

25

26

27 A KIRAKAT LEGYEN ATTRAKTÍV!!!

28

29 SZÓLJON A VEVŐ VÁGYAIRÓL! (ez csak poén!)

30 LEGYEN MEGGYŐZŐ!

31 6. TEREPSZEMLE (Mátyás király)
Hogyan lehet odanavigálni azokat, akik nem találnak rá? (benzinkút) Tudd meg, hogyan vásárolnak a vevőid? Nálad kényelmes? Tudd meg hogyan dolgoznak az eladóid! Egyértelmű-e a bolt kirakata? Tudják-e ránézésre, miben vagy más?

32 7. KERESZTMARKETING Működj együtt olyan nem konkurens boltokkal, akiknek azonos a célcsoportja! (fodrász, kozmetika) Szórólap Kupon (vmi. ajándékkal)

33 8. ÉLETTARTAMÉRTÉK Számold ki, mennyi pénzt költhet el Nálad átlagosan egy vevő élete során! HÚÚÚÚÚÚÚ! Akkor ebbe belefér némi befektetés, ugye? 

34 9. KINÉL VAN A LABDA? Vevő bejön (vásárol/nem vásárol) Vevő távozik
Hagyott maga után nyomot? Tudsz hozzá szólni? ELÉRHETŐSÉG!!!! Nálad a labda! 

35 10. ADATBÁZIS MARKETING Törzsvevők Vevők Leendő vevők
Adatbázis – státusz megjelöléssel A vevőket értesítheted újdonságokról A nem-vevőknek belépőtermék, vagy Magadhoz-szoktatás.(csali) Gépezet!

36 10. ADATBÁZIS MARKETING Tudnod kell, hogy a Te területeden mennyi bizalma van egy átlagos vevőnek: Csalireklám (Pl.:Szolgáltatás-Szerviz-olajcsere) Kapcsolatreklám (Pl.:Autó tesztvezetés) Termékreklám (Pl.:könyv)

37 11. A KOSÁRÉRTÉK NÖVELÉSE Akciók helyett + valami Árukapcsolások
PACK-ok Merchandising Tanítsd meg az eladóknak!

38 12. REKLÁM MIKOR? (rendszeresen, okosan)
HOL? (ahol a legnagyobb valószínűséggel és legkedvezőbben eléred a célcsoportod) HOGYAN? (szokványos helyett aida) MILYEN CSATORNÁN? (sok mindentől függ, de (DM, eDM, szórólap, újság, rádió) És teszteld, mérd!

39 Ha kérdésed van, írj bátran! Kreutz Zsolt kreutz@profiertekesites.hu
És most Te jössz!  Sok sikert! Ha kérdésed van, írj bátran! Kreutz Zsolt


Letölteni ppt "AZ ÉRTÉKESÍTÉS SIKERE BIZALOM. CD2 - prezentáció"

Hasonló előadás


Google Hirdetések