Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MINDENKI GYŐZTES AKI CÉLBA ÉR!

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MINDENKI GYŐZTES AKI CÉLBA ÉR!"— Előadás másolata:

1 MINDENKI GYŐZTES AKI CÉLBA ÉR!
BSI BUDAPEST SPORTIRODA KOCSIS ÁRPÁD ÜGYVEZETŐ

2 FELFUTUNK A KÉKESRE!

3 ÁTFUTUNK A HORTOBÁGYON!

4 KÖRBE KERÉKPÁROZZUK A TISZA-TAVAT!

5 KÖRBEFUTJUK A BALATONT!

6 MEGTÖLTJÜK AZ ANDRÁSSY UTAT…

7 A RAKPARTOT

8 ÉS A PAPP LÁSZLÓ SPORTARÉNÁT!

9 BUDAPEST SPORTIRODA INDULÓI:
5 SPORTÁGBAN 2008. 29 ESEMÉNY 2009. 26 ESEMÉNY

10 MI A TERMÉKÜNK? – MIT ÁRULUNK?
KIHÍVÁSOKKAL TELI SZABADIDŐS SPORTESEMÉNYEKET CÉLT ADUNK A RENDSZERES MOZGÁSNAK A TELJESÍÉTES ÖRÖMÉT A CÉLBAÉRKEZÉS BOLDOGSÁGÁT DE VALÓJÁBAN ÉLMÉNYT!

11 TESSZÜK, MINT A VILÁGBAN BÁRHOL
A FOGYASZTÓK KERESIK, IGÉNYLIK A SPORTOS KIHÍVÁSOKAT NEW YORK MARATON VASA FUTÁS TOUR DE FRANCE

12 KIK KERESIK? - KIK A VEVŐINK?
NEMEK SZERINTI MEGOSZLÁS: FÉRFI 46,9% 53,1% ÉLETKOR SZERINTI MEGOSZLÁS: 18 – 29 28,3% 30 – 39 37,7% 40 – 49 22,4% 50 – 59 8,8% 60 – 2,8% LAKHELY SZERINTI MEGOSZLÁS BUDAPEST VIDÉK 40,1% 59,9%

13 NIKE BUDAPEST FÉLMARATON 2009.
5000 MAGYAR INDULÓ NEMEK SZERINTI MEGOSZLÁS FÉRFI 64,05% 35,95% LAKHELY SZERINTI MEGOSZLÁS BUDAPEST VIDÉK 44,85% 55,15% ISKOLAI VÉGZETTSÉG SZERINTI MEGOSZLÁS DIPLOMÁS 64 % ÉRETTSÉGI 25 % 8 ÁLTALÁNOS 4 % TANULÓ 3 % NYUGDÍJAS

14 EGY MÁSIK FUTÓESEMÉNYÜNK STATISZTIKÁJA
VÉGZETTSÉG: 48% - FELSŐFOKÚ 39% - KÖZÉPFOKÚ 6% - SZAKMUNKÁS 7% - 8 ÁLTALÁNOS FOGLALKOZÁS: 15% - VEZETŐ, TULAJDONOS 61% - ÉRTELMISÉG, SZELLEMI 13% - FIZIKAI 7% - NEM DOLGOZIK

15 INDULÓK – FOGYASZTÓK EGY PÉLDA 25. T-HOME VIVICITTÁ VÁROSVÉDŐ FUTÁS
80% MÁRKÁS FUTÓCIPŐT VISEL ÉRTÉKE KB. 200 MILLIÓ Ft. 50% MÁRKÁS FUTÓRUHÁT VISEL ÉRTÉKE KB. 50 MILLIÓ Ft. 25% SPORTÓRÁT VISEL ÉRTÉKE KB. 30 MILLIÓ Ft. 5% PULZUSMÉRŐ ÓRÁT VISEL ÉRTÉKE KB. 20 MILLIÓ Ft. A RAJTNÁL ÁLL KB. 300 MILLIÓ Ft. FELSZERELÉS

16 A FELSZERELÉS ÉRTÉKE KB. 500 MILLIÓ FT
A T-MOBILE MOUNTAIN BIKE TOP MARATONON 1500 MONTIS ÁLL A RAJTNÁL TELJES FELSZERELÉSBEN A FELSZERELÉS ÉRTÉKE KB. 500 MILLIÓ FT

17 – SPAR BUDAPEST MARATON – NIKE BUDAPEST FÉLMARATON
KÜLFÖLDI FOGYASZTÓK A VÁROSLÁTOGATÓ TURIZMUS KERETÉBEN ÉV – SPAR BUDAPEST MARATON – NIKE BUDAPEST FÉLMARATON Fotó, külföld KÜLFÖLDI RÉSZTVEVŐK + KÍSÉRŐK 920 MILLIÓ FORINTOT KÖLTÖTTEK

18 FOGYASZTÓINK – INDULÓINK ELÉRÉSE
„AZ ESEMÉNYEKET IS EL KELL ADNI” JÓ ESEMÉNY – SZÁJPROPAGANDA ADATBÁZIS – DM ÉLŐ CÍM SMS POSTAI CÍM ÉVI KAMPÁNYUNK VAN

19 SZEZONBAN NAPI 3-4.000 LÁTOGATÓ TV MAGAZIN
HONLAPJAINK – 4 FÉLE FUTANET.HU SZEZONBAN NAPI LÁTOGATÓ TV MAGAZIN SPORT TV-BEN – NÉZŐ SPURI FUTÓ ÉS TRIATLON MAGAZIN DIGITÁLIS? – NYOMTATOTT? SPURI, EMBLÉMA

20 PR TEVÉKENYSÉGEINK 2009-BEN
ÍROTT SAJTÓ 164 LAPBAN 1205 HÍR, CIKK RÁDIÓ 9 RÁDIÓBAN 1154 SPOT 21 RÁDIÓBAN 129 INTERJÚ TELEVÍZIÓ 18 TV-ben 1447 perc INTERNET 214 HONLAPON 1023 HÍR, CIKK IMPULZÍV MÉDIA 30 MP-ES SPOT HANG NÉLKÜL, 3,6 MILLIÓ ALKALOMMAL

21 ÉRDEKESSÉGEKET GENERÁLUNK
NÉMETH LAJOS

22 ÉRDEKESSÉGEKET GENERÁLUNK
SZTARENSZKY TIBORNÉ

23 ÉRDEKESSÉGEKET GENERÁLUNK
SZÁZMILLIÓ FUTÓLÉPÉS

24 MIHEZ CSATLAKOZNAK A SZPONZOROK?
NEM SZLOGEN – TÉNY: MINDENKI GYŐZTES, KI CÉLBA ÉR!

25 A SZPONZOROK A SIKERHEZ CSATLAKOZNAK, MERT
NINCS VESZTES, NINCS VERESÉG NINCS ELLENTÉT, ELLENÉRDEK AZ INDULÓK KÖZÖTT AZ UTOLSÓ IS BOLDOG, SŐT BOLDOGABB, MERT MEGCSINÁLTA NINCS DOPPING

26 AZ ESEMÉNY ÉLMÉNYT AD! IGAZI KÖZÖSSÉGI ÉLMÉNYT, JÓ BULIT!
BARÁTOKKAL 39 % CSALÁDTAGOKKAL 28 % KOLLÉGÁKKAL 17 % PARTNERREL 7 % EGYEDÜL

27 MIÉRT CSATLAKOZNAK A SZPONZOROK?
IMAGE ÉPÍTÉS – PL.: E-ON, K&H BANK, GENERALI, VOLVO LOGO, CÉLCSOPORTJUKAT TALÁLJÁK – PL.: NIKE, POWERADE, TIMEX, INTERSPORT, BÉRES PORCERŐ, DR. KELEN KRÉM

28 HOGYAN KAPCSOLÓDHATNAK A SZPONZOROK?
NÉVADÁS DM KIADVÁNYOKBAN spuri, reklám

29 HELYSZÍNEN PÓLÓ, RAJTSZÁM

30 MOLINÓ, KM TÁBLA, CÉLKAPU

31 FUNKCIONÁLIS HELYEKEN

32 MIT GONDOL A FOGYASZTÓ / INDULÓ?
2008. ÉVI T-HOME VIVICITTÁ VÁROSVÉDŐ FUTÁSON AZ IPSOS KUTATÁSA ALAPJÁN AZ INDULÓK: 95%-a pontosan ismerte a névadó szponzort 79%-a maximálisan egyetértett a szponzorálással 94%-a elvárta a folytatást a következő évben 44%-nál pozitívan változott a cég megítélése 29%-nál növekedett a cég szolgáltatásai iránti affinitás

33 A TÖBBI SZPONZOR ISMÉRTSÉGE IS REMEK
AZ INDULÓK A HELYSZÍNEN EMLÍTETTÉK: 95%-ban a névadó partnert 82%-ban az autós partnert 67%-ban az ital partnert 62%-ban a futócipó partnert 48%-ban a befutócsomagban kapott termékeket 41%-ban a rádiós partnert 15%-ban a MÁV-ot

34 A SZERVEZŐK ELISMERÉSE
99%-ban ajánlják másnak is az eseményt 100% a következő évben is eljönne SAJNOS CSAK 45-50% JÖN ISMÉT. MERT A FOGYASZTÓ MÁR CSAK ILYEN! MEGVESZI, TETSZIK, ÍZLIK, AZTÁN LEGKÖZLELEBB MÁST VESZ. MÉG A SPORTOS FOGYASZTÓ IS ILYEN!

35


Letölteni ppt "MINDENKI GYŐZTES AKI CÉLBA ÉR!"

Hasonló előadás


Google Hirdetések