Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk"— Előadás másolata:

1 9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Bornemissza Gergely Szakközép,-Szakiskola és Kollégium Eger

2 AZ ISKOLA ÉS TANULÓINK

3 Statisztika A tanulók 85%-a vett részt a mérésben 5 osztály létszáma:
107 fő Értékelt ill. bevitt tesztek: 453 db A tanulók 85%-a vett részt a mérésben Javító tanárok: osztályfőnökök Visszajelzést látták: Mérésben részt vevő tanulók szülők pedagógusok közül: -osztályfőnökök és az osztályban tanító tanárok

4 Mit kezdett a tanuló a visszajelzésekkel?
Ami biztos: Osztályfőnöki órákon közösen kiértékeltük Hazavitték, ill. szülői értekezleten a megjelent szülők megkapták Amiben csak bízunk: Otthon meg is beszélték

5 Mit kezdtek a pedagógusok a visszajelzésekkel?
Az osztályfőnökök elkészítették az egyéni fejlesztési terveket A pedagógusok elolvashatták és az egyéni fejlesztési tervvel dolgoznak a tanév során Eredmény: A tanárok célirányosan olyan feladatokat készítenek a tanulók számára, melyek segítségével lehetőleg egyénre szabottan fejleszthetik a tanulókat.

6 Mit kezdtek a szülők a visszajelzésekkel?
Ami biztos: Megkapták Szülői értekezleten megbeszéltük az eredményeket (Alacsony részvételi arány) Amiben csak bízunk: El is olvasták őket Megbeszélték a gyerekkel az értékeléseket

7 Mi volt jó a visszajelzésekben?
A szöveges értékelés segítségével a tanulók számára is érthetőbbé vált, mi a probléma. Személyre szóló, nem csak egy általános sablon. Minősítés (számszerű) nélküli értékelés Az értékeléseknél pozitív megközelítés

8 Mi volt rossz a visszajelzésekben?

9 Fejlesztések az iskolában
A MÉCS csoport kidolgozta az egyéni fejlesztési terv megvalósításának lépéseit, elkészítette a formanyomtatványokat. Az osztályfőnökök a szöveges értékelések és a MÉCS segítségével meghatározták tanulónként a szükséges fejlesztések típusát. A szaktanárok az értékelő füzetbe jegyezték a megvalósított fejlesztéseket.

10

11

12

13

14 Szeretettel és kíváncsian várjuk őket.
Javaslatok Szeretettel és kíváncsian várjuk őket.


Letölteni ppt "9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk"

Hasonló előadás


Google Hirdetések