Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
A Jó Oktató fogalmának operacionalizálása avagy Balettól, Szent Anna plébánián át a Kun Béláig
Szekció: Pedagógusok és az IKT Vallomások Pitlik László, Szani Ferenc, Balogh Anikó, Apertus Nonprofit Kft. Oktatás-Informatika-Pedagógia konferencia (OIP 2018) Debrecen, 1
2
Az iskolai értékelés jelenleg művészet!
Science is what we understand well enough to explain to a computer. Art is everything else we do. (KNUTH, 1992) Történet: Andris kérése - Érettségi vs/& gemifikáció -
3
A mesterséges fogalom Történet: BM 3/4 vs 4/4
Milyen az ember? nem kalibrálható, mindenkor intuitív, helyzet specifikus → soha nem reprodukálható mérést végez (ami táptalaja a spontán butaságnak és a tudatos visszaéléseknek). -vs- log adatok
4
Részek összessége nem egyenlő az egésszel!
Történet: MoneyBall Tanár (adtosítjuk) nem tud mindenből legjobb lenni (antagonisztikus) a csoport a csoportkohézióval. Money ball minden statisztika együtt mind valamit és ezek részeinek eredői mást mondanak.
5
A tanfelügyelő meséje... Step 21 az első lépés az operacionalizált döntéstámogatáshoz - csak vonjuk le az embert mint tényezőt. Történet: 1., Hogy éli meg a diák a tanfelügyelőt 2., BM 3/1 & MarkMy professor
6
Mérési és értelmezési protokoll:
Van-e a tanárnak úm. hivatalos -címe? • Hány „hivatalos -címe van? • Van-e az intézménynek úm. telefonkönyve (inkl. -címek)? • Ha inkonzisztens (vagyis ellentmondásos) adott tanár neve kapcsán beazonosítható -címek mibenléte, tett-e igazolhatóan lépés(eke)t a tanár ennek az ellentmondásnak a feloldására? … Történet: NagyFeró - Tornatanár: törekedni kell rá
7
a megtisztelő figyelmet!
Köszönjük a megtisztelő figyelmet! Turing tesztet kell végeznünk a gépel Tanulmány:
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.