Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRezső Gáspár Megváltozta több, mint 6 éve
1
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
Intézményi vagy projektlogó Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
2
A projekt Társadalmi Megújulás Operatív Program
„Szociális képzések fejlesztése, szakemberek képzése, továbbképzése és készségfejlesztése valamint a helyi fejlesztési kapacitások megerősítése” c. pályázat A kistérségi szolgáltatások fejlesztése az önkormányzatok és képzőintézmény közötti kapcsolat erősítésével c. projekt TÁMOP /2-A Komponens 8 szervezet konzorciuma 2010. év április hó 1. nap 2012. év március hó 31. nap Az igényelt támogatás összege (ezer Ft) 29 998,340 SZE támogatás összege (ezer Ft) 5 988, 388 A támogatás mértéke (%)100 % Intézményi vagy projektlogó Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
3
Célok A projekt során: a Győri kistérségben feladatot ellátó,
szolgáltató és fenntartó önkormányzatok (27), valamint a képző intézmény (SZE), közötti együttműködés erősítését kívántuk elérni annak érdekében, hogy a kistérségben működtetett szociális illetve gyermekjóléti-gyermekvédelmi szolgáltatások színvonala emelkedjen, és a magasabb színvonalon szolgáltató szakemberek tudásukat tereptanárként átadva fejlesszék a képző intézményben tanuló leendő szociális munkások tudását, ismereteit, készségeit, akik megszerzett tudásukat a Győri kistérség szociális szolgáltatásaiban felhasználva emelhetik tovább az ellátórendszer működésének színvonalát. Intézményi vagy projektlogó Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
4
Egyetem szerepe IP mentor képzés – 5 alkalommal, 20 fővel, IP együttműködés fejlesztése, tereptanár-mentorok képzése Szakirodalmi mátrix a terepoktatás hazai irodalmainak rendszerezésével Módszertan: „Terepgyakorlatok módszer- és eszközrendszere”, valamint „Az együttműködések rendszerének kidolgozása”, és a „Szempontok a terepképzés megújításához:SWOT elemzés” projekttermék elkészítése Kistérségi szakmai műhelysorozat és a tereptanár-műhelyek szakmai tartalmának megújítása Két képzés megvalósítása: Animáció I. és Animáció II., fővel Tereptanárképző pilot kurzus tantervének kidolgozása és szakirányú továbbképzéssé fejlesztése, a kurzus megvalósítása (35 fővel) A pilot kurzushoz „Terepgyakorlatok kézikönyve” és „Munkafüzet” készítése – tanulmányírások a gyakorlati szakemberekkel együtt Intézményi vagy projektlogó Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
5
Tapasztalatok Konzorciumi együttműködés nagyszámú partnerrel - meglévő kapcsolatok fejlesztése és mélyítése: ÖK, EESZI, HSSZ, ACSGYO, újak kialakítása: GYTKT, EBI Közreműködés kistérségi szintű projekttermékek elkészítésében: szükségletfelmérés, szolgáltatáskoordinációs koncepció, egyéni képzési tervek, szervezetfejlesztés Képzésszervezés és megvalósítás, az IP szemlélet győri képzési filozófiájának meghonosítása A terepképzés megújítása: kataszter frissítése, kilépés kistérségi intézmények és tereptanárok felé, új műhelyek Képzésfejlesztés: tereptanárképző pilot kurzusban regionális szintű kapcsolatépítés Szolgáltatásfejlesztés a kistérségben és a piloton keresztül regionális metszetben Intézményi vagy projektlogó Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
6
Köszönöm a figyelmet Intézményi vagy projektlogó Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.