Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
ÜDVÖZLÜNK A VÁLLALKOZÓI FÓRUMON!
2
PROGRAM 10:00 - 10:10 Megnyitó, EBK 5 perc
10: :20 EBKM Napok díjátadó 10: :40 Állványokra vonatkozó követelmények (Kiss Antal Attila) 10: :50 Elektromos kisgépek, kéziszerszámok felülvizsgálata (Gémes Imre) 10: :00 Személyi gázkoncentráció mérők használatára vonatkozó követelmények (Ládi András) 11: :20 Szünet 11: :30 Munkagépek és emelőgépek biztonságos üzemeltetése (Drágossyné Zoltai Judit) 11: :50 Fényeslitkei esemény bemutatása: munkavégzés előkészítése, események hatásainak csökkentése (Bitai B. Tamás ) 11: :10 Egyéni védőeszköz bemutató 12: :30 Konzultáció, kötetlen beszélgetés
3
Halálos közlekedési baleset Dunai Finomító 2017.09.18.
Százhalombatta, 2017/09/18
4
Esemény Mi történt? án nem sokkal 12 óra előtt a Dunai Finomító 4-es és 9-es utak kereszteződésében egy motoros és egy kisbusz karambolozott. Bár a FER elsősegélynyújtó szolgálat és az Országos Mentő Szolgálat szakemberei a helyszínen megkezdték a sérült újraélesztését, erőfeszítéseik ellenére sajnos a CIVIL Zrt. munkatársa életét vesztette. A baleset pontos körülményeit és okait a rendőrség vizsgálja. 41 út 4 út Presenting to [name]
5
9/4 kereszteződés – 9-es úton elsőbbségadás kötelező tábla
Hogyan történt? A kisbusz (Toyota) a 9-es úton haladt, amelyen elsőbbségadás kötelező tábla van kihelyezve. A kereszteződésnél egyenesen akart áthaladni a 41-es útra. A motoros saját tulajdonú kismotorján közlekedve haladt a déli porta irányába a 4-es, „védett” úton. Ott kezdte volna meg a következő 6 órás szolgálatát (12-18 h között). A kereszteződésben a motoros a kisbusz jobb oldalába hajtott, lefejelte a motorháztetőt/szélvédőt és elesett. A bukósisakot viselte, amit a mentősök szedtek le kiérkezéskor a fejéről. 9/4 kereszteződés – 9-es úton elsőbbségadás kötelező tábla
6
A baleset helyszíne az eset után
Miért történhetett? A látási viszonyok megfelelőek voltak; A 9-es úton kihelyezett elsőbbségadás kötelező tábla után a kereszteződés jól belátható, fa, sövény, bokor a kilátást nem zavarta; A motoros a bukósisakot viselte; Az ütközésnek szemtanúja nem volt; Az úton az előírt sebesség max. 40 km/h, ugyanakkor az ütközés során a járművek tényleges sebessége nem ismert A baleset körülményeit, lehetséges okait a rendőrség vizsgálja Nagy valószínűséggel a kisbusz a kereszteződésben nem adta meg az elsőbbséget a motoros számára, aki a baleset következtében életét vesztette. A baleset helyszíne az eset után
7
Tanuljunk az eseményből!
Az eset kapcsán kérjük, hogy Az útkereszteződéseket, a gyalogos átkelőhelyeket fokozott óvatossággal közelítsük meg! Lassítsunk, teremtsük meg a szemkontaktust a keresztező jármű vezetőjével, a kerékpárossal vagy a gyalogossal! Ha nekünk van elsőbbségünk, győződjünk meg róla, hogy meg is fogják adni azt! Amennyiben nem tudunk szemkontaktust teremteni a sofőrrel, a kerékpárossal vagy a gyalogossal (különösen éjszaka, korlátozott látási viszonyok között), lassítsunk le annyira, hogy teljesen meg tudjunk állni, ha szükség van rá! Balesetmentes közlekedést, hisz mindenkit hazavárnak!
8
EBKM Napok
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.