Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Vásárolj úgy, ahogy tetszik!
változó vásárlási csatornahasználatok dr. Orosz András marketing működési igazgató Tesco Globál Áruházak Zrt.
2
Mit szeret a vásárló? Mi változott?
Megközelíthetőség Minőség Választék Gyorsaság Akciók
3
Jó ez a vásárlónak? Prosumers Kényelem & Idő Tudatosság
Value for money Value for time Tudatosság Prosumers Digitális Világ Vélemény vezérek
4
Ha fontos a közelség és a kényelem…
5
Vásárlásra alkalmas website
Milyen a jó multichannel? Kényelmes bolt Vásárlásra alkalmas website Mobil site vagy app
6
Mi számít? Vásárlói elvárások?
60% az online vásárlóknak az elmúlt 4 évben veszítette el az e-commerce szüzességét 59%-át a közösségi média inspirálta Brand > 15%: 1 kereskedő/12 hó, 43% 2-5 Adatvédelem (személyes adatok és fogyasztói szokások) > 43% aggódik Személyesség Konzisztens vásárlási élmény minden eszközön > 43% mobil Transzparencia, real-time > 46% össze akarja tudni hasonlítani Appok, mobil site-ok
8
Vásárlói visszajelzések kezelése
Miért fontos? WoM Reklamáció kezelés Lojalitást befolyásoló Negatívból pozitív élmény
9
Milyen a jövő vásárlója?
Mit hoz a jövő? gondolkodás Milyen a jövő vásárlója? Multichannel fogyasztás visszajelzés Loyalty 2.0
10
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.