Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Shopline márkaoldal a Facebookon

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Shopline márkaoldal a Facebookon"— Előadás másolata:

1 Shopline márkaoldal a Facebookon

2 Célok Marketing: Kommunikáció:
Megismertetni a márkát a Facebook közönségével Aktivizálni a rajongókat Forgalmat terelni a webáruházba Kommunikáció: Eljuttatni a közönséghez a Shopline üzenetét: ha itt vásárolsz, több időd lesz arra, ami igazán fontos Elérni, hogy a felhasználók nyissanak a webáruház felé

3 Stratégia Infotainment, szórakoztató, lájkolható tartalmak
Üzenet terjesztése Figyelem fenntartása A webáruház funkciójának tudatosítása, a szórakoztató tartalom közé csempészett kereskedelmi üzenetekkel, megtalálni az egyensúlyt ezek között

4 Megvalósítás A Facebook oldal teljes megújulása, egységes kinézet kialakítása

5 Megvalósítás Aloldalak kialakítása, információk a Shopline-ról, alkalmazások, játékok indítása folyamatosan

6 Megvalósítás Rendszeres hangulatposztok, és kereskedelmi tartalmak

7 Eredmények Shopline 2012 35%-kal nőtt a rajongók száma
40%-kal több tartalom, poszt látható az oldalon Jelentősen megnőtt a rajongók aktivitása, ami a kommentek, megosztások, lájkok számában látható A játékokkal és az alkalmazásokkal több ezer felhasználót ért el az oldal Alapvetően megváltozott az oldal kommunikációja és megjelenése Shopline 2012


Letölteni ppt "Shopline márkaoldal a Facebookon"

Hasonló előadás


Google Hirdetések