Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Shopline márkaoldal a Facebookon
2
Célok Marketing: Kommunikáció:
Megismertetni a márkát a Facebook közönségével Aktivizálni a rajongókat Forgalmat terelni a webáruházba Kommunikáció: Eljuttatni a közönséghez a Shopline üzenetét: ha itt vásárolsz, több időd lesz arra, ami igazán fontos Elérni, hogy a felhasználók nyissanak a webáruház felé
3
Stratégia Infotainment, szórakoztató, lájkolható tartalmak
Üzenet terjesztése Figyelem fenntartása A webáruház funkciójának tudatosítása, a szórakoztató tartalom közé csempészett kereskedelmi üzenetekkel, megtalálni az egyensúlyt ezek között
4
Megvalósítás A Facebook oldal teljes megújulása, egységes kinézet kialakítása
5
Megvalósítás Aloldalak kialakítása, információk a Shopline-ról, alkalmazások, játékok indítása folyamatosan
6
Megvalósítás Rendszeres hangulatposztok, és kereskedelmi tartalmak
7
Eredmények Shopline 2012 35%-kal nőtt a rajongók száma
40%-kal több tartalom, poszt látható az oldalon Jelentősen megnőtt a rajongók aktivitása, ami a kommentek, megosztások, lájkok számában látható A játékokkal és az alkalmazásokkal több ezer felhasználót ért el az oldal Alapvetően megváltozott az oldal kommunikációja és megjelenése Shopline 2012
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.