Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAmanda Júlia Pásztor Megváltozta több, mint 6 éve
1
Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola
Dr. Jeszenszkyné Dr. Gallai Gabriella (intézményvezető) Dátán Attila (pedagógus)
2
SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége
ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a
3
SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége
ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a
4
SWOT-analízis a ERŐSSÉGEK GYENGESÉGEK LEHETŐSÉGEK
Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs különbözősége a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a
5
SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége
ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forrás kiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a
6
SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége
ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a
7
Külső környezeti adottság
SWOT-analízis ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs különbözősége a Intézkedésekkel befolyásolható LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forrás kiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a Külső környezeti adottság
8
SWOT-analízis GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége
ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a
9
„Szervezetfejlesztés az egészségért”
Gyerek és Szülő rendszerben működik (Család) Gyerek – Iskola – Szülő egy rendszert kell alkosson! SZÜLŐ Gyermeken keresztül Közvetlenül GYEREK Az iskolában (lokálisan) Szülőn keresztül
10
Fejlesztési tapasztalat - ajánlások
Egészségfejlesztési program létrehozása (Pedagógiai Program) Kereszttanterv bevezetése (Helyi tanterv)
11
Szülők Iskolája Móra-füzetek
12
Köszönjük a figyelmet!
13
Köszönjük a figyelmet!
14
A Pedagógiai Program (Egészségfejlesztési program), és a Helyi Tanterv (Kereszttanterv) Megtalálható: Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola 1162 Budapest, Ida u Tel/fax: DR. JESZENSZKYÉ DR. GALLAI GABRIELLA DÁTÁN ATTILA
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.