Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaSára Dobosné Megváltozta több, mint 7 éve
1
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok operatív megvalósulása” c. kiemelt uniós projekt
2
Pedagógiai szakmai ellenőrzés
2.2 Az óra/foglalkozáslátogatás
3
Az ellenőrzés szakaszai
Előzetes felkészülés Helyszíni ellenőrzés- óra/foglalkozáslátogatás 3. Az ellenőrzés lezárása
4
Az ellenőrzés szakaszai 1.
Előzetes felkészülés legutóbbi ellenőrzés és önértékelés vizsgálata, portfólió megtekintése (belső ellenőrzés dokumentumai) (a portfólió csak információforrás!! – nem értékeli a tanfelügyelő)
5
Az ellenőrzés szakaszai 2.
Helyszíni ellenőrzés előzetes bejelentkezés bemutatkozás – rövid egyeztetés (tantestületnek is bemutatja a vezető) a pedagógiai munkával összefüggő tervezetek, dokumentáció helyszíni ellenőrzése (pl. tanmenet, e-napló, egyéni fejlesztési terv, tanulói produktumok…) 2 óra/foglalkozás látogatása (2 tanfelügyelő+vezető) interjúk
6
Az ellenőrzés szakaszai 3.
Az ellenőrzés lezárása a szakértők részéről: egyeztetés értékelőlap kitöltése közösen (erősségek és fejleszthető területek megjelölése) 5 napon belül az értékelőlapot elektronikusan és 2 nyomtatott példányban eljuttatják az intézményvezetőnek
7
Az ellenőrzés szakaszai 4.
Az ellenőrzés lezárása 2. Értékelőlap a pedagógus munkájának ellenőrzéséről (egy példány a pedagógusé /egy a személyi anyagba kerül) az értékelés eredményeit számszerűsítik – a minősítésbe beleszámít
8
Az ellenőrzés szakaszai 5.
Az ellenőrzés lezárása 3. b, a pedagógus részéről 5 napon belül értékelőlapon értékeli az ellenőrzését végző szakértők munkáját párhuzamos folyamat!
9
Óra/foglalkozás megtartása
Felkészülés Személyes találkozó Óra-/foglalkozás-látogatás Értékelés Az óra/ foglalkozás megtartása Az óra/ foglalkozás-megfigyelés előtti személyes találkozó Felkészülés az órára/ foglalkozásra Óra/foglalkozás megbeszélése, értékelése
10
Gyakorlat A) Páros munkában gyűjtsenek a tanulás eredményességét segítő / befolyásoló fogalmakat! Értelmezzék a következő dia ábráját, keressenek összefüggéseket a fogalmak között! Hol helyezkednének el az Önök által összegyűjtött fogalmak az ábrában?
11
Ábra értelmezése motiváció tanulói önértékelés differenciálás
szempontok motiváció tanulói önértékelés szokásrend differenciálás
12
Gyakorlat B) Az összegyűjtött fogalmakat rendezzék a 8 pedagógus kompetencia szerint! Mely kompetenciák kerülnek a tanfelügyelet fókuszába?
13
Óra-/foglalkozáslátogatás értékelése
értékelés egységes szempontok szerint az óra/foglalkozás célja és tartalma az alkalmazott módszerek az óra/foglalkozás felépítése és szervezettsége a tanulók munkája és magatartása a pedagógus munkája, egyénisége, magatartása az óra/foglalkozás eredményessége (megfigyelési szempontok Kézikönyv o)
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.