Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET"— Előadás másolata:

1 VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
ÚJ HIRDETÉSI FORMA MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE!

2 PIACVEZETŐ FÁJLKÜLDŐ egyedi látogató/hó 3 000+ fájlküldés/nap

3 EGÉSZOLDALAS VIDEÓHIRDETÉS
PIXEL: EGÉSZOLDALAS VIDEÓHIRDETÉS AZ ÁTLAGOS VIDEÓHIRDETÉSEK MÉRETÉNEK 30-SZOROSA! NÉZD MEG ÉLŐBEN!

4 LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN
LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN a videó a fájlküldés alatt jelenik meg, miközben a feltöltő felület elhalványul MAGAS DWELL-RÁTA az oldalon töltött idő több mint 4 perc, a hirdetést is percekig látják! HANG ÉS KÉP EGYÜTT a videóhoz hang is adható, így a hatás még erősebb MAGAS ÁTKATTINTÁSI ARÁNY % feletti átlagos átkattintási arány, magas konverziós arány

5 INTERAKTÍV VIDEÓHIRDETÉS
EXTRA FUNKCIÓK: INTERAKTÍV VIDEÓHIRDETÉS A VIDEÓ FÁJLKÜLDÉSKOR, -LETÖLTÉSKOR INDUL, ELŐTTE-UTÁNA KÉP JELENIK MEG FÁJLKÜLDÉS KÖZBEN A FELTÖLTŐ FELÜLET ELHALVÁNYUL A VIDEÓ VÉGÉN KIEGÉSZÍTŐ BANNER IS MEGJELENHET A VIDEÓ MEGÁLLÍTHATÓ, ÚJRAINDÍTHATÓ, A HANG- ERŐ SZABÁLYOZHATÓ

6 VS. ONLINE VIDEÓHIRDETÉS
A TELEVÍZIÓS HIRDETÉS VS. ONLINE VIDEÓHIRDETÉS NEM „HÁTTÉRZAJ” A TELEVÍZIÓS REKLÁMOKRÓL LEGTÖBBSZÖR ELKAPCSOLNAK. A MAMMUTMAILEN A VIDEÓHIRDETÉS SZEM ELŐTT VAN, SŐT SZÓRAKOZTAT A FÁJLKÜLDÉS ALATT. A VIDEÓHIRDETÉS A TREND AMERIKÁBAN AZ ONLINE HIRDETÉSEK 19,7%-A MÁR VIDEÓHIRDETÉS!* EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB A TELEVÍZIÓS HIRDETÉSEK MELLETT FUTTATOTT ONLINE VIDEÓK ÍGY, EGYÜTT A LEGHATÉKONYABBAK: NÖVELIK AZ ELÉRÉST, A BEVÉSŐDÉST, ÉS ÖSZTÖNZIK A VÁSÁRLÁST. *2016., KÖLTÉS ALAPJÁN EMARKETER

7 EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB
TV ÉS ONLINE VIDEÓHIRDETÉS: EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB BRAND AWARENESS 7.8 4.1 17.1 5.8 11.8 18.7 AD AWARENESS BRAND FAVOURABILITY PURCHASE INTENT 5.6 6.1 12.1 10.4 2.1 2.4 ONLINE TV ONLINE + TV FORRÁS: IAB-MAGGI

8 A FIATALOKAT ELÉRNI ONLINE VIDEÓHIRDETÉSSEL LEHET A 2-11 12-17 18-24
A ÉV KÖZÖTTIEK KÖRÉBEN AZ INTERNET MEGELŐZI A TELEVÍZIÓT, ÍGY EZT A CÉLCSOPORTOT ONLINE VIDEÓKKAL LEHET JOBBAN ELÉRNI. A MAMMUTMAILEN FUTÓ VIDEÓHIRDETÉST PEDIG NAGYRÉSZT ÉV KÖZÖTTI, ILLETVE AB-STÁTUSZÚ FELHASZNÁLÓ LÁTJA. FELHASZNÁLÓK ÉLETKORA MÉDIATÍPUSOK SZERINT 2-11 12-17 18-24 25-34 35-49 50-64 65+ TV 11% 6% 7% 12% 21% 25% 19% INTERNET 10% 17% 27% 23% FORRÁS: EMARKETER

9 LEGNAGYOBB HATÁSSAL” 52% „AZ ONLINE VIDEÓHIRDETÉS VAN A
„MIT GONDOLSZ, A CÉLKÖZÖNSÉGEDRE MELYIK ALÁBBI HIRDETÉSI FORMA VAN A LEGNAGYOBB HATÁSSAL?” 52% 49% 31% 29% 19% 20% HAGYOMÁNYOS ONLINE BANNER TV SPOT VIDEÓBAN ELHELYEZETT HIRDETÉS Teljes döntéshozói minta Hirdető FORRÁS: PLAYERTISE-IAB

10 A TELJES MÉDIAAJÁNLATÉRT KATTINTS!
TARIFALISTA Felület Megjelenési formátum Havi megjelenésszám (AV) Havi egyedi látogatószám (UV) Listaár/hó Listaár/hét Listaár/AV Listaár/CT Mammutmail.com Wallpaper Ft Ft 8 Ft Video full page ad Ft Ft Alsó sticky layer Ft Ft 200 Ft Megjelenés (AV) vagy átkattintás alapú megjelenések (CT) Feltöltő szponzoráció Ft Ft Saját channel - EGYEDI AJÁNLAT ALAPJÁN Az árak listaárak, forintban értendők, és nem tartalmazzák az ÁFA-t. Áraink érvényesek július 1-től visszavonásig. A TELJES MÉDIAAJÁNLATÉRT KATTINTS!

11 HIRDETŐINK

12 KONTAKT


Letölteni ppt "VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET"

Hasonló előadás


Google Hirdetések