Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaHenrik Kiss Megváltozta több, mint 8 éve
2
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk Felületek AB státuszúak 25 – 40 év közöttiek Célcsoport
3
KocsmakvízSöralátétekFacebook esemény Plakátok – parkoló autókat célozva
4
A célcsoport körében nagy népszerűségnek örvendő események szponzorálása, helyszíni tartalom-megjelenéssel Az események FB oldalán borítóképként a támogató (Smart találkozó ) lesz megjelenítve, ahova kötelező becsekkolni, így a közvetett elérés is számottevő Koncepció 5 + 1 (döntő) esemény szponzorálása: 6 * 50 000 Ft = 300 000 Ft Budget Facebook esemény, amire kötelező becsekkolni – így az ismerősökhöz is elér a megjelenés Helyszíni szponzormegjelenés Felületek Okos emberek találkozója most, SMART autók találkozója 2015. augusztus 28-30. Üzenet A célcsoport elérése hatékonyan megvalósítható, valamint az esemény további PR visszhangot kaphat A versenyen résztvevők találkozón való megjelenése valószínűsíthető A találkozóhoz passzoló erős üzenet hatékonyan segíthet a cél elérésében Miért jó ötlet?
5
A célcsoport kedvelt szórakozóhelyein, pubokban, bárokban kerülnének kihelyezésre az egyedi, figyelemfelhívó és információtartalommal ellátott italalátétek Koncepció Egyedi formájú (SMART) italalátétek gyártása a rendezvény és a szlogen promotálásával : 50 Ft / db * 6000 db = 300 000 Ft Pubok / bárok kompenzálása: 20 000 Ft * 20 helyszín = 400 000 Ft Budget A célcsoport által gyakran látogatott pubokban, bárokban Olyan felületen, amivel találkoznak Felületek A találkozó promotálása dátummal + helyszínnel Kapcsolódó üzenet: Okos megoldás – most iszik, augusztustól SMART-ot vezet Üzenet A pubok/bárok fogyóeszközként tekintenek az alátétekre, így minimális terítési díjért is megbízhatóak A célcsoport, azon belül a „Party-arcok” szegmens elérése hatékonyan kivitelezhető Az italalátétek figyelemfelkeltőek, és biztosan elolvassák a tartalmát Miért jó ötlet?
6
A jelenleg is autóval rendelkező, AB státuszú célcsoportra lőne az ATL kampány Koncepció 500 000 Ft Budget Citylight-ok, plakátok – esemény előtt 2 hétig A célcsoportot jellemző, Budapest belvárosában található parkolóhelyeken, a parkolóhelyek felé eső felületeken Felületek Smarttal parkolni okosabb megoldás Smart találkozó + FB esemény reklámozása Üzenet A célcsoport „eltalálása” kisebb szórással megoldható, Olyan szituációban, amikor valószínűbben olvassák el az üzenetet és fogékonyabbak rá Miért jó ötlet?
7
Simple but smart ATL + BTL megjelenés Hagyományos és kreatív elemek „Ütős”, kapcsolódó üzenetek lehetősége Célcsoport hatékony elérése
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.