Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Zara, Gödör, Converse, térerő Márkaépítés fiataloknak, máshogy.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Zara, Gödör, Converse, térerő Márkaépítés fiataloknak, máshogy."— Előadás másolata:

1 Zara, Gödör, Converse, térerő Márkaépítés fiataloknak, máshogy

2 Próbáltuk megérteni a gondolkodásukat

3 3 Döntési képesség vs. preferenciák 15 évesek középiskolás a mobil költséget a szülők fizetik a szülőkkel azonos szolgáltató csak a készülék érdekli nem nyitott mobil ajánlatokra nem önálló döntés 15 25 18-19 évesek egyetem/főiskola és/vagy munkakezdés a szülők még támogatják a költségeit egy részük már nyitott mobil ajánlatokra: haverokkal azonos hálózat? második telefon? a szülőkkel közös vagy egyeztetett döntés 22+ évesek dolgozik harmaduk nyitott a váltásra nagyjából képben vannak a jó árakkal kapcsolatban saját döntés

4 Ami nem érdekli őket Tarifacsomagok bonyolultak, összehasonlíthatatlanok, érthetetlenek. Szolgáltatásminőség nem elégedetlenek, „elvagyok a jelenlegi szolgáltatóval” A mobil telekom márkák nem is márkák igazán. Mobilszolgáltatók=közmű szolgáltatók.

5 DILO FILM

6 Ami érdekli őket Mobil készülékek érintős, okos, nekem való, strapabíró, egyszerű, stb. Szeretnek valamit olcsón vagy ingyen megszerezni azok a jó arcok az egyes mikroközösségekben, akik ismerik a trükköket Ami minden szubkultúrában közös az öltözködés és a zene fontos

7 A djuice egy mobil márka akar lenni Nem érdeklik őket a mobilszolgáltatók Nem tartják valódi márkának a mobil cégeket hmmm...

8 djuice: új termék értelmezés tarifacsomagok extrák készülékek MyLife program

9 A djuice válaszai core businessbrand building Egyszerű tarifacsomagok számlás 20, kártyás 29 Alacsony árak 20 Ft, 29 Ft Őszinte termékek nincsenek apró betűs átverések Vonzó készülékek széles és folyamatosan tesztelt készülékportfolió Fiatalok márkája out of telco paradigma: élmények és kedvezmények MyLife program kedvezmények a fiatalok kedvelt márkáinál A kommunikáció stílusa arcok, karakterek, kedves telefonok Üzletek café koncepció: találkozási pont, wifi, kávé

10 MyLife program: pontok az életedért Kedvezmények és pontgyűjtés öltözködés tanulás sport szórakozás telco

11 értékeljük a szorgalmat buli kedvezmények kedvezmények divatmárkáknál pontok a sportolásért

12 Köszönöm a figyelmet Biró Balázs


Letölteni ppt "Zara, Gödör, Converse, térerő Márkaépítés fiataloknak, máshogy."

Hasonló előadás


Google Hirdetések