Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra."— Előadás másolata:

1 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra

2 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. A kutatás Cél: tehetséggondozással kapcsolatos mérés és értékelés feltérképezése a Nemzeti Tehetség Program kapcsán Pályázó intézmények motivációi, igényei a pályázás kapcsán Online lekérdezés – nem reprezentatív válaszadás Kérdőív 3 célcsoportja: iskolák, civil szervezetek, pedagógiai szakszolgálatok

3 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Összesen 937 kitöltött kérdőív 689 iskola 181 OM kóddal nem rendelkező, civil tehetséggondozó szervezet 67 pedagógiai szakszolgálat

4 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Mennyire veszik figyelembe a következő információkat a tehetséggondozó tevékenységük hatékonyságának és eredményességének a megítélésénél?

5 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Mi alapján ítélik meg a tehetséggondozó tevékenységük hatását a szervezetre?

6 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Milyen mértékben akadályozzák a minőségi tehetségfejlesztő munkát a következők? 1 – alapvető gond 4- egyáltalán nem gond

7 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Fenntartható-e hosszú távon is a szervezetben működtetett tehetséggondozó program(ok) gyakorlata akár pályázati források nélkül is?

8 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Mennyire fontos, hogy tehetségfejlesztő munkájukhoz pályázhassanak az alábbi területeken? alapvetően fontosvalamelyest fontosnem fontosnem releváns Anyag- és eszközbeszerzés a foglalkozásokhoz87,6 %10,6 %0,4 %1,4 % Juttatások a tehetséggondozást végző pedagógusoknak77,3 %17,6 %1,3 %3,8 % Versenyeken való részvétel költségei (nevezési díj, utazás, étkezés, szállás)77,2 %12,8 %3,4 %6,6 % Tanulók jutalmazása74,8 %18,6 %1,7 %4,9 % Pedagógus-tapasztalatcsere62,6 %30,7 %1,8 %4,8 % Pedagógus-továbbképzés60,2 %29,8 %3,1 %6,9 % Külső tehetséggondozó szakértők meghívása, tiszteletdíja (festők, zenészek, rendezők, stb.)58,8 %31,9 %3,4 %5,9 % Szakkönyvek, folyóiratok vásárlása50,9 %38,8 %5,5 %4,8 % Pszichológiai vagy más segítő program biztosítása35,5 %38,4 %11,8 %14,2 % Tanulói ösztöndíj34,3 %27,4 %9,2 %29,2 % Terembérleti díj a foglalkozásokhoz17,5 %19,2 %33,7 %29,6 %

9 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Milyen szervezetekkel, intézményekkel működnek együtt a tehetséggondozás kapcsán?

10 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Miért pályázott az NTP keretében?

11 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Milyen típusú tehetséggondozásra kiírt pályázatot tartana a leghasznosabbnak a szervezete, intézménye számára?

12 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Milyen típusú tehetséggondozásra kiírt pályázatot tartana a leghasznosabbnak a szervezete, intézménye számára? Összes válaszadó 60 %-a nevezett meg valamilyen egyéb szempontot. Ezen belül...

13 NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "NTP-TSZV- M-15-001 CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS 2016.06.01. Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra."

Hasonló előadás


Google Hirdetések