Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések."— Előadás másolata:

1 MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.

2 A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések generálása A CÉLCSOPORT Célcsoport – Általános (18 - 59)

3 A PROJEKT MENETE Teszt eredmények és kezelési módok publikálása Figyelem felhívása a stresszkezelés fontosságára és a lehetséges kezelési módokra A Nagy Stressz Teszt elkészítése a Magne B6 és az Origo csoporthoz tartozó life.hu együttműködésével Sajtószervezés az ország összes médiumának bevonásával Több mint 5x több kitöltés a tervezettnél!

4 EREDMÉNYEK Megjelenések a teljes magyar médiában (TV, rádió, online portálok, bulvár, print) VÉGEREDMÉNY Növeltük a Magne B6 ismertségét, elértük a készítmény és a magnézium pozícionálását, mint hatékony segítség a stresszkezelésben.

5 KÖSZÖNJÜK! www.uniomedia.hu www.uniomedia.hu 5


Letölteni ppt "MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések."

Hasonló előadás


Google Hirdetések