STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/2015.. LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM 23 30 292524262823242523192221.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Advertisements

Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
Sikeresen, tanulószerződéssel a munka világában
Hiányzással kapcsolatos szabályok 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 51. §
Elérhetőségek Ábel Rezső Egyéni fogadóóra: hétfő, 5. óra
A közoktatás általános és területi folyamatai a különböző hierarchiaszintű térségekben PTE TTK FÖLDTUDOMÁNYOK DOKTORI ISKOLA BLAHÓ JÁNOS.
Gönczy Pál Általános Iskola
Integrált Elektronikus osztálynapló
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
Halmazok, halmazműveletek
Készítette: Bertalan Istvánné A többszörösen hátrányos helyzetű fiatalok szakiskolai képzésének tapasztalatai.
Statisztikai adatok 2005/2006 félév. Az iskola létszámának alakulása Az iskola létszámának alakulása Hiányzási statisztika Hiányzási statisztika Osztályátlagok.
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
Kvantitatív módszerek
A tanári szerep Neveléselmélet.
Statisztikai módszerek áttekintése módszerválasztási tanácsok Makara Gábor.
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Alsó tagozat és napközi a számok tükrében
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
Évvégi beszámoló Felső tagozat Kardos Zsuzsa igh
Jelky András Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Év végi statisztika Készítette: Huber Béla Farkasné Pataki Csilla.
Tájékoztató a gyakorlati képzést folytató szervezetek számára
Tájékoztató a gyakorlati képzést folytató szervezetek számára
Az érettségi utáni továbbtanulást meghatározó tényezők
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
Statisztika 2014/2015. félév.
A 18 éves korra emelt tankötelezettséggel kapcsolatos pedagógusi tapasztalatok Istenes Mónika Budapest január 27.
Összevont szülői értekezlet 9. évfolyam számára
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Statisztikai és logikai függvények
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
Telefon:72/
Veszprémi Közgazdasági Szakközépiskola Veszprémi Közgazdasági Szakközépiskola A minőségbiztosítás eredményei 2007-ben közzétett statisztikai adatok alapján.
Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása TÁMOP B számú projekt Projektzáró rendezvénye.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
Aktuális változások a szakképzésben Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara
Szülői értekezlet /Ny4, a4, b4, a4, a3, a3, b3, b3,5 8 9.d3, d3, c3, c3,39.
Tanulószerződés-kötés Tájékoztató fórum. A tanulószerződés Mire szolgál a tanulószerződés és kik között jön létre? A tanuló gyakorlati képzése folyhat.
Vizsgaszabályzat ismertetése A vizsga ideje  május (csütörtök-péntek)  Azokon a napokon a tanulóknak nincs órarend szerinti tanítás.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
Picasso: Festival Mondial HUNGART © LEGE ARTIS Felnőttképzési Intézmény E – /2014 A „rossz osztály” Iskolai mediációs eset bemutatása 2015 október.
JAG statisztika 2014/ félév.
Félévi beszámoló Napirend Törvényi változások Törvényi változások Statisztika, tanulmányi helyzet, műszaki beszámoló Statisztika, tanulmányi.
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény GAZDÁLKODÓI TÁJÉKOZTATÓ Berta-Mudri Krisztina Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Gazdaság Háza 8000.
Összefoglaló információk a térségi integrált szakképző központok alapadataiból Baskiné Lipka Gabriella Koordinációs és kontrolling irodavezető augusztus.
Szülői értekezlet 5.B
A LEMORZSOLÓDÁS MEGELŐZÉSÉT SZOLGÁLÓ TEVÉKENYSÉGEK
DIÁKOK 4. MUNKACSOPORT Budapesti Műszaki Egyetem december 02.
Év Vége.
Év végi értekezlet.
Általános iskola eredménye, értékelése
Általános Iskola tanév
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
Tájékoztató A SZAKKÉPZÉSI ÖSZTÖNDÍJRÓL
IPR 2009/2010 Ősztől tavaszig IPR.
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
A hallgatók szociális helyzetének vizsgálata
A gimnázium ÉV VÉGI STATISZTIKÁJA
Gimnáziumi statisztika
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Félévi eredmények
KRÉTA ESL modul.
Előadás másolata:

STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/2015.

LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM

16 ÓRÁIG ISKOLA

MULASZTÁSOK Átlag: 54 ó/fő – kb. 8 nap/fő Nincs hiányzás: 8% - 46 fő 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7.a7.b8.a8.c SZUM Összes mulasztás (óra) Igazolt mulasztás (óra) Igazolatlan mulasztás (óra) Hány tanulónak van igazolt mulasztása (fő) Hány tanulónak van igazolatlan mulasztása (fő)

MAGATARTÁS, SZORGALOM

TANULMÁNYI EREDMÉNYEK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM 4,914,92 4,764,634,704,62 4,93 4,424,544,784,764,624,644,55 4,504,514,264,563,624,404,244,50 4,35