Tanórai szokásaim 5/14.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szeretem a könyvtáram!.
Advertisements

Az olvasástanítás módszere:
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Kulcsárné dr. Papp Enikő:
Digitális technika, digitális áramkörök
Számítógép az oktatásban Készítette: Halász Rita Tanár- informatikatanár MA 2010/2011.
Ha Isten egy pillanatra elfelejtené, hogy én csak egy rongybábu vagyok, és még egy kis élettel ajándékozna meg, azt maximálisan kihasználnám. Talán nem.
Angol nyelvi kompetencia
Hatékony diáktanács – minőségi diákélet – felelős állampolgárok "Bartók Béla " Elméleti Líceum diákönkormányzata.
Adminisztratív kérdések
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
Matematika kompetenciaterület
Albert Einstein idézetek.
Készítette: a Dalai Láma
E-learning és a multimédia
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat!
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
Kimeneti követelmények a 8. osztály végén
Albert Einstein idézetek.
Most pedig jöjjön a mai napunk sztárja: a J/  részecske!
ÖSSZEFOGLALÁS Egy játék és tanulságai Hitünk valósága Minden mindenben.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Tanulás tanítása Tanulásmódszertan
Tanulásmódszertan Oroszlány Péter: Tanulásmódszertan c. könyve alapján
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
A tanulói laptop program megvalósítása a Kecskédi Általános Iskolában.
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
Differenciált tanulásszervezés 2. TKM1016L
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Informatika 7. Készítette: Kmecs Viktória Harmath Zsolt.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Készítette: Müller Klaudia Mohás Dóra
Mit tehet a beteg a jó orvos- beteg viszonyért?. A sikeres együttműködés alapköve a kölcsönös bizalom és tisztelet.
EUCIP IT administrations vizsgák eredménye SZÁMALK-Szalézi szakközépiskola és napokon tartok vizsgák alapján.
Inklúzív nevelés Magyarországon
OK! Tanársegéd Online Könyvek
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
HARSÁNYI NAP április 3.. A Harsányi díj átadása A napot, az Igazgatónő által levezényelt, Harsányi-díj átadásával kezdtük. Harsányi Nap április.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A matematika-logika programcsomag bevezetése Készítette: Csócsics LajosTokaj, 2008 január 22.
KEZDJÜNK HOZZÁ 1.Ismerd meg magad! 2.Ismerd meg a területet! 3.Építs és elemezz 4.Dolgozz tökéletesen 5.Nézz a jövőbe.
PROJEKT-TERV Youth 2 Youth Innovációs Verseny Keretében Megvalósítandó Közösségi Készítette: Harmati Katalin, Lázi Alexandra, Perge Gábor /Sorsfordítók.
Út a sikeres tanuláshoz A tanítás és a tanulás módszertana
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
Módszerek 5/5.
A nélkülözhetetlen kellékek 5/11. Előkészület – tanár Beszédművelés papírt kinyomtatni Az érdeklődési tesztet kinyomtatni Készítette: Sági Lajos2.
Hogyan tanulok? 5/8.
Az eszközök áttekintése 5/15. Előkészület – tanár A kérdőív kiértékelése Jegyzetlapok a nevekkel a játékhoz Készítette: Sági Lajos2.
Tanulási nehézségek 5/3.
Tanulás.
Gyakorló óra 5/12.
Segítő külső körülmények 5/13. Előkészület – tanár A páros munkához szükséges szöveget kinyomtatni Készítette: Sági Lajos2.
Hogyan tanulok otthon? 5/2.
Jegyzetkészítés 5/17.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
Okosdoboz.hu digitális taneszköz
Jó együtt lenni! Idősek Otthona Bakonyszentlászló.
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Az óravázlat felépítése
XIX. századi költők a Facebookon
Tanulásmódszertan Oroszlány Péter: Tanulásmódszertan c. könyve alapján
Oktatóbemutató címe Előadó: Név.
Ruzsa, Csongrád megye délnyugati részén, Szegedtől 40 km-re fekvő kistelepülés.
Előadás másolata:

Tanórai szokásaim 5/14

Készítette: Sági Lajos Előkészület – tanár A kérdőívet kinyomtatni Készítette: Sági Lajos

Készítette: Sági Lajos Daltanulás Készítette: Sági Lajos

Készítette: Sági Lajos Ismétlés Mellékneveket látsz a táblán! Rendezd két csoportba őket, aszerint, hogy a tanuláshoz szükséges külső vagy belső állapotra utalnak! Kíváncsi Nyugodt Friss Rendezett Világos Koncentrált Fegyelmezett Érdeklődő Sikeres Csendes Hangulatos Készítette: Sági Lajos

Tanulj többet az iskolában, mint otthon! Szövegfeldolgozás Tanulj többet az iskolában, mint otthon! Sok diák tanulás alatt – elég helytelenül – elsősorban az otthoni tanulást érti. A tanulás azonban az iskolában kezdődik, sőt az iskolai tanulásra kell jusson a tanulás nagyobb része. Gondold csak meg, mennyi ismerettel rendelkeztek a régi görögök és rómaiak. Pedig akkor az otthoni tanulás fogalma ismeretlen volt. Tudásukat kizárólag az iskolában szerezték. De ott figyeltek és tanultak. Ha a mai diák csak azt tudná, amit az iskolában tanul, akkor igen keveset tudna: 1. mert nem azzal az elhatározással jön az iskolába, hogy ott tanuljon, 2. mert az iskolában nem figyel, vagy legalábbis rendszertelenül figyel, tehát az itt hallott dolgokat nem is tanulhatja meg. A délután persze nehezebben telik, mert magadra maradsz, nincs kitől kérdezned. Határozd el tehát, hogy kihasználod az iskolai órákat, és legalább félig már ott megtanulod a tananyagot. Készítette: Sági Lajos

Készítette: Sági Lajos Célkitűzés A mai órán egy tesztet fogunk kitölteni, ami a tanítási órákon való tanulásodról tesz fel kérdéseket. Válaszolj őszintén, csak így veheted hasznát! Készítette: Sági Lajos

Készítette: Sági Lajos Összefoglalás A tesztek eredményeit a következő órán fogjuk megbeszélni, most emlékeztetőül olvassuk el ismét az óra elején megbeszélt szöveget! Készítette: Sági Lajos

Készítette: Sági Lajos Játék közkívánatra Válasszatok egyet az eddigi játékok közül, azzal fogjuk befejezni az órát. Készítette: Sági Lajos

Készítette: Sági Lajos Értékelés Értékelés Elvárt tudás Kiváló Önállóan meg tudja keresni egy bekezdés tételmondatát és kulcsszavait. A tanuláshoz szükséges megfelelő körülményeket fel tudja sorolni. Előzetes felkészülés alapján be tud mutatni rövid szöveget. Órákon aktív. Jól megfelelt Segítséggel meg tudja keresni egy bekezdés tételmondatát és kulcsszavait. A tanuláshoz szükséges megfelelő körülményeket fel tudja sorolni. Előzetes felkészülés alapján be tud mutatni rövid szöveget. Az órákon aktív. Megfelelt Ismeri a tételmondat és a kulcsszó fogalmát. Kérdések segítségével ismertetni tudja a tanulás megfelelő körülményeit. Az órák menetét követi. Nem felelt meg Nem ismeri a tételmondat és kulcsszó fogalmát, nem ismeri a tanulás megfelelő külső és belső körülményeit. Felkészülés alapján sem képes szöveg reprodukálására. Órákon passzív. Készítette: Sági Lajos