Témahét a laborban 2015 Német Nemzetiségi Általános Iskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Események formális leírása, műveletek
Advertisements

KÖZLEKEDŐEDÉNYEK HAJSZÁLCSÖVEK
A Cyber katica csapat Bökönyi Katalin 11.A Dézsi Pál 11.A
Orvosi széntabletta adszorpciójának vizsgálata ammóniával
Parkfelújítási program középiskolánkban Készítette a Meglepetés nevű csapat: Pintér Petra Albrecht Armand Fischer Kristóf Róna Bence.
Kiskunhalas környékének talajai
Folyadékok és gázok mechanikája
IV. fejezet Összefoglalás
14.Aceton, víz és benzin azonosítása
Evangelista Torricelli
Az ammónia oldat és a sósav – szökőkút kísérlet
Gyerekek a szerelemről, családról
Kísérletek keményítővel. Ha megkérdezünk egy kisiskolást : Melyek az élet feltételei, akkor azt mondaná :oxigén, víz. Ha megkérdezünk egy kisiskolást.
Sztereogram.
Évközi beszámoló Képfeldolgozás csapat 2.
HIDRODINAMIKAI MŰVELETEK
A szemét útja Készítette: Szolyka Vivien
EGY OLYAN KÜLÖNLEGES SZEMÉLYNEK, MINT AMILYEN TE VAGY !
Nem Newtoni folyadék a membránon
AZ ISKOLAI MENTÁLHIGIÉNÉ MIÉRT ?. MERT A TANÁR: munkaeszköze a személyisége felettes-én analóg referencia személy szerepei néha összeférhetetlenek: apa,
Aerosztatikai nyomás, LÉGNYOMÁS
Az emberi agy gyakran becsap!
GOND ÉS KIHÍVÁS Tanulási, magatartási problémák az iskolákban
A víz világnapja Készítette: Kokas Zsófia, Molnár Blanka és Pers Kriszti 9.c osztályos tanulók.
Természettudományi projektek Ádám Ferencné KF TFK.
Készítette: Serly Dániel
Készítette: Fajkusz Lívia
FIZIKA A NYOMÁS.
A folyadékok tulajdonságai
MESÉLJ APU (Muhi János) Zene: Fiam (Komár László).
JÓ REGGELT !.
Itt vagytok ? Jó reggelt ! Álmos vagyok….
„Egészségedre” témahét. „Egészségedre” témahét „Egészségedre” témahét.
A bolognai üvegcsepp és Pascal törvénye
Sósavoldat meghatározása. Szükséges Eszközök: fecskendő védőszemüveg gumikesztyű Anyagok: fenolftaleines NaOH- oldat (0,1 mol/dm 3 ) ismeretlen koncentrációjú.
32. Folyadékok elegyedése, vizsgálata jód oldódásával
5. Fenol és ecetsav megkülönböztetése NaHCO 3 -tal.
Citromsav, Nátrium-acetát és szőlőcukor azonosítása
48. kísérlet Sók azonosítása vizes oldatuk kémhatása alapján
19. AgNO3-, Na2CO3- és NaOH- oldat azonosítása
Blaise Pascal (1623 – 1662).
Evangelista Torricelli
Radnóti Miklós Általános Iskola Kazinczy Ferenc Tagiskolája 8044 Kincsesbánya Iskola u. 1. „Jó gyakorlat” Év végi felmérő feladatlap kémia tantárgyból.
A tiszavirágzás „”Az apró kérész mindössze egyetlen napig él. Egyetlen napig. Mégsem sajnáljuk érte, hiszen ezen a napon csak annak él, amit szeret. Szárnyra.
Készítette: Bacsó Beáta
Projekt 9.B. Remondis  A hétf ő i napon meglátogattuk a helyi szeméttelepet, ahol megnézhettük, hogyan szelektálják és tárolják a hulladékokat.
BÁLÁK ÉS BÁLÁM.
Gyermek, akit kölcsönkaptál. Anna példája (1Sám 1,11) Erős fogadalmat tett (Anna), Erős fogadalmat tett (Anna), és ezt mondta: és ezt mondta: Seregek.
HŐTAN 4. KÉSZÍTETTE: SZOMBATI EDIT
A folyadékok és a gázok nyomása
Készítette: Juhász Krisztián.  Egy tekercsben folyóáramot változtatjuk, akkor egy másik, például az eredeti köré csévélt, de attól elválasztott másik.
Vizes oldatok kémhatása
Címlap Betekintés a valószínűségszámításba Keszei Ernő ELTE Fizikai Kémiai Tanszék
Az ember kapcsolata a külvilággal Cél: létfenttartás, komfort megismerés (tudomány, oktatás) gazdaságosság … külvilág érzékelés beavatkozás feldolgozás.
Folyadékok és gázok mechanikája
HŐTAN 7. KÉSZÍTETTE: SZOMBATI EDIT
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
Páciens fertőzések eredetének meghatározása. Összefüggés A fertőzött beteget a kórházban ápolták egy műtétet követően. Az ápolás során minden nap más.
Témahét a laborban 2013 Bleyer Jakab Német Nemzetiségi Általános Iskola.
Hidrosztatikai alapok (hidrosztatikai paradoxon)
2015. október a osztály. TÉMANAP A TREFORTBAN Iskolánk 7. és 8. osztályos tanulói már harmadik éve vesznek részt az ELTE Trefort Ágoston Gyakorló.
Az anyagok tulajdonságai és változásai
előadások tervezése és kivitelezése Kovács Ilona egyetemi tanár
A folyadékok és a gázok nyomása
Fotonikus kristályok előállítása és vizsgálata
Reálest CÉL: Természettudományok népszerűsítése. Tehetséges gyerekek felkutatása. Szakköri munkában a tehetséges tanulók továbbfejlesztése. Példamutatás.
Blaise Pascal (1623 – 1662) Készítette: Longo Paolo
Összeállította: J. Balázs Katalin
Tóth Zoltán (DE) – Szalay Luca (ELTE)
Biohidrogén előállítása
Előadás másolata:

Témahét a laborban 2015 Német Nemzetiségi Általános Iskola Bleyer Jakab Német Nemzetiségi Általános Iskola

Freestyle Kísérletek

Ozmózis

Instant felhő

Antigravitáció kémcsővel

Erős idegzetűeknek ajánljuk

A víz felszíne

Fénytörés

Összeroppanó palack

Melyik palack ürül ki először?

Győz a nagyobb nyomás

Búvárkodás után

Hajszálcsövek

Tényleg lehetetlen felfújni a palackba zárt lufit?

Krisztiánnak sikerül!

Lőrincnek is!

Makacs pingponglabda

Érted?

Varázshomok

Hiszem, mert látom

Újabb stresszes kísérlet

1+1 = 1

Szén-dioxidos lufi

Rajzoljunk tejre!

Pascal törvénye

Bízzunk a felületi feszültségben?

Az éltető víz

Készítsünk tejet!

Kromatográfia

Vulkán a víz alatt

Fénytani trükk készül

Nem csalás, nem ámítás

Csupán betű fordítás

Melyik a keményvíz?

Kémhatás vizsgálata vöröskáposzta indikátorral

Érdemes kipróbálni!

Lili harca a tejjel és a kólával

Hogy lehetséges?

Természettudományi Maraton 5.0

Nem is olyan vészes! Csak 42 feladatot kell megoldani.

Jókedvű csapat

Kéne egy ötlet!

Fogy az idő …

… és a kóla …

… a jókedv viszont estére se apad el.

Csak szülői vagy tanári felügyelet mellett kísérletezz! Fontos! Csak szülői vagy tanári felügyelet mellett kísérletezz!

Köszönjük a figyelmet! Készítette: Forró Melinda és a hetedikesek