„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” 2003. február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére 2003. 02.01.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
Szóviv ő Bál – nem csak szóviv ő knek! A rendezvényr ő l… A Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületének szervezésében immár VIII. alkalommal rendezzük.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Eurosport Média ajánlat 2014.
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
InfoRádió árlista - Érvényes: január 1-jétől- Budapest, november 18.
Exkluzív hirdetési felület az Október 23. utca és Fehérvári út kereszteződésénél – Jelenjen meg négyzetméteren! Tájékoztató információ a Hirdető.
Repülőgép nagyjavítás. ÍRORSZÁGI PÉLDA Munkaterhelés és kapacitás összehangolása.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
1 Fehérvár Rádió 94,5 Mhz Médiaajánlat 2011 Médiaajánlat 2011.
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
Coke Zero sampling
KISALFÖLD VÁGTA A KISTÉRSÉG ÖSSZEFOGÁSÁÉRT KISALFÖLD VÁGTA A NEMZETI VÁGTA ELŐFUTAMA SZPONZORI CSOMAGOK - MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK.
Rendezvényszervezés Csapatépítés Hajókirándulások T Flotta Kft
Támop / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Idegen nyelvű kompetenciák fejlesztése Nagy Zoltán, MBA Katedra Nyelviskola.
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
I. ALBA REGIA RÖPLABDA GÁLA
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Szigetszentmiklós SUSAN – Dél – Afrikai Regionális Üzleti Hálózat Fő szervező:HITA (Hungarian Investment and Trade Agency) Dr. Mészáros Kálmán
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Kampány előtt. -Felkészülés a kampányra -Díjhirdetés -Kérdések, Játék Témák.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Miért nem akar egyesülni a MOL az OMV-vel Horváth Domonkos Marx Péter.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
SUSAN Szub-Szaharai Regionális Üzleti Hálózat Az Ütlet Házhoz Jön Kalman Meszaros, dr. Economic and Commercial Counsellor HITA / Embassy of Hungary, Pretoria.
Juventus általános prezentáció.
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Idősek és ifjak a jövőért
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Dr. Németh Gábor egyetemi docens Faipari mérnöki alapszak duális képzésének szakfelelőse Duális képzés a faipari mérnöki alapszakon.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
PARTYKÁCIÓ, azaz a szórakoztató educatio … Imre Zita marketing és kommunikációs igazgató Diákhitel Központ Zrt. Budapest, március 22.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
Sztorik a pénzről – szórakoztatva tanítás avagy médiakampány a Petőfi Rádióban a Café PR közvetítésében.
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Haszon rendezvények médiaajánlat
A DANONE és az MLSZ együttműködésében
2/18/2018 Marketingterv Név.
Társaság a Lakásépítésért Egyesület
A TÉR_KÖZ pályázat számokban
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
RSZTOP „Közterületen élők számára természetbeni juttatás biztosítása” Megvalósítás a partneri együttműködés tekintetében a kiegészítő étkezés.
Előadás másolata:

„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére

Tartalom A Juventus promóció előnyei A promóció leírása Megjelenések a rádióban A promóció értéke és az együttműködés költsége

A promóció előnyei Nem hagyományos reklámmegjelenés. A megjelenések nagyobb intenzitása és a hozzá kapcsolódó játék, illetve nyerési lehetőség miatt még jobban kiemelkedik a hirdetések közül. A promóció igen hatékony kommunikációt biztosít egyrészt aktuális témája, másrészt a Juventus Rádió piaci pozíciója és fiatalos, új információkra nyitott célcsoportja, alapján. Regionális és országos kommunikációt egyaránt tartalmaz.

A promóció leírása I. A hazai rádiózás történetében rendhagyónak számító élő közvetítéssel színesítjük a Juventus Rádió műsorát február 28 és március 23 között négy hétvégén át a Juventus Rádió „Juventus Hétvége” és „Juventus Kávéház” című műsora vasárnap délelőtt 8-13 óra között az osztrák havasokból (Salzkammergut, Hotel Tirol) jelentkezik.

A promóció leírása II. Az élő közvetítésekhez nagyszabású rádiós promóció kapcsolódik. Február 17 és március 14 között, hétfőtől péntekig napi 5 főműsoridős játékot szervezünk, melyek nyertesei közül naponta egy főt kisorsolunk. A szerencsés hallgatót partnerével együtt (hetente 10 főt) Ausztriába, a közvetítés helyszínére utaztatjuk. A nyertesek részére péntek reggeltől vasárnap estig a helyszínen szállást és teljes ellátást biztosítunk. Részt vehetnek a vasárnapi élő műsorban, és tetszésük szerint kikapcsolódhatnak a környéken.

A promóció leírása III. A nyerési lehetőséget egy négyhetes folyamatos rádiós kampány promotálja A helyszíni közvetítések alkalmával támogatói azonosítók (jingle) hangzanak el. A promóció támogatói lehetőséget kapnak arra, hogy ezekben a hanganyagokban megjelenjenek. A támogatóra eső rész a promóciós szpotokban 10 s.

Megjelenési lehetőségek I. Február között: Promóciós beharangozó szpotok 10 napon át napi 5-5 db, összesen 50 db szpot Február 24 - március 16 között: Promóciós szpotok 3 héten át hétfőtől szombatig napi 5-5 db, vasárnap napi 2-2 db, összesen 96db szpot

Megjelenési lehetőségek II. Élő közvetítések (március 9,16, 23, 28) alatti megjelenések: Támogatói jingle: vasárnaponként 5-5 db, összesen 20 db Március között: Promóciót lezáró szpotok: 6 napon át napi 4-4 db, összesen 24 db szpot Mindösszesen: 190 db megjelenés

A promóció költsége A megjelenések médiaértéke Ft Támogatói díj: » NetNet Ft + áfa Gyártási költség: Ft + áfa

Köszönjük a figyelmet! Ez a kreatív ötlet kizárólag a Juventus Rádió szellemi terméke. Felhasználása csak JR engedélyével történhet. ( Az ajánlatot elküldtük a MOL Rt., a Shell Hungária Kft, az Agip Hungária Kft., a Total Hungária Kft., az Aral Hungária Kft., és az OMV Hungária Kft. részére )