GÖRÖG MIHÁLY tanszékvezető egyetemi tanár BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM Posztgraduális diplomát adó projektvezetés-képzés a BCE-n MAGEOSZ június.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Advertisements

Szervezetfejlesztési Program
Kisvállalkozói Szakirány Belső vállalkozásokkal dinamizálni a nagyvállalatokat! Kisvállalkozói Szakirány!
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
Tudomány Társadalom Kommunikáció Pojekt-bemutató.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Fontosabb fogalmak Képesség :
NCA - Önkéntes projektek tervezése és megvalósítása
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Karrier és tudásmenedzsment a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Teljesítményértékelés a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Péczeli Katalin előadása
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Nemzetközi informatikai projekt módszertan gyakorlati alkalmazása
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Vezetés és kommunikációs ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
SZINTEK ÉS SZEMPONTOK AZ EURÓPAI FELSŐOKTATÁSI TÉRSÉGBEN Előadás a Felsőoktatási Kutatóintézet és az Oktatásügyi Közvetítői Szolgálat „Felsőoktatási konfliktusok”
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
2009. december Előadó: Farkas Krisztina december
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
Rendészeti vezető-kiválasztás
Szakmai gyakorlat Jávorffy-Lázok Alexandra június 15.
Felsőoktatási portálok lehetőségei a hatékony tudásépítésben
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
Emberi Erőforrás Menedzsment Munkakör-értékelés EEM.4.
A PROJECT CITIZEN PROGRAM HONOSÍTÁSÁRA INTÉZMÉNYÜKBEN
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Minőség menedzsment 6.előadás
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
Partnerség a HR működésben Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Párdányi Zsoltné humán partnerek osztályvezető.
A jelenlegi válság és a reálszféra Chikán Attila egyetemi tanár, igazgató Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtan Intézet Versenyképesség Kutató.
A projekt szervezeti formái

Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
A szervezetEK projektvezetésI felkészültségének értékelése
Ugrás az első oldalra 1 Skaliczki Judit A teljes körű minőségirányítási rendszer bevezetésének lépései Debrecen, 2004.
SZERVEZETI MOZGÁSOKAT BEFOLYÁSOLÓ FŐBB ERŐK
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Minőségbiztosítási ismeretek
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
A tanári mesterszak gyakorlatai Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Salát Magdolna PK OTF Tanárképzési Osztály.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
Vállalkozásmenedzsment I.
FERENCES ÖSZTÖNDÍJ PROGRAM
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
PROJEKTMENEDZSMENT. Projektmenedzsment a stratégia megvalósításának eszköze. Projekt egy-egy konkrét stratégiai program vagy részprogram.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
SZERVEZET Szervezeti okok è A felhasználók és az informatikai részleg közötti gyenge kommunikáció è A felhasználók és az informatikai részleg céljai ütköznek.
PROJEKTMENEDZSMENT Szabó Mária
moduláris szakképzési szerkezet
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztések a Budapesti Corvinus Egyetem székesfehérvári Campusán című projekt rövid bemutatása EFOP
Az emberi erőforrás menedzsment (EEM)
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Kompenzációs és javadalmazási rendszerek
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Kompenzációs és javadalmazási rendszerek
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Előadás másolata:

GÖRÖG MIHÁLY tanszékvezető egyetemi tanár BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM Posztgraduális diplomát adó projektvezetés-képzés a BCE-n MAGEOSZ 2015. június 17.

PROJEKT – PROJEKTVEZETÉS – PROJEKTSIKER A projekt egy egyedi feladat A projektvezetés az egyedi feladatok teljesítési folyamatának irányítása A projektsiker a projektháromszögnek való megfelelés A projekt a stratégiai célok megvalósításának eszköze A projektvezetés a stratégiai célokban foglalt kedvező változás létrehozásának vezetése A projekt egy ideiglenes szervezet A projektvezetés az ideiglenes szervezet (projektcsoport) vezetése A projektsiker az érintettek megelégedettségének mértéke Egyetemi prezentációs sablon Előadó neve

SZERVEZETI SZEREPKÖRÖK A projekteket kezdeményező (projekttulajdonosi) szervezetek A projekteket teljesítő (projekt alapú) szervezetek Egyetemi prezentációs sablon Előadó neve

A PROJEKTSIKER ÉS A PROJEKTVEZETÉSI ESZKÖZÖK Sikerkritériumok Projektvezetési eszközök Projektháromszög Teljesítési tervek Kockázatelemzés és –kezelés Folyamatkontroll Projektszervezetek Projekttulajdonosi megelégedettség Tartalmi-terjedelmi behatárolás Az életképesség értékelése Projektfelügyelet Projektteljesítési stratégia Eredménykontroll Érintettek megelégedettsége Érintettek elemzése Projektmarketing Egyetemi prezentációs sablon Előadó neve

A PROJEKTVEZETÉSHEZ SZÜKSÉGES TUDÁSTERÜLETEK Technikai tudás Humán készségek Projekt-képességek Egyetemi prezentációs sablon Előadó neve

A PROJEKTVEZETÉS SZINTJEI Egyedi projektek vezetése Projektprogramok vezetése Szervezeti szintű projektvezetés Egyetemi prezentációs sablon Előadó neve

A BCE POSZTGRADUÁLIS (MÁSODDIPLOMÁS) PROGRAMJA Sorsz. Tantárgyak Összes óra Félévek I. II. III. IV. óra/v. 1. Vállalatgazdaságtan 30 30/k.   2. Szervezeti stratégia1 3. Marketingstratégia 4. Szervezetirányítás 5. Egyedi projektek vezetése2 60 6. Vezetői gazdaságtan 7. Döntésmódszertan 8. Vállalkozás-innováció 9. Projektportfólió-menedzsment1 30/sz. 10. Tárgyalástechnika 30/gy.j. 11. Csoportos alkotástechnikai módszerek 12. Szerződésjog 13. Projektvezetési szoftverek 14. Szervezeti projektvezetés2 15. Vezetői magatartás 16. Projektfinanszírozás 17. Választható szaktárgy* - PRINCE projektvezetési eljárás - Ingatlanfejlesztési projektek - Pályázatírás és értékelés 18. Szakszeminárium egyéni foglalkozással 30/a. Óraszám összesen 600 150 Kollokviumok száma 14 5 4 3 2 Szigorlatok száma - 1 Egyetemi prezentációs sablon Előadó neve

OKTATÁSI FILOZÓFIA KOMPETENCIA Ismeret: előadás Alkalmazási készség: csoportfeladatok Szemléletmód: paradigmák, PV-eszközök alkalmazási módja SZEMÉLYISÉGJEGYEK! Egyetemi prezentációs sablon Előadó neve

Köszönöm a figyelmet! Egyetemi prezentációs sablon Előadó neve