Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Tartalom Iparági összefogás Nagy Rádiós Nap a Rácz Fürdőben Gábos Zsuzsa - Ipsos Zrt. Az új mérésről Simon Zsolt – Mec: Reklámügynökségek tapasztalatai Liptay Gabriella - Telekom Ügyfelek tapasztalatai
a válság felgyorsítja a változásokat a legerősebb márkák túlélők pár év és újra neki lódulunk … a hatások nem lesznek hosszú távúak Recesszió hatásai Forrás: Nagy Rádiós nap június 8. Rácz fürdő – Kerekasztal beszélgetés
A Rádió szerepe a Rádió társ a Rádiónak haladnia kell a korral az erős tartalom a Rádió jövője Forrás: Nagy Rádiós nap június 8. Rácz fürdő – Kerekasztal beszélgetés
Mit akar a fogyasztó? megváltozik a média fogyasztási szokás … mindenki interaktív? az emberek szórakozásra vágynak színes érintőképernyős digitális rádiók wi-fi -vel Forrás: Nagy Rádiós nap június 8. Rácz fürdő – Kerekasztal beszélgetés
Hányan is hallgatnak Rádiót? Forrás: Rádióhallgatottság mérés, Gábos Zsuzsa Ipsos/Gfk 2010: új piac, új mérés Közszolgálati Reach: 26% Kereskedelmi Reach: 53%
Zene, Zene, Zene … Forrás: Rádióhallgatottság mérés, Gábos Zsuzsa Ipsos/Gfk
A rádiózó internetezők aránya Forrás: Rádióhallgatottság mérés, Gábos Zsuzsa Ipsos/Gfk
Rádiózás és netezés együtt Forrás: Rádióhallgatottság mérés, Gábos Zsuzsa Ipsos/Gfk
Rádió: ATL média helyett marketing megoldás Forrás: Simon Zsolt / mec:
Marketing megoldások Juventus Balatoni Vízparty - Event Támogatók: - Vodafone - Citibank Juventus Hírlevél – B2B
Forrás: Simon Zsolt / mec: Spot, kicsit másként
Liptay Gabriella/Magyar Telekom „Miért hiszek a rádióban?”
Rádió előnyei, lehetőségei nem igényel extra időt a hallgatótól lényegre törő, könnyen befogadható vizualizáció - „theater of mind” személyes - zenés rádiók - News / Talk rádiók - „nem vagyok egyedül” érzés Forrás: Liptay Gabriella / Magyar Telekom
Rádió előnyei, lehetőségei 2. márkák (rádió csatornák) kapcsolata a hallgatókkal - őszinte, megbízható, emberi közvetlen kapcsolat lehetőségei - telefon, SMS, , - személyes kapcsolat: kitelepülések, roadshow-k, játékok Forrás: Liptay Gabriella / Magyar Telekom
Rádió előnyei, lehetőségei 3. - Idő faktor - gyors, rugalmas – produkció, megrendelés – anyagleadás, kreatív csere - Költség faktor - relatív olcsó – produkció, megjelenés - Lefedettség - elérés - lehetőség országos, és/vagy lokális megjelenésre - Kötődés - átfedés a MárkaTermékCélcsoport között
Köszönjük a Figyelmet!