Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
Advertisements

Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
1 Fehérvár Rádió 94,5 Mhz Médiaajánlat 2011 Médiaajánlat 2011.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
E-learning és a multimédia
MIBŐL ÁLL A TÉVÉMŰSOR MIBŐL ÁLLNAK A TÉVÉK MIBŐL ÁLL A MÉDIARENDSZER Riport, hírműsor médiastruktúra.
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
A kommunikációs mix elemei
ATL - mit hirdessünk és hol?
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Okos Jövő Fórum 2014 Smart Future Forum Okos Jövő Fórum 2014 A rendezvény koncepciója 2 2 Hagyományteremtő céllal megrendezett szakmai fórum az.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Internetes bankok piacformáló hatása
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
A sajtókommunikáció lehetőségei, főbb eszközök
Juventus általános prezentáció.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
Mire teker a magyar? Pillanatkép a zene- és rádiós piacról Klenovszki János és Sági Ferenc.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.
BEMUTATKOZÁS Magyar Fényreklámgyártók Szövetsége KÖZGYŰLÉS április 7.
Dr. Veres István BME-MVT Személyes eladás tervezése.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Az online marketing legújabb generációja
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”

Tartalom  Iparági összefogás  Nagy Rádiós Nap a Rácz Fürdőben  Gábos Zsuzsa - Ipsos Zrt.  Az új mérésről  Simon Zsolt – Mec:  Reklámügynökségek tapasztalatai  Liptay Gabriella - Telekom  Ügyfelek tapasztalatai

 a válság felgyorsítja a változásokat  a legerősebb márkák túlélők  pár év és újra neki lódulunk … a hatások nem lesznek hosszú távúak Recesszió hatásai Forrás: Nagy Rádiós nap június 8. Rácz fürdő – Kerekasztal beszélgetés

A Rádió szerepe  a Rádió társ  a Rádiónak haladnia kell a korral  az erős tartalom a Rádió jövője Forrás: Nagy Rádiós nap június 8. Rácz fürdő – Kerekasztal beszélgetés

Mit akar a fogyasztó?  megváltozik a média fogyasztási szokás  … mindenki interaktív?  az emberek szórakozásra vágynak  színes érintőképernyős digitális rádiók wi-fi -vel Forrás: Nagy Rádiós nap június 8. Rácz fürdő – Kerekasztal beszélgetés

Hányan is hallgatnak Rádiót? Forrás: Rádióhallgatottság mérés, Gábos Zsuzsa Ipsos/Gfk 2010: új piac, új mérés Közszolgálati Reach: 26% Kereskedelmi Reach: 53%

Zene, Zene, Zene … Forrás: Rádióhallgatottság mérés, Gábos Zsuzsa Ipsos/Gfk

A rádiózó internetezők aránya Forrás: Rádióhallgatottság mérés, Gábos Zsuzsa Ipsos/Gfk

Rádiózás és netezés együtt Forrás: Rádióhallgatottság mérés, Gábos Zsuzsa Ipsos/Gfk

Rádió: ATL média helyett marketing megoldás Forrás: Simon Zsolt / mec:

Marketing megoldások Juventus Balatoni Vízparty - Event Támogatók: - Vodafone - Citibank Juventus Hírlevél – B2B

Forrás: Simon Zsolt / mec: Spot, kicsit másként

Liptay Gabriella/Magyar Telekom „Miért hiszek a rádióban?”

Rádió előnyei, lehetőségei  nem igényel extra időt a hallgatótól  lényegre törő, könnyen befogadható  vizualizáció - „theater of mind”  személyes - zenés rádiók - News / Talk rádiók - „nem vagyok egyedül” érzés Forrás: Liptay Gabriella / Magyar Telekom

Rádió előnyei, lehetőségei 2.  márkák (rádió csatornák) kapcsolata a hallgatókkal - őszinte, megbízható, emberi  közvetlen kapcsolat lehetőségei - telefon, SMS, , - személyes kapcsolat: kitelepülések, roadshow-k, játékok Forrás: Liptay Gabriella / Magyar Telekom

Rádió előnyei, lehetőségei 3.  - Idő faktor - gyors, rugalmas – produkció, megrendelés – anyagleadás, kreatív csere  - Költség faktor - relatív olcsó – produkció, megjelenés  - Lefedettség - elérés - lehetőség országos, és/vagy lokális megjelenésre  - Kötődés - átfedés a MárkaTermékCélcsoport között

Köszönjük a Figyelmet!