Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Kar Nemzetközi Gazdálkodás Gulyásné Dr. Csekő Katalin egyetemi docens tanszékvezető.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
Advertisements

A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
BEVEZETÉS A HUMÁN ERŐFORRÁS MENEDZSMENTBE
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Medvéné Dr. Szabad Katalin Dr. Zimányi Krisztina
VÁLLALATI TANÁCSADÁS Közép-Dunántúli Régió Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a KDOP-projekt bemutatása.
Kisvállalkozói Szakirány Belső vállalkozásokkal dinamizálni a nagyvállalatokat! Kisvállalkozói Szakirány!
A MAGYAR LOGISZTIKAI EGYESÜLET OKTATÁSI TEVÉKENYSÉGE
4 K 1 ÜZLETI INFORMATIKA SZAKIRÁNY SZÁMÍTÁSTUDOMÁNYI ÉS INFORMÁCIÓELMÉLETI TANSZÉK PÉNZÜGY ÉS SZÁMVITEL TANSZÉK IPARI MENEDZSMENT ÉS VÁLLALKOZÁSGAZDASÁGTAN.
Brüsszel milyen messze van
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
GINOP 1. prioritás A vállalkozások versenyképességének javítása
A bolognai folyamat – Párizs: Sorbonne-i Nyilatkozat Franciaország, Egyesült Királyság, Olaszország, Németország  hallgatói és oktatói mobilitás.
Interdiszciplináris ellátási lánc- versenyképes vállalat
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
1 AZ ÚJ POSTAI SZAKKÉPZÉS JELENLEGI HELYZETE Sum István Magyar Posta Zrt. Oktatási Központ vezető április 05.
Szakirány választás április Pénzügy és számvitel szak Választható szakirányok Pénzügy szakirány Számvitel szakirány.
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Az EEM helye a menedzsmentben
Tananyag -koncepció. Célcsoport – céltevékenység Középiskolai tanulók A projekt keretein belül 1 -1 e-learning tananyagcsomagot.
A taniroda, mint az országok közötti gazdasági kapcsolatok bölcsője Fullérné Verger Renáta március 8.
Rövidtávú feladatok A tankönyvírás – e-learning anyag összeállítása.
Új paradigmák a FSZ képzés kereskedelmi szakmáiban Medvéné dr Szabad Katalin november 30.
Logisztikai alapfogalmak
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. üzleteiben
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
A duális felsőoktatási képzés „kecskeméti” modellje
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Hatékonyság. Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Diplomás pályakezdők kiválasztása és beillesztése a MÁV csoportnál Kiss Mária Humánerőforrás fejlesztés vezető.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
A Bologna-folyamat a munkáltatók szempontjából Gerner Péter
Duális képzés „kecskeméti” modellje és tapasztalatai
A BKF tudástranszfer modellje a
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
A duális képzés, mint a tudásmegosztás új platformja Prof. dr. habil Bencsik Andrea egyetemi tanár.
Dr. Németh Gábor egyetemi docens Faipari mérnöki alapszak duális képzésének szakfelelőse Duális képzés a faipari mérnöki alapszakon.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
A Magyar Nemzeti Bank új gondolkodásmódja és programja Veszprém Dr. Ferkelt Balázs főosztályvezető, MNB, Oktatási Igazgatóság március 17.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
Előadó: Dr. Bujdosó Zoltán A „Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről” c. rendezvénysorozat.
Pályaválasztás ’16 BGF-Kereskedelem és marketing szak Kiss Anita
Vállalkozói Klub indítása a Szegedi Tudományegyetemen.
Rózsa Viktor Viszonylati menedzser Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. Bemutatkozás.
Rugalmas munkavégzési lehetőségek a Grundfosnál
Kereskedelmi Eszközök Specialista
DUÁLIS KÉPZÉS felépítése
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
F&B Menedzser Szakirányú Továbbképzés
Duális logisztikai menedzsment mesterképzési program
Országos nagykereskedelmi menedzser
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Fejlesztő mérnök A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Cégünk piacvezető a vízmérés.
Pápai Gazdasági Szakképző Iskola és Kollégium
OUTSOURCING Lehetőségek a vállalat építésben
Intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztések a Budapesti Corvinus Egyetem székesfehérvári Campusán című projekt rövid bemutatása EFOP
Marketing koordinátor Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Értékesítési képviselő – Food
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
NGB_AJ040_1 Forgácsolás és szerszámai
A Mercedes-Benz duális szakmunkás képzés bemutatása
Előadás másolata:

Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Kar Nemzetközi Gazdálkodás Gulyásné Dr. Csekő Katalin egyetemi docens tanszékvezető

B UDAPESTI G AZDASÁGI F ŐISKOLA K ÜLKERESKEDELMI K AR A Duális Képzésbe bevont specializációk: Külgazdasági vállalkozás specializáció A hallgatók képzése/foglalkoztatása a következő szakmai területeken:  Nemzetközi értékesítés és beszerzés;  Piackutatás és piacra lépés;  Értékesítési csatorna megszervezése, menedzselése;  Vevői kapcsolattartás (pld. reklamáció menedzsment); Szállítmányozás-logisztika specializáció A hallgatók képzése/foglalkoztatása a következő szakmai területeken:  Üzleti logisztika;  Nemzetközi szállítmányozás;  Termelésmenedzsment;  Ellátási lánc menedzsment; A Duális képzés belső vállalati belső képzési programokhoz is kapcsolódik:  Rendszerszemlélet;  Vállalati tevékenységek komplex és egységes szemléletű bemutatása;  Operatív, modern vállalatgazdálkodási ismeretek átadása jellemzi; N EMZETKÖZI G AZDÁLKODÁS ( BA )

B UDAPESTI G AZDASÁGI F ŐISKOLA K ÜLKERESKEDELMI K AR Téged is várunk, mert a Duális Képzés programjában Új, motiváló közösség (hallgatói és munkahelyi) tagja leszel; Izgalmas üzleti feladatokat végezhetsz el; Érdekes szakmai ismeretek szerezhetsz; Szervező, elemző, kreatív képességeidet fejlesztheted; Élvezheted egy vállalat anyagi és szakmai támogatását; Nemzetközi üzleti környezetben dolgozhatsz; Új nyelvet tanulhatsz, vagy a nyelvtudásodat javíthatod; Része lehetsz egy üzleti vállalkozás sikerének; K IT V ÁRUNK ? K INEK AJÁNLJUK ?

B UDAPESTI G AZDASÁGI F ŐISKOLA K ÜLKERESKEDELMI K AR Versenyképes szakmát; Hosszú-távon munkahelyet sikeres vállalatoknál; Külföldi (jövőben) munkavégzéshez referenciát; Középvezetői munkakörhöz szükséges képességek elsajátítását; Befogadó, támogató munkahelyi környezetet; Hatékonyabb és könnyebb tanulást, mert az elméleti tananyagot a valós üzleti helyzetekben azonnal alkalmazhatod; Piac,- és vállalkozás orientált szemléletet; Nemzetközi környezetet; (utazás, kommunikáció) Csapatmunka örömét és felelősségét; M IT KÍNÁL A DUÁLIS KÉPZÉS ?

B UDAPESTI G AZDASÁGI F ŐISKOLA K ÜLKERESKEDELMI K AR Vállalat és a Főiskola is megfogalmaz elvárásokat, amelyek a sikered zálogát jelentik: 2*13 tanítási hét alatt folyamatos felkészülést; sikeres vizsgákat; Évi 22 hét során, heti 40 órás munkarendben (4 hét szabadság mellett) felelősségteljes, szorgalmas és fegyelmezett munkavégzést; A vállalati célokkal való azonosulást; Hosszú-távú gondolkodást; Önállóságot; Kreativitást és kezdeményezőképességet; M IT V ÁRUNK EL ?

B UDAPESTI G AZDASÁGI F ŐISKOLA K ÜLKERESKEDELMI K AR Szemeszterenként három tantárgy megosztott elméleti és gyakorlatorientált oktatása; A tantárgyak illeszkednek a vállalati operatív munkafolyamatokhoz; Kiválasztás elve: Fokozatosság; A témakörök az általános vállalati ismeretektől (pld. Pénzügyek, Adózás, Vállalati Gazdaságtan) haladnak a konkrét, szakma-specifikus értékteremtő folyamatokig (Nemzetközi Ügyletek, Nemzetközi Marketing, Logisztikai folyamatok;) A vállalati képzés/gyakorlat projekt szemléletű: az egyes tantárgyakhoz projektfeladatok tartoznak, amelyeket vállalati munkatársak segítségével kell elkészíteni. Tantárgyanként írásos összefoglaló/beszámoló készül, amelyet mind az intézmény (kreditpont) mind a vállalat értékel; D UÁLIS K ÉPZÉS M INTATANTERVE

B UDAPESTI G AZDASÁGI F ŐISKOLA K ÜLKERESKEDELMI K AR J ELENLEGI P ARTNEREINK Kühne+ Nagel Kft. – 4 főRobert Bosch Elektronika Kft. – 5 fő Liegl & Dachser Rail Cargo Hungaria Zrt. – 4 fő Szállítmányozási és Logisztikai Kft. – 2 fő Royal Futár Hungária Kft. - 1 fő Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. – 10 fő Siemens Zrt. – 5 fő HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség – 5 fő Trans-Sped Kft.- 1 fő