„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Az Urbanizáció És Városaink Tankönyv:
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
GKIeNET Kft. A Nemzeti Digitális Közmű – mint válasz az alapproblémára Tihany, május 27. Kis Gergely MKE 41. Vándorgyűlés, FITT Szekció.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Kosztolánczy György ügyvezető Budapest, március 9. Lakásvásár
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei 1.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH küldetése, hogy KKV-k és Önkormányzatok számára biztosított.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
11 Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei Ötlettől a sikerig! A Regionális.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
ÖTLETTŐL A SIKERIG! A REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI HOLDING ZRT. CÉGCSOPORTJÁNAK FEJLESZTÉSI ÉS FINANSZÍROZÁSI LEHETŐSÉGEI ILENCZFALVI SZÁSZ GÁBOR VEZÉRIGAZGATÓ.
PARTYKÁCIÓ, azaz a szórakoztató educatio … Imre Zita marketing és kommunikációs igazgató Diákhitel Központ Zrt. Budapest, március 22.
KKV-k külpiacra lépése és finanszírozási lehetőségeik *** A HITA szerepe a kereskedelemfejlesztésben Miskolc, november 13.
Tájékoztató a Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése i ülésére a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara tevékenységéről.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Hallatlan Alapítvány Összefoglaló az Alapítvány tevékenységéről és kiadványairól Országos Idegennyelvű Könyvtár Budapest, november 26. Könyvtár,
Parlamenti választások 2014-ben a 10 ezer főnél népesebb települések eredményeinek néhány sajátossága, érdekessége A Politikatörténeti Intézet konferenciája,
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
5. Országos IC/BPS betegtalálkozó
A DANONE és az MLSZ együttműködésében
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
APEH Észak-magyarországi Regionális Igazgatósága Igazgató
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Készítette: Koleszár Gábor
Bázis:Teljes minta (N=1406)
„Út a munkához”program
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA 2003. I.FÉLÉV Prezentáció a Renault Budapest kft. részére 2003. január

Tartalom Juventus Média A Juventus Rádió és hálózata Egy megújult csatorna: Sztár FM Uno.hu

Juventus Média/ A cég Három médium értékesítése: Juventus Rádió és hálózata Sztár FM (és hálózata) Uno.hu A portfolió megkívánja a cég „kereskedőházzá” alakulását

A Juventus és Hálózata Továbbra is három értékesítési felület Juventus Regionális (FM 89,5 - Budapest; FM 92,6 - Balaton; FM 88,9 – Gyöngyös; FM 97,7 - Kecskemét ) Juventus Rádiók: Juventus Rádió ;Juventus-Gaga - Miskolc; Juventus Szeged; Juventus Pécs Juventus országos: A hálózati partnerek által az országos lefedettség biztosított

HETI 1,5 MILLIÓ HALLGATÓ*** Juventus Regionális HETI 1,5 MILLIÓ HALLGATÓ*** *A Juventus Rádió hivatalos műszaki becslése **10-06 óráig ***Gfk/Szonda Ipsos 2002/I.félév ****21-17 óráig Lakossági lefedettség kb. 40%*

Juventus Regionális / Hallgatottság 18-34 évesek Budapest és Pest megye Gfk/Szonda Ipsos, Hétköznapok átlaga, 2002.

Juventus Rádiók / Lefedettség „Helyből több” Lakossági lefedettség kb. 50% *A Juventus Rádió hivatalos műszaki becslése **10-06 óráig ***Gfk/Szonda Ipsos 2002/I.félév ****21-17 óráig

Juventus Országos Ismert és elismert hálózat a megyeszékhelyek erős helyi rádióival A hirdetők számára fontos területekre, a megyeszékhelyekre fókuszál A legújabb tag: Rádió Szombathely

Juventus Országos / Lefedettség Lakossági lefedettség kb. 75%

Juventus Országos / Hallgatottság 18-34 évesek megyeszékhelyeken Gfk/Szonda Ipsos, átlag nap, 2002. szeptember

Sztár FM / Új arculat Célcsoport: 35-50 évesek AC formátum Frekvenciák : - FM 102,1; Budapest (ex Bridge) - FM 103; Miskolc (ex Non-stop)

Sztár FM / Lefedettség

Sztár FM / Bevezető ár Juventus+Sztár FM Ha a Juventus regionális, Juventus Rádiók vagy a Juventus országos és a Sztár FM rádió(ka)t együtt rendeli meg, a Sztár FM áraiból 50% kedvezményt biztosítunk!

Sztár FM Országos / Lefedettség Ajánlott optimális kerekedelmi portfólió

Uno.hu / A legjobbak között Töretlen fejlődés az elmúlt 3 év alatt A hálózat mind látogatószám, mind tartalom tekintetében a magyar élmezőny (TOP 10) stabil tagja

Uno.hu Network / Látogatottság Uno.hu, Vicclap.hu, NB1.hu, Lovecity.hu, Tvfilm.hu, Világlátó.hu Dinamikus növekedés! Látogatottság*: napi 30-40 ezer látogató napi 180-230 ezer oldalletöltés Közös promóciók A legHÍResebb portál (napi 120-130 hír) Híreinket több médium is használja * Median Webaudit (2003)

Uno.hu - minden 1 helyen Relatív alacsony felállítási költség; Könnyű elérés; Globális médiumként alkalmazható; Földrajzi korlátok nincsenek; Időtől való függetlenség; Gyorsan, rugalmasan változtatható; Interaktivitás

Köszönjük figyelmét! Budapest, 2003.01.28