 MoodleMOT 2015.  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Sisák Zoltán HTTP Alapítvány
Advertisements

Előadó: dr. Lengyel László Magyar Nemzeti Tanács Felsőoktatási ügyekkel megbízott Tanácsos.
A gazdaság és az oktatás együttműködése
Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
Magyar Oktatók és Kutatók Nyugaton A nyugati magyar szellemi potenciál feltérképezése és reintegrációjának lehetősége a magyar tudományos életbe Magyar.
A felnőttképzés jövőképe (Érdemes-e intézményi stratégiát alkotni?) Akkreditált Felnőttképzési Intézmények Országos Egyesülete – országos konferencia (2008.
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Az Európai Foglalkoztatási Stratégia pillére: Az alkalmazkodóképesség növelése Soós Roland Igazgató ÉRÁK.
A felsőoktatás (hozzáadott) értéke
Informatikai Szaknyelvi Vizsga
Szakképzés és gazdaság kölcsönhatása (műhelybeszélgetés: felnőttképzési szekció) Hajdúszoboszló február 7. Soós Roland igazgató ÉRÁK.
Vállalati szféra (mint a hallgatóság alkalmazói, ill. a K+F és a szaktanácsadás partnerei, támogatók, pl. szakképzési hozzájárulás)
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
50 éves a szegedi informatika
Az e-learning a felnőttképzésben projekt Papp Lajos Műegyetemi Távoktatási és Felnőttképzési Központ.
1 A VAJDASÁGI PÁLYAKEZDŐ DIPLOMÁSOK MUNKÁBA ÁLLÁSI MODELLJE 7. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia Újvidék, november Jenei Ervin.
Benedek András – BME GTK APPI A Bolognai Folyamat hatása a szakmai pedagógusképzésre Budapest, október 25.
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
TÁMOP / Munka és tanulás – Munkahelyi képzések támogatása a Közép-dunántúli Régió mikro- és kisvállalkozásainál.
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
A duális felsőoktatási képzés „kecskeméti” modellje
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Dr. Polgár Marianna Tanárképzés – továbbképzés. Történeti előzmények A tanárképzés (tágabban pedagógusképzés) a felvilágosodás korától intézményesült,
A TDK és a doktori képzés kapcsolatrendszerének fejlesztése Dr. Csernoch László az Országos Doktori Tanács elnöke.
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
A Bologna-folyamat a munkáltatók szempontjából Gerner Péter
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
EUROPROFESSIONAL HUNGARY KFC Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium KARCAG.
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
Dr. Németh Gábor egyetemi docens Faipari mérnöki alapszak duális képzésének szakfelelőse Duális képzés a faipari mérnöki alapszakon.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
A felsőoktatási gyakorlóhelyek nyilvántartása november 27. Laczky Gabriella.
Vállalkozások versenyképességének biztosítása az európai uniós forrásokkal Széchenyi Programirodák létrehozása, működtetése VOP
Kurtán Zsuzsa A felsőoktatásban folyó nyelvi és szaknyelvi képzések Helyzetkép és fejlesztési lehetőségek „A szaknyelvoktatás szerepe a foglalkoztathatóság.
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
SZAKMAI GYAKORLAT Levelező tagozatos hallgatóknak SZEDMÁKNÉ DR. LAJTAI VIRÁG.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
Vállalkozói Klub indítása a Szegedi Tudományegyetemen.
Új technológiák alkalmazási lehetőségei a mentori munkában Készítette: Lőrinczné Tasi Zsuzsanna.
10 érv, hogy a Nyíregyházi Egyetemet válaszd!
DUÁLIS KÉPZÉS felépítése
Tudnivalók a szakmai gyakorlatról
F&B Menedzser Szakirányú Továbbképzés
Kiel-2017 !iH Ciao! Grüß dich! Hallo! május 25.
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Most akkor ez mit is jelent? - számok és értelem
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
Intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztések a Budapesti Corvinus Egyetem székesfehérvári Campusán című projekt rövid bemutatása EFOP
Kooperatív Képzés - Avaya
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Előadás másolata:

 MoodleMOT 2015

 Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják az elméleti és a gyakorlati ismereteket, fejlesszék a munkafolyamatokban a szakma gyakorlásához szükséges munkavállalói kompetenciákat.”  Eszköze: együttműködés kialakítása a gazdálkodó szervezetekkel, vállalatokkal, annak érdekében, hogy a hallgatók olyan készségekre, képességekre, gyakorlati tudásra, kapcsolatrendszerre tegyenek szert, ami előnyt jelenthet a munkaerőpiacon való elhelyezkedésben

Kutatás előzménye:  Elméleti oktatás: számítógépek általános felépítése,operációs rendszerek, mérnöki munkát támogató szoftverek, adatbázisok, általános, felhő és gépészeti hálózatok, informatikai biztonság, komplex elektronikus irányítású járműrendszerek felépítése és fedélzeti rendszereinek informatikai eszközei Kutatás megvalósítása:  Gyakorlati hely felkutatása: kapcsolat kialakítása a gazdálkodó szervezetekkel, vállalatokkal, kis és középvállalkozásokkal abból a célból, hogy a hallgató az adott gyakorlati helyen tapasztalatokat szerezzen az elméleti tudásának hasznosíthatóságáról, mélységéről, megfelelőségéről. KUTATÁS 2015 február-2015 május

Kutatás eredménye:  Gyenge kapcsolatok, kisvilág kialakulásának lehetősége: több mint 100 különböző gyakorlati hely felkutatása, munkahelyenként több emberrel történt kapcsolat felvétel. KUTATÁS 2015 február-2015 május Egyéni- Kis- Közép- Telephely Nagy-

Kérdések:  Kapott-e segítséget a szervezet megismerésében?  Sikerült-e kapcsolatot kialakítani amely a későbbi elhelyezkedési, vagy gyakorlati hely keresési problémáit segítheti?

Cégek véleménye az együttm ű ködés lehet ő ségeit ő l Kérdések:  Van-e a vállalkozásnak együttműködési hajlama/igénye az egyetemmel?  Közös pályázat, dolgozóinak továbbképzése, az egyetemi hallgatók gyakorlati oktatása,  szakdolgozat, diplomamunka, tudományos kutatás, TDK, Phd,  konferenciák, stb. területein. Ha igen, akkor milyen formában?

Közép- Paks Nemzetközi váll.telephelye Videoton Vasúti automatizálsá Prolan NCT

 Az új generációs, intelligens eszközök használatának lehetősége új, változó körülményeket teremt a gyorsan változó tanítási-tanulási rendszereknek  A tanulás környezeti elemeit, „infrastruktúráját” tekintve meghatározóvá válik az internet és a hálózati felépítés, ami merőben új ismeretszerzési technikát, módszertant hoz magával.  Az oktatási célú távoktatási rendszerek esetében megállapítható, hogy a Moodle távoktatási rendszer a tanítás-tanulás-gyakorlat szerzés rendszerét kiegészíti  Megállapítható, hogy olyan Moodle típusú oktatási hálózat kialakulásának van esélye, amelynek célja a tudás minél hatékonyabb megszerzése, amelyben egyetemi oktatók, gyakorlati szakemberek és diákok egyaránt részt vesznek, és a csatlakozásuk önkéntes.

Your LOGO Köszönöm a figyelmet! Kérdések? SCENE web: