MoodleMOT 2015
Duális képzés 2014 „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják az elméleti és a gyakorlati ismereteket, fejlesszék a munkafolyamatokban a szakma gyakorlásához szükséges munkavállalói kompetenciákat.” Eszköze: együttműködés kialakítása a gazdálkodó szervezetekkel, vállalatokkal, annak érdekében, hogy a hallgatók olyan készségekre, képességekre, gyakorlati tudásra, kapcsolatrendszerre tegyenek szert, ami előnyt jelenthet a munkaerőpiacon való elhelyezkedésben
Kutatás előzménye: Elméleti oktatás: számítógépek általános felépítése,operációs rendszerek, mérnöki munkát támogató szoftverek, adatbázisok, általános, felhő és gépészeti hálózatok, informatikai biztonság, komplex elektronikus irányítású járműrendszerek felépítése és fedélzeti rendszereinek informatikai eszközei Kutatás megvalósítása: Gyakorlati hely felkutatása: kapcsolat kialakítása a gazdálkodó szervezetekkel, vállalatokkal, kis és középvállalkozásokkal abból a célból, hogy a hallgató az adott gyakorlati helyen tapasztalatokat szerezzen az elméleti tudásának hasznosíthatóságáról, mélységéről, megfelelőségéről. KUTATÁS 2015 február-2015 május
Kutatás eredménye: Gyenge kapcsolatok, kisvilág kialakulásának lehetősége: több mint 100 különböző gyakorlati hely felkutatása, munkahelyenként több emberrel történt kapcsolat felvétel. KUTATÁS 2015 február-2015 május Egyéni- Kis- Közép- Telephely Nagy-
Kérdések: Kapott-e segítséget a szervezet megismerésében? Sikerült-e kapcsolatot kialakítani amely a későbbi elhelyezkedési, vagy gyakorlati hely keresési problémáit segítheti?
Cégek véleménye az együttm ű ködés lehet ő ségeit ő l Kérdések: Van-e a vállalkozásnak együttműködési hajlama/igénye az egyetemmel? Közös pályázat, dolgozóinak továbbképzése, az egyetemi hallgatók gyakorlati oktatása, szakdolgozat, diplomamunka, tudományos kutatás, TDK, Phd, konferenciák, stb. területein. Ha igen, akkor milyen formában?
Közép- Paks Nemzetközi váll.telephelye Videoton Vasúti automatizálsá Prolan NCT
Az új generációs, intelligens eszközök használatának lehetősége új, változó körülményeket teremt a gyorsan változó tanítási-tanulási rendszereknek A tanulás környezeti elemeit, „infrastruktúráját” tekintve meghatározóvá válik az internet és a hálózati felépítés, ami merőben új ismeretszerzési technikát, módszertant hoz magával. Az oktatási célú távoktatási rendszerek esetében megállapítható, hogy a Moodle távoktatási rendszer a tanítás-tanulás-gyakorlat szerzés rendszerét kiegészíti Megállapítható, hogy olyan Moodle típusú oktatási hálózat kialakulásának van esélye, amelynek célja a tudás minél hatékonyabb megszerzése, amelyben egyetemi oktatók, gyakorlati szakemberek és diákok egyaránt részt vesznek, és a csatlakozásuk önkéntes.
Your LOGO Köszönöm a figyelmet! Kérdések? SCENE web: