Let’s coach it!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hasznos tippek pályamódosításhoz
Advertisements

Lengvárszky Attila oktatási igazgató ETR konferencia Pécsi Tudományegyetem Oktatási Igazgatóság „Csupán egyetlen siker létezik, hogy képesek vagyunk.
Coach az egészségügyben
E-learning alapú távoktatásos képzés
Hidak és járható utak a tudomány és gyakorlat között Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások – Intézményesítetté váló tudásmenedzsment megoldások.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | A KOM-PASSZ program ismertetése „KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program GEBAUER FERENC MFPI, március 7.
Pályaorientáció: a fiatalok minőségi munkaerő követelményeinek biztosítása a munkaerőpiacon A pályaorientáció jelenlegi helyzetének és a jövőre vonatkozó.
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Önkéntes oktatói tapasztalatok.
E URÓPAI D OKUMENTÁCIÓS K ÖZPONTOK. Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) hálózatát az Európai Bizottság hozta.
A cselekvés filozófiája, mint módszer L’association LE CŒUR DES HALTES est membre du partenariat.
Egészségpszichológiai konzultációs szolgálat orvostanhallgatók számára
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
VII. NEVELÉSÜGYI KONGRESSZUS augusztus A pedagógus kollektíva az iskolában, az iskolafejlesztés személyi feltételei dr. Várnai Andrásné.
A szaktanácsadás támogató szerepe
Szervezetfejlesztés, vezetésfejlesztés
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Életpálya-építés fiatalkorban
A MARKETING GYAKORLATA A FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEKBEN Kuráth Gabriella Pécsi Tudományegyetem november 4.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
E-learning és a multimédia
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
E-learning alapú távoktatásos képzés
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Dr. Szilágyi Klára Szent István Egyetem
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Keretrendszer az egész napos iskola nevelési-oktatási programjának fejlesztéséhez.
A Dobbantó program Az előrelépés lehetősége diákoknak, szakiskoláknak Regionális tájékoztató napok szeptember 3-12.
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
A hazai és a nemzetközi hadtudományi kutatások műhelyei, főbb képviselői, a legfontosabb hadtudományi kutatási témák GŐCZE ISTVÁN ZMNE, Gőcze.
Magyar Coachövetség Közhasznú Alapítvány szakmai irányításával ontological LIFE COACH képzés Képzés:
Managerek éjszakája.
Saját coaching: megtervezem a coachingomat veled
E-portfolió szerepe a menedzsmentben Dr Dombovári Ella-Sójáné Dux Ágnes Gödöllő június 25.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A pályaválasztási szakemberek kompetenciái
XXX, Uddannelsesafdelingen, Århus Universitetshospital, Risskov Egy képzés a tanulásért Conference
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS
Trénerek: Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Resztoratív módszerek az iskolában
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
A piackutatás alapjai E-Learning.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
„KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program
2013. február Kócsújfalu 3 Coaching kutatás évi mini kutatás megismétlése Összehasonlíthatóság + néhány új kérdés 354 kitöltő 24%
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
Mentor Oscar.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
Az út………….. Gondolatok az executive coach képzés módszertana mentén
KUTATÓ KERESTETIK című projekt a Pro Scientia Aranyérmesek Társasága szervezésében, a Nemzeti Tehetség Program támogatásával "A tehetséggondozás területén.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
A beiskolázás előkészítése
A TDK és a doktori képzés kapcsolatrendszerének fejlesztése Dr. Csernoch László az Országos Doktori Tanács elnöke.
Csörömpölj a cukorkáért!. 1. A pedagógusnak tanulmányai során miben NEM kell fejlesztenie önmagát? a) a választott szakterület tudományos igényű ismeretében.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
A tanári mesterszak gyakorlatai Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Salát Magdolna PK OTF Tanárképzési Osztály.
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Közösségszervezés BA.
Most akkor ez mit is jelent? - számok és értelem
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Közösen a bántalmazás ellen
Előadás másolata:

Let’s coach it!

Ön nélkül csak egy hiánypótló tanácsadói szoftver Önnel együtt egy professzionális tanácsadó!

A professzionális tanácsadói szoftvert a PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM és a Life & Business Design Intézet Dr. Kollár Iskolájának közös coach, mediátor, önismereti és abduktív pszichológiai tanácsadás képzéseiből fejlesztettük ki.

 A szoftver megalkotásakor több, mint 800 tanácsadó hallgató (coach, mediátor, önismereti szakember) képzésében szerzett elméleti és szakmai tudásunkra, 1700 órát is meghaladó tanítási gyakorlatunkra, ugyanannyi egyéni terápiás és csoporttréning tapasztalatunkra, valamint körülbelül 300 órányi, kutatásra fordított időnkre és kompetenciánkra (általunk szervezett tudományos és szakmai konferenciák, workshopok, szakmai műhelyek, tudományos és szakmai publikációk, online tanácsadói fórumok), lényegében tehát nagyjából órányi elmélyült munkára alapoztunk.

A design (azaz tervezés)-alapú módszerünket elfogadja az  ICF (International Coach Federation) a coachok nemzetközi akkreditációjának megszerzéséhez és az  IACM (International Association of Coaching and Mediation, ) nemzetközi tanácsadói szervezet, valamint a  Pécsi Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrásfejlesztési Karának tudományos vezetői.

Hogy működik a szoftver? Kinek készült? Mivel több, mint más szoftver? Mentoring a szoftver használatához! Hogyan épül fel a szoftver? Tanácsadás állomásai Tanácsadás lépései Tanácsadási stratégiák Letöltés és további információk

 Windows-alapú szoftver  Legmodernebb felhő-alapú rendszer  Online kapcsolatban folyamatosan frissíthető

 A legkülönfélébb tanácsadói iskolákból jövő tanácsadók: coachok, mediátorok, önismereti tanácsadással foglalkozó szakemberek, trénerek, tanárok, pszichológusok, HR-esek, karriertanácsadók szabadon integrálhatják a munkájuk során.  A szoftvert kezdő tanácsadók éppen úgy sikeresen alkalmazhatják az általuk megtartott legkülönfélébb tanácsadási környezetekben, mint a gyakorlottabbak. Egészen biztos, hogy a "tanult" és tapasztalt kollégáknak is tudunk újat mondani!  A szoftvert úgy alkottuk meg, hogy viszonylag kevés tanulás árán, de annál több hittel, lelkesedéssel, és ugyanannyi fantáziával bárki képes legyen minőségi "tanácsot adni" másoknak.

 D ESIGN (tervezés) D: DIREKT, azaz közvetlenül a tanácsadás során felmerült tanácsadói problémákra és dilemmákra ad választ. Abban is jelentős támogatást nyújt, hogy hogyan kezelje a tanácsadó a nehéz kérdéseket és ügyfeleket.

 D E SIGN (tervezés) E: ELENGED, ahol csak lehet, hagyja, hogy a tanácsadó kreatív legyen. Nagy szabadságot ad a szoftver ahhoz, hogy a legkülönfélébb tanácsadói iskolákból jövő tanácsadók a saját arcukra formálják.

 DE S IGN (tervezés) S: SÚG és SEGÍT, vagyis rendezett, mindig lehet tudni, éppen melyik tanácsadói fázisban tartunk, milyen eredményeket értünk el eddig, merre tartson a tanácsadó.

 DES I GN (tervezés) I: INDOKOL, azaz a szoftver minden tanácsadási fázist és tanácsadói útmutatót megindokol, így a kezdő tanácsadó is érti, mit, miért csinál.

 DESI G N (tervezés) G: GONDOLKOZIK, a szoftver a legújabb idegtudományi, alkalmazott pszichológiai, kognitív tudományi felfedezéseket és kísérleti eredményeket is integrálja, így ha kell, a tanácsadó helyett is gondolkodik.

 DESIG N (tervezés) N: NAGYSZABÁSÚ, mert számtalan probléma megoldásához nyújt egy átlátható rendszert és világos algoritmust.

 A szoftver végigvisz a tanácsadás állomásain, így egy teljes tanácsadás levezethető a segítségével.

 1 óra mentoring, ingyenes konzultáció jár a szoftverhez!  További támogatásról kérjük, tájékozódjon a honlapon:

1. "ONTOdesign alapállás": Felkészülünk, ráhangolódunk 2. "Tanácsadói dokumentáció": Adatfelvétel D "Determination": Tanácsadás alapjainak kijelölése, keretek, célok, irányok E "Emotion": Megismerjük az Ügyfél álmait, vágyait S "Substance": Szakmai munka, „Mcdonaldizáció”, „Posztmcdonaldizáció” I "Interesting": Új szempontok, Heuréka-élmény, „Demcdonaldizáció” G "Generalization": Cselekvési program kidolgozása (a "megoldás") N N mint "Nomination": Elért eredményeket, ünneplés

A szoftver ismertető oldala és letöltése