főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
Advertisements

Megbízó: Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata
Közlekedésfejlesztési Integrált Közreműködő Szervezet
Infrastruktúrafejlesztés a magyar-szlovén határszakaszon
Projekt általános bemutatása
Városfejlesztés prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
Záhony térsége gazdaságfejlesztési „zászlós program” Kálnoki Kis Sándor miniszterelnöki megbízott.
Csongrád megye , a területi tervezés aktualitásai 2014
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Várpalota elkerülő építése
Szekszárd Megyei Jogú Város településfejlesztési koncepciójának és integrált városfejlesztési stratégiájának aktualizálása Partnerségi egyeztetés.
műszaki osztályvezető
Baranya Megyei Önkormányzat
Kiváltás projektszemmel, a jövő
Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP)
Kohéziós Alap projektek a os időszakban Magyarországon 2/E modul Ponácz György Márk SAKK-tréner.
Regionális gazdaságfejlesztés gyakorlati óra Esettanulmány II.
A KIKSz SZEREPE AZ EU TÁMOGATÁSSAL MEGVALÓSULÓ KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI PROGRAMOK MEGVALÓSÍTÁSÁBAN Egyházy Zoltán igazgatói szaktanácsadó Közlekedésfejlesztési.
Galovicz Mihály, IH vezető
Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
Nemzeti Fejlesztési Terv II december 15. Dr. Veres János pénzügyminiszter.
„Közlekedés- és logisztikai fejlesztés Záhony – Csap térsége”
KÖLTSÉGVETÉS 2006 FEJLESZTŐ ÁLLAM JÖVŐKÉPES ORSZÁG Európai Ügyekért Felelős Tárca Nélküli Miniszter Hivatala november 3.
Kormányszóvivői tájékoztató. Az EU strukturális alapok és a Kohéziós Alap évi felhasználásáról Dr. Baráth Etele EU ügyekért felelős tárca nélküli.
1 Megváltozott szerepben a megyei önkormányzatok! Tájékoztatás a megyei önkormányzatok feladatairól és azok szociálpolitikát érintő kapcsolódási pontjairól.
A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia Thoroczkay Zsolt főosztályvezető-helyettes.
es RAT tervezés koncepciója Gila Gyöngyi Tervezési igazgató-helyettes.
A Dél-alföldi Régió évi Területfejlesztési Operatív Programja Regionális Akcióterv Kecskeméti Klára tervezési projektmenedzser június.
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
61. számú főút burkolat megerősítése a km és a – km szelvények között.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
„Kontra-fék” Kerékpáros konferencia Győr, szeptember 21.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
Közlekedésbiztonságra fordítható források
Közlekedésfejlesztés a as uniós finanszírozási ciklusban
Tájékoztató a megyei tervezés aktuális állásáról
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
Mitől innovatív egy vállalkozás? Pályázati lehetőségek önkormányzatok számára.
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
A KÖZÖTTI EURÓPAI UNIÓS FEJLESZTÉSI IDŐSZAK ÖNKORMÁNYZATI LEHETŐSÉGEI Zalai Mihály elnök Békés Megyei Önkormányzat Települési Önkormányzatok.
„ A megújuló energia helye a Somogy megyei fejlesztési elképzelésekben” Budapest, március 30.
M0 körgyűrű északi szektor (II. ütem) nyugati szektor
Fenntartható városi mobilitás-tervezés (SUMP) szeminárium
A Pécsi kistérség A térség lehetőségei az új fejlesztési időszakban február 5. Baranya Megyei Önkormányzat.
„Gyorsabban az Európai Unióba” Sztráda Expressz program Közlekedési Múzeum, április 5.
Csongrád megye as területfejlesztési programja május 15.
Javaslat a közúthálózat- fejlesztési programra 2015-ig.
ÖTLETTŐL A SIKERIG! A REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI HOLDING ZRT. CÉGCSOPORTJÁNAK FEJLESZTÉSI ÉS FINANSZÍROZÁSI LEHETŐSÉGEI ILENCZFALVI SZÁSZ GÁBOR VEZÉRIGAZGATÓ.
Somogy megye Integrált Területi Programjának végrehajtása KAPOSVÁR DECEMBER 11.
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
A területfejlesztés megújult rendszere február 5. Baranya Megyei Önkormányzat.
2017. július 5..
Az ED bevezetése és a közúti szabályozás kérdései
T Á J É K O Z T A T Ó a rekultivációs projekt előrehaladásáról KEOP-7
Pest megyei közlekedési infrastruktúra fejlesztések
közúti vagyonelemek létrehozása,
Készítette: Koleszár Gábor
Előadás másolata:

főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum A 2014-20-as programozási időszak közlekedési infrastruktúra fejlesztései a Balaton térségében Holnapy László főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum Lepsény, 2015. május 6.

1696/2014. (XI. 26.) Korm. határozat a 2014-2020-as programozási időszak országos jelentőségű közúti, vasúti és vízi közlekedési, városi és elővárosi közlekedési fejlesztéseinek indikatív listájáról Közúti projektlista (1. melléklet szerint); 2. Vasúti és vízi közlekedési projektlista (2. melléklet szerint); 3. Városi és elővárosi közlekedési projektlista (3. melléklet szerint); 4. előzőekből a nettó 75 millió euró teljes elszámolható költséget meghaladó projektek – Nagyprojekt-lista – (4. melléklet szerint);

1010/2015. (I. 20.) Korm. határozat a központi költségvetésből finanszírozott kiemelt közúti beruházásokról A Kormány egyetért Sopron, Szolnok, Békéscsaba magas szintű útkapcsolatának kiépítésével, valamint Ózd, Debrecen, Győr és Esztergom közúti kapcsolatrendszerének fejlesztésével, ennek érdekében a központi költségvetés forrásaira alapozva megvalósítani tervezi az M85 autóút Csorna-Sopron, országhatár szakaszát, a 405. sz. főút Újhartyán (M5)-Albertirsa és az M4 autópálya Albertirsa-Abony közötti fejlesztéseit, az M8 és az M44 gyorsforgalmi út Kecskemét (M5)-Nagykőrös-Békéscsaba közötti megvalósítását, a 23. és 25. főutak Bátonyterenye-Ózd közötti szakaszainak fejlesztését, 471. főút Hajdú-Bihar megyei szakaszának fejlesztését, a 813. Győr keleti elkerülő (II. és III. ütemű) megvalósítását, valamint a 102. főút megépítésével Esztergom M1 autópálya irányú kapcsolatának javítását .

Összköltség (nettó, mrd Ft) 125/2015. (IV. 23.) Korm. határozat Magyarország Kormánya és Zalaegerszeg Megyei Jogú Város Önkormányzata között együttműködési megállapodás végrehajtásával összefüggő feladatokról Projekt megnevezése Műszaki tartalom Hossz (km) Összköltség (nettó, mrd Ft) Tervezett befejezés Státusz 67-es főút Kaposvár és az M7 közötti szakasz (érintett települések elkerülését is megvalósító) rekonstrukciója 2x2 sáv 32,6 77,0 2018/2021 – gyorsító-csomaggal Előkészítés alatt. 76-os főút Zalaegerszeg - Balatonszentgyörgy - M7 között 58 57,5 2018 - Lepsény – Szántód – Kőröshegy vasútvonal korszerűsítése Pálya- és biztosítóberendezés korszerűsítés részleges második vágány (Szabadifürdő és Zamárdi felső között) kiépítése 33 30,0 2015 Kivitelezés alatt Szántód – Kőröshegy – Balatonszentgyörgy vasútvonal korszerűsítése Pálya- és biztosítóberendezés korszerűsítés, részleges második vágány (Balatonszemes és Balatonlelle felső között) kiépítése 52 60,8 2015/2017 – gyorsító-csomaggal Engedély van, tender-dokumentáció elkészült

A közlekedésfejlesztésekhez adott EU támogatások jelentősen korlátozva lettek. Ezek közül kiemelnénk, hogy: Az 1315/2013/EU rendeletben meghatározott transzeurópai közlekedési hálózaton (TEN-T) kívüli közutak fejlesztését Brüsszel csak igen szigorú feltételekkel hagyta jóvá. Az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Programban (IKOP) csak a megyei jogú városok gyorsforgalmi úthálózatba bekötését engedélyezte, ilyen célra összesen maximum 111 milliárd Ft-ot lehet fordítani, A kerékpárutak finanszírozása a Terület- és Településfejlesztési Operatív Programból (TOP), valamint a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Programból (GINOP) lesz lehetséges. A Balatoni bringakör kerékpáros útvonal finanszírozására GINOP-ra tervezett. Az operatív programokat az Európai Bizottság 2015. február 12-én jóváhagyta, módosításuk csak igen korlátozottan lesz lehetséges.

FEJÉR MEGYÉBEN folyamatban levő és tervezett közúti, vasúti és kerékpáros projektek  

SOMOGY MEGYÉBEN folyamatban levő és tervezett közúti, vasúti és kerékpáros projektek    

VESZPRÉM MEGYÉBEN folyamatban levő és tervezett közúti, vasúti és kerékpáros projektek  

ZALA MEGYÉBEN folyamatban levő és tervezett közúti, vasúti és kerékpáros projektek

Köszönöm megtisztelő figyelmüket! laszlo.holnapy@nfm.gov.hu