Kombájnok ár-érték összehasonlítása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hogyan készítsünk el egy COCO-t???
Advertisements

UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Adatbázis alapú rendszerek 1. Gyakorlat Követelmények / SQL.
Felelősséggel a környezetért! Alapvetően azért nem erről szól a feladat! Készítette: Mácsai Vivien GTK-GVAM I.évf. / 2. csoport Gödöllő, 2008.
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Készítette: Magyar Dániel
Kezdhetek mindent elölről…
Vontatott szántóföldi permezőgépek összehasonlítása
Műszaki ellenőrképzés
Szeress úgy, mintha Téged még soha senki sem bántott volna meg!!!
Hogyan legyünk jó tanulók?
Szélességi bejárás , 0.
Projektnapló Az ideális világ
2007-es minőségügyi tevékenység BTK. A feladat Önértékelés készítése - szervezeti felépítés - oktatási és kutatási tevékenység személyi és infrastrukturális.
Fúvók-Kompresszorok Hő- és Áramlástan Gépei Író Béla SZE-MTK
TANTÁRGYI KÖVETELMÉNYEK Vizsga Gyakorlati részjegy: –2 ZH –ZH pótlás: utolsó gyakorlat –Gyak UV: vizsgaidőszak első két hetében 2 időpont –Értékelés: az.
Gazdasági informatikából megkaptuk a félévi feladatot!!! Mindenki „nagy” örömére… 0. hét.
1. hét 2. hét 3. hét  A témaválasztás során rengeteg feladat megoldása merült fel: Alkotmánybíró választásAlkotmánybíró választás Táplálék kiegészítők.
Gazdasági informatikából megkaptuk a félévi feladatot!!! Mindenki nagy örömére… 0. hét.
Vége a félévnek, jöhet egy kis pihenés. Vagy mégse?!?! Megvolt az els ő gazdasági informatika óra… Mindenki fejét a nagy homály lepte el a feladat hallatán.
1. hét 2. hét 3. hét  A témaválasztás során rengeteg feladat megoldása merült fel: Alkotmánybíró választásAlkotmánybíró választás Táplálék kiegészítők.
Gazdasági informatika II.félév
GAZDASÁGI INFORMATIKA II.
Irány a suliba…. Gazdaság informatika… Megkapjuk az évközi feladatot.
Hasonlóságelemzés.   Kaptunk egy feladatot, amit meg kell oldanunk.
Hogyan készítsünk el egy COCO-t??? Ha választani lehet, inkább ezt a hegyet másznám meg!!!
Feladat kiosztása A második félév elején tanár úr kiosztotta a félévben teljesítendő feladatot. Ez egy kicsit felfoghatatlannak tűnt, melyet úgy éreztünk,
INNOCSEKK 156/2006 Hasonlóságelemzés-alapú vizsgálat a COCO módszer használatával Készítette: Péter Gábor
A KÖZBESZERZÉSEKET TÁMOGATÓ OBJEKTÍV INFORMATIKAI RENDSZER 1.
A letermett gombakomposzt újrahasznosítása
Készítette: Dömötör Ádám. Az elemzés célja A kiválasztott nyolc internetszolgáltató internetes csomagjainak összehasonlítása Az összehasonlítással segíteni.
Nagytestű kutyák optimális fejlődéséhez szükséges száraztápok összehasonlítása.
Hasonlóságelemzés COCO használatával
Készítette: Szebenyi Debóra GTK. GVAM. I. évf.. Célkitűzés: Megállapítani, hogy Magyarországon az adottságokhoz képest sok vagy kevés megújuló energiaforrást.
A KÖZBESZERZÉSEKET TÁMOGATÓ OBJEKTÍV INFORMATIKAI RENDSZER 1 Tudományos Diákköri Konferencia Troll Gergely.
Trofimov Grigorij. - Faanyag beszállítók ár-érték összehasonlítása -Célcsoport: azon vállalkozások, ame- lyek import fenyő fűrészáruval foglalkoz- nak,
Készítette: Hajdú Julianna
Csoportosan elkészített önálló feladat
GTK-GVAM 11-es csoport. Bevezetés 1. Mi a vizsgált probléma? 2. Ki a célcsoport? 3. Mi a várható hasznosság?
Instrukciók a készítéshez Az irodalomkutatás eredményeit kell hangsúlyozni. (Mi történt eddig, s abból mi állapítható meg.) Az irodalomkutatás eredményeit.
3. óra.
Jelentések Tábla vagy lekérdezés nyomtatásban alkalmas megjelenítése.
Lineáris egyenletrendszer megoldása MS Excel Solver segítségével
Az egységes tervezési gyakorlat kialakításának eszközei Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Oxford Czinege Julianna Trinity Term Mi volt nehéz? Minden héten volt tutorialom, ami azt jelentette, hogy minden hétre kellett írnom egy dolgozatot.
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
BISEL Biotikus Index a Középiskolai Oktatásban.
Párizs, a fények városa Szakdolgozatom témájának azért választottam Párizst, mert világ életemben csodáltam magát a várost, mindig is nagy vágyam volt,
Tömeggyarapodás hasonlóságelemzése Melyik tápanyag összeállítás lenne a legmegfelelőbb sertések számára, minél nagyobb tömeggyarapodás elérése céljából.
Kovács Orsolya (szerző).  Az összes kanjinak a rizsföld kanjija a gyöke.
Gazdasági Informatika II.
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
Őszi búza vetőmagok összehasonlító elemzésének leírása Kanyó András.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Szent István Egyetem Gazdaság-és Társadalomtudományi Kar Az EU- tagság és a gazdaság fellendülése közötti téves kapcsolat vizsgálata.
Készítette: Gulyás Gergő.  Fogalma: A gyors adatátvitel érdekében a számítógépeket egy közös kommunikációs rendszerben kapcsolják össze  Alkalmazása:
A Pannon Egyetem Georgikon Karának szerepe, célkitűzései CEPO Nyitókonferencia Keszthely, május 24. Dr. Dublecz Károly egyetemi tanár.
Az IKR zrt által forgalmazott II
Automatikus fizikai tervezési javaslatok XML adatbázisokhoz Balogh Bernadett Kresz Marcell Cseh Tamás.
Felelősséggel a környezetért! Készítette: Mácsai Vivien GTK-GVAM I.évf. / 2. csoport Gödöllő, 2008.
Horvátországi szállások összehasonlítása Készítette: Herczeg Boglárka.
Nagytestű kutyák optimális fejlődéséhez szükséges száraztápok összehasonlítása.
S AJÁT MODUL ÖS TANÉVBEN D ROGPREVENCIÓ Szegedi Károlyné.
E Z ITT A REKLÁM HELYE Társadalmi célú reklámok a rasszizmus és kirekesztés ellen Készítette: Hős Orsolya május 14.
Bábolna Bábolnai Gazdanapok Múlt és jövő.
Készítette: Nyul Gábor1 Mérés-értékelés Norvégiában Parlament Oslo felülről.
A Tisza árvízi szabályozásának közgazdasági elemzése
SZÁMVITEL.
KÉSZÍTETTE: DORKA PÉTER ALPROGRAM FELELŐS
Mérnökinformatikus szak
Előadás másolata:

Kombájnok ár-érték összehasonlítása Boldizsár Gergő – GVAM II.

Case-Newholland-John Deere Feladat kiválasztása A téma azonnal adta magát, mindenképpen ezt szerettem volna megcsinálni, érdekelnek a mezőgazdasági gépek, és a képzésünk is érintette az ilyesmi témákat. Case-Newholland-John Deere

Case-Newholland-John Deere Feladat elkezdése A 3. oktatási hétig kellett összegyűjteni az attribútumokat, ezeket honlapokról szedegettem össze, azok alapján amik két vagy több kombájnt összehasonlítanak. Ezek: Teljesítmény Magtár méret Ár Vágóasztal szélesség Ürítési sebesség Case-Newholland-John Deere

Case-Newholland-John Deere Feladat megoldása Attribútumok összeszedése/csoportosítása Metaadatbázis létrehozása Case-Newholland-John Deere

Case-Newholland-John Deere

Case-Newholland-John Deere Feladat megoldása Attribútumok összeszedése/csoportosítása Metaadatbázis létrehozása Pivot tábla készítése Case-Newholland-John Deere

Case-Newholland-John Deere

Case-Newholland-John Deere Feladat megoldása Attribútumok összeszedése/csoportosítása Metaadatbázis létrehozása Pivot tábla készítése Solver lefuttatása, kijön az értékelés Case-Newholland-John Deere

Case-Newholland-John Deere

Case-Newholland-John Deere eredmény Győztes a Case Axial Flow kombájn lett, John Deere értéken felüli árú, Newhollandok kiegyenlített értékűek. Case-Newholland-John Deere

Case-Newholland-John Deere következtetés Magyarországi viszonyok között az adott paramétereket figyelembe vételével a Case kombájn a legjobb választás. Case-Newholland-John Deere

Case-Newholland-John Deere Készítette: Boldizsár Gergő Case-Newholland-John Deere