A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése „Tudásdepó-Expressz” BÁCSALMÁS.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
A Turizmus sajátosságai a marketingben
IKT = információs és kommunikációs technológia
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
E-learning alapú távoktatásos képzés
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
A direkt marketing fogalma
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Az Internet elterjedése Lakossági felhasználás. Internet terjedése.
Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó március 25.
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Internet Felépítése, működése.
Az információs forradalom
 Információs társadalom – a fogalom és ami mögötte van  Másvilág – fiatalok az információs társadalomban  Útikalauz stopposoknak – ifjúsági munka virtuális.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Internetes bankok piacformáló hatása
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
A projekt az Európai Unió támogatásával az Európai Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg BÁCSKIR TIOP / LAKITELEK Könyvtári.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Marketingkommunikáció
A kommunikációs mix elemei
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
E-learning alapú távoktatásos képzés
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
A marketingkommunikáció
EGYENLŐ ESÉLYEK Tapasztalatok, teendők, tervek Dr. Derera Mihály igazgató MEOSZ Oktatási, Továbbképző és Távmunka Intézet.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
KÖNYVTÁR információforrások és szolgáltatások FELHASZNÁLÁS céljából rendezett gyűjteménye.
A kommunikáció A FORRÁS v. ADÓ, aki küldi az információt, aki pedig fogadja az a célszemély, a NYELŐ v. VEVŐ. Az üzenet  a kommunikáció tárgya ( amiről.
[fre ] Az új [fre ] Több mint levelezés, a saját kommunikáció internetes közműve:  kommunikáció a képernyőn: levelezés, üzenetküldés.
IKT struktúra.
Kommunikációt segítő programok a hálózaton
Az internet.
1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.
Köszöntünk az bemutatóján FUEL FREEDOM INTERNATIONAL HUNGARY.
Vodafone Iroda Majoros Ádám Telekommunikációs Partner.
NÁDAI GÁBOR \t Tanulmányi rendszer fejlesztése Nádai Gábor előadása GDF TDK – 2009; Konzulens: Dr. Kovács János.
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pécs, június 28. Szakmai továbbképzés.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Az elektronikus szolgáltatások előnyei és veszélyei
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
A kommunikáció A FORRÁS v. ADÓ, aki küldi az információt, aki pedig fogadja az a célszemély, a NYELŐ v. VEVŐ. Az üzenet  a kommunikáció tárgya ( amiről.
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
A nem webáruház! ÁLTALÁNOS PROBLÉMA: KEVÉS A PÉNZ
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Előadás másolata:

A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT

Technikai fejlődés Technikai fejlődés Helyzetkép Helyzetkép Online és hagyományos reklám Online és hagyományos reklám Példa Példa Jövőkép Jövőkép Az online marketing lehetőségei TARTALOM

3MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Technikai fejlődés Legnagyobb kommunikációs eszközünk az Internet Katonai információcsatornábóltávközlés Naponta változó teljesítményű eszközök megjelenése 2007-re 1 milliárd számítógép fog működni 2009-re 200 millió Internetelérést fognak regisztrálni Hatalmas piac létrejötte

4MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Helyzetkép Folyamatosan növekvő előfizetések Folyamatosan növekvő előfizetések Olcsó, gyors, korlátlan Internet Olcsó, gyors, korlátlan Internet Csak az európai felhasználók 200 millióan Csak az európai felhasználók 200 millióan Ingyenes állami elérhetőség ( E-Magyarország ) Ingyenes állami elérhetőség ( E-Magyarország )

5MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Felhasználás Internetezés mindenhol Internetezés mindenhol Az otthoni használat növekedése Az otthoni használat növekedése Jó minőségű hang- és képátvitel Jó minőségű hang- és képátvitel Személyes ügyek intézése Személyes ügyek intézése Információszerzés egyszerűsödése Információszerzés egyszerűsödése

6MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Reklámtípusok különbsége HagyományosOnline Szelektív és drága hely Szelektív és drága hely Olcsó és korlátlan tér Olcsó és korlátlan tér Véletlenszerű rátalálás Véletlenszerű rátalálás Céltudatos keresés Céltudatos keresés Végig kell olvasni Végig kell olvasni Információra keresés Információra keresés Egyirányú kommunikáció Egyirányú kommunikáció Kétirányú kommunikáció Kétirányú kommunikáció Egyszer látható Egyszer látható Sokáig a helyén marad Sokáig a helyén marad

7MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Online hirdetések

8MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Példa Egy utazási irodának az online-marketingeszközei: Színes, interaktív weblap, tökéletesen működő keresőrendszerrel Színes, interaktív weblap, tökéletesen működő keresőrendszerrel Elektronikus reklámlevelek küldése Elektronikus reklámlevelek küldése Szalaghirdetések elhelyezése a célcsoport által leginkább látogatott honlapokon Szalaghirdetések elhelyezése a célcsoport által leginkább látogatott honlapokon Ingyenes levelezőrendszereken nyereményjátékok indítása Ingyenes levelezőrendszereken nyereményjátékok indítása

9MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Jövőkép Növekedés és változás várható: o Eo Eo Eo E-business terület ( Online áruházak ) o So So So Szolgáltatások ( Telefon ) o Üo Üo Üo Ügyintézés ( Állami ügyek )

10MIOK - József Nádor Szakképző Iskola - PR munkatárs Köszönöm figyelmüket! A bemutatót készítette: Kovács Dénes