Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Tehetséggondozás a testnevelés órán
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Informatika tanításom
Üdvözlet a Fallerból!.
Iskolánkról.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Tehetségpont létrehozása
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
SAMUNÉ CSERTÁN VALÉRIA intézményvezető
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
TANTÁRGY-ORIENTÁLT IDEGEN NYELV OKTATÁS Istvánffy Miklós Általános Iskola.
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
TÁMOP /2 ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÁS
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Újabb kalandba kezdünk …
Tanulás tanítása Tanulásmódszertan
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
Közismeret Osztályfőnöki Kommunikáció-magyar ( KO-MA) Matematika Idegen nyelv Természetismeret Társadalomismeret.
Kompetensek lettünk? június 27..
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
ISMERD MEG HAZÁNKAT! ISKOLA MEGISMERÉSE, BEMUTATÁSA.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Baross Gábor Általános Iskola
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
Szövegértés- szövegalkotás 1- 2.osztály
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Az országos mérések megújult rendszere
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
Tehetséggondozás Mezőkovácsházán
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
MIÉRT AZ AVASI FRANCIA NYEK?
DARUS a gyermekekért.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
„Hagyjátok- mondta-, hadd jöjjenek hozzám a kicsinyek, ne akadályozzátok őket, hisz ilyeneké az Isten országa.” Mk 10,14.
Tokaji II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola
Előadás másolata:

Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával

zenei hallás fejlesztése (előny helyesírásnál, idegen nyelv tanulásánál, logikai gondolkodásnál) egy hangszer (furulya) megismerése személyiség fejlesztése közösségformáló erő önkifejezési lehetőség bel- és külföldi utazások HAGYOMÁNY ÉS MEGÚJULÁS

Megújulás Lépésről lépésre képesség- és személyiségfejlesztő program indítása Tanulás tanítása tantárgy bevezetése 1-8. évfolyamon Belső Gondozói Rendszer indítása 1. évfolyamtól, felmenő rendszerben 2005/06. – Kompetencia alapú oktatás tesztelése HEFOP „Jó gyakorlat”

Belső Gondozói Rendszer Célja: Információk gyűjtése a tanulók fejlődéséről intézményi, osztály és egyéni szinten Korai felismerésre (hátrány és tehetség) Konzultációs lehetőségre, tapasztalatcserére A fejlődés tervszerű támogatására Segítségnyújtásra a gyakorlati munkához A tanulók fejlődésének nyomon követésére Lehetőséget ad:

helyes körülmények memória, koncentráció, olvasási készség, logikai gondolkodás fejlesztése relaxációs gyakorlatok megismerése különböző tanulási technikák Tanulás tanítása

Területünk: kompetencia alapú nevelési, oktatási programot átfogóan alkalmazó intézmény

2010. Országos Amatőr Röplabda Diákolimpia 3.helyezés

Tehetséggondozásra fordított intézményi heti óraszám: 49 óra (énekkarok, musical, nívócsoportos bontásra fordított óraszám, sport, szakkörök, versenyre való felkészítés)

FRESKÓ AVATÁS Szabó László Alapfokú Művészeti Iskola

LEGO PROGRAMOZÓ SZAKKÖR

IQ club

Köszönöm a figyelmet! Zeliziné Papp Éva

Musical bemutató