Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával
zenei hallás fejlesztése (előny helyesírásnál, idegen nyelv tanulásánál, logikai gondolkodásnál) egy hangszer (furulya) megismerése személyiség fejlesztése közösségformáló erő önkifejezési lehetőség bel- és külföldi utazások HAGYOMÁNY ÉS MEGÚJULÁS
Megújulás Lépésről lépésre képesség- és személyiségfejlesztő program indítása Tanulás tanítása tantárgy bevezetése 1-8. évfolyamon Belső Gondozói Rendszer indítása 1. évfolyamtól, felmenő rendszerben 2005/06. – Kompetencia alapú oktatás tesztelése HEFOP „Jó gyakorlat”
Belső Gondozói Rendszer Célja: Információk gyűjtése a tanulók fejlődéséről intézményi, osztály és egyéni szinten Korai felismerésre (hátrány és tehetség) Konzultációs lehetőségre, tapasztalatcserére A fejlődés tervszerű támogatására Segítségnyújtásra a gyakorlati munkához A tanulók fejlődésének nyomon követésére Lehetőséget ad:
helyes körülmények memória, koncentráció, olvasási készség, logikai gondolkodás fejlesztése relaxációs gyakorlatok megismerése különböző tanulási technikák Tanulás tanítása
Területünk: kompetencia alapú nevelési, oktatási programot átfogóan alkalmazó intézmény
2010. Országos Amatőr Röplabda Diákolimpia 3.helyezés
Tehetséggondozásra fordított intézményi heti óraszám: 49 óra (énekkarok, musical, nívócsoportos bontásra fordított óraszám, sport, szakkörök, versenyre való felkészítés)
FRESKÓ AVATÁS Szabó László Alapfokú Művészeti Iskola
LEGO PROGRAMOZÓ SZAKKÖR
IQ club
Köszönöm a figyelmet! Zeliziné Papp Éva
Musical bemutató