PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Mi a marketing?.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Hidak és járható utak a tudomány és gyakorlat között Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások – Intézményesítetté váló tudásmenedzsment megoldások.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Az Internet elterjedése Lakossági felhasználás. Internet terjedése.
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Játék, letöltés... Van –e élet a neten ezeken túl?
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Közönségkapcsolatok (PR)
Mi az egészség? EGÉSZ –SÉG, TESTI – LELKI- JÓL LÉT.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Közönségkapcsolat (public relations)
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Közösségi hálók Központi helyen aggregálva az ismerősök a Windows Liveról, Facebookról és Twitterről Csoportok Hogy még könnyebb legyen kiszűrni a.
GERILLA-MARKETING.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Szakmai kihívások mazohista PR-esek számára, avagy az egészségügyi magánvállalkozások kommunikációjának realitásai Kurucz Beáta ügyvezető igazgató Humán.
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketingkommunikáció
Vállalati arculat.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Avagy mire is emlékezem…
Névnapi Köszöntö - néhány humoros bölcsességgel és nosztalgia zenével.
Hogyan működnek a játékelméletek a tartalomgyártásban Nagy Gergely Enter Digital május 26.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
Néhány jótanács prezentációk készítéséhez
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
 Az Instagram egy közösségi oldal, amely okostelefonon történő fényképek és rövid videók megosztásán alapul. A felhasználók fényképeket és videókat készítenek,
Az eszközök áttekintése 5/15. Előkészület – tanár A kérdőív kiértékelése Jegyzetlapok a nevekkel a játékhoz Készítette: Sági Lajos2.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Lövenberg Balázs, Karmamedia szeptember 30.
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Előadás másolata:

PR public relations „Nyilvános kapcsolatok”

A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső PR Belső PR

 A belső PR feladata a szervezeten belüli összes információáramlás kezelése  A külső PR feladata, hogy a szervezetről, tevékenységeiről, szolgáltatásairól, az általa képviselt ügyről tudatosan és tervszerűen információkat közvetítsen a külvilág felé, az onnan érkező visszajelzéseket pedig menedzselje.

Marketing A célcsoport igényeinek kutatása, elemzése és kielégítése! Cél mind két fél számára a POZITÍV érték teremtése  Elengedhetetlen a sikeres működéshez! 1. Jól szervezettnek 2. Tudatos

 Igényfeltárás után a reális igények fejlesztése  A kifejlesztett igények ár szabása  Célcsoporthoz milyen kommunikációs csatornán juttatjuk el a terméket/szolgáltatás hírét

ATL above the line=vonal feletti BTL below the line=vonal alatti

Hagyományos médiumok útján közzétett reklám, fizetett PR cikk

Lehetőséget nyújt közvetlen találkozásra a termékkel/szolgáltatással.

 4 millió magyar felhasználó a Facebook-on!!! Ilyen elérést eddig csak az RTL és a TV2 tudott felmutatni.  Az átlagos Facebook felhasználónak 130 barátja van bejelölve. Mit jelent ez, ha van az oldalnak 1000 követője? Akkor akár 130 ezer embert érhetünk el a rajongókon keresztül!

"A régi idők főbűne az volt, ha elkövettél valami nagy hibát. A mai kor főbűne: ha unalmas vagy„ David Halberstam, Pulitzer díjas riporter  Szeretnél sok "lájkot", hozzászólást, megosztás, tapsot, sok vevőt? Rettegsz attól, amikor írsz, hogy semmi hatásod nem lesz a világra? NE... LEGYEN... UNALMAS! De hogyan???

 Fotók  rajz  vicces vagy meghökkentő képeket ne féljünk érzelmeket korbácsolni ezekkel! Ami tilos: közhelyes stock fotók

 Meglepő, humoros képek  Humoros fotók, extrém helyen  Tesztek és találós kérdések (Nyeremények)  Idézetek "A feleségemmel golfozás közben találkoztam. Ő francia, nem beszél angolul. Én meg nem beszélek franciául, így kicsi volt az esélye, hogy valami unalmas beszélgetésbe csapunk. Így elég hamar össze is házasodtunk!„ Sean Connery

Köszönöm figyelmüket!