Gondolkozz, játssz, győzz, fejlődj. Csapatjátékok szerepe az oktatásban
Nem minden az aminek látszik… „Kockulás” vagy sem? Nézőpont kérdése!!! Képességek, csapatok Különböző kvalitás Különböző ismeretek Különböző habitusok Felvetés, ötlet Saját tapasztalatok, ismeretek hasznosítása Játékos képzés „honosítása” Készségek fejlesztése
Ötlet Felvetés Számítógépes játékok segítségével fejleszteni a gyerekek kvalitását Saját tapasztalatok, ismeretek hasznosítása „Játékos képzés honosítása” Készségek fejlesztése
A játék alapjai DOTA 2 Szabályok Játékmenet Játék felépítése Csapatok és a csapattagok szerepe Early game vs. Late game Jutalomrendszer
A játék szerepe az oktatásban – I. „Mit?” és „Hogyan?” Csapatmunka fejlesztése Taktika, együttműködés Szerepek felosztása Brainstorming Statisztikák elemzése
A játék szerepe az oktatásban – II. „Mit?” és „Hogyan?” Önálló gondolkodás, logika fejlesztése Egyéni szerep teljesítése Matematikai készségek fejlesztése Számítások, taktikai lépések tervezése
A játék szerepe az oktatásban – III. „Mit?” és „Hogyan?” Társas készségek fejlesztése Kommunikáció Beilleszkedés Konfliktus kezelés
A játék szerepe az oktatásban –IV. Óraszám Napi 2 órában (akár délutáni kötelező foglalkozásként) Technikai háttér Iskolákban biztosítva Minimális gépigény Költséghatékony megoldás
A játék hatásai Pozitív hatások Negatív hatások Kikapcsolódás, stressz oldás Siker élmény, öröm Fejlődés Nyelvtanulás Negatív hatások Függőséget és csalódást okozhat
Játéknak indult… Négy vezető ország Kiemelkedő teljesítmény Oroszország Ukrajna Kína Észak-Amerika Kiemelkedő teljesítmény Pl.: Denil Ishutin (Dendi)
Zárásként Egy kis ízelítő: KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! https://www.youtube.com/watch?v=-cSFPIwMEq4 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!