DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
EAL-NETPERSPEKTÍVÁK prof. Andrea Cammelli Bolognai Egyetem AlmaLaurea igazgatója Konferencia Budapest, február 9.
Advertisements

A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
A gazdaság és az oktatás együttműködése
Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
Főiskolai Pályázatok Kari érintettségek jan. 31.
DPR kommunikáció alapelvei
A felsőoktatás (hozzáadott) értéke
A MENTOROK SZEREPE A KOMPLEX REHABILITÁCIÓ FOLYAMATÁBAN Tengelic.
Az Educatio az ágazati oktatási informatika szolgálatában
Gábor Dénes Tehetségpont
A pályakövetés nemzetközi trendjei – hol tartunk most? TÁMOP projekt második szakasz - Nyitókonferencia október 18. Veroszta Zsuzsanna Educatio.
Felsőoktatási változások hallgatói szemmel Miskolczi Norbert.
TÁMOP 4.1.3/2 Felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztésének célkitűzései és intézményi együttműködésének tervei Németh Antal felsőoktatási.
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Kiadványaink Országos Felsőoktatási Információs Központ.
Educatio Kht. - Országos Felsőoktatási Információs KözpontKözponti Diplomás Pályakövető Rendszer Kerekes Gábor április 16.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A Pécsi Tudományegyetem eredményei a Diplomás Pályakövetési Rendszer első évében DPR Szakmai fórum Pécsi Tudományegyetem április 12. Veroszta Zsuzsanna.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Az ÚMVP intézményrendszere
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
DPR kommunikáció lehetőségei
Felsőoktatási szakok részletes bemutatása tanulható tantárgyak, választható specializációk, elsajátítható kompetenciák FELVÉTELI TÁJOLÓ 2009.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
A diplomás pályakövetés egyes jogi aspektusai Dr. Görög Márta, SZTE ÁJTK egyetemi docens Szeged, április 29.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Központi Diplomás Pályakövető Rendszer Horváth Tamás Educatio Kht. programvezető november 26. Diplomaszerzés és pályakövetés.
A fejlesztések hasznosulása az ágazati tervezésben október 18.
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
DPR és a Karrier Iroda kapcsolata Koreferátor: Bolgár Zsolt Június 10. Hallgat ó i é s int é zm é nyi szolg á ltat á sfejleszt é s a Szegedi Tudom.
Kezdő jogászok a munkaerő-piacon Szép Károly projektvezető Budapest, November 26. Diplomaszerzés és pályakövetés Szakmai nap I.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
Széchenyi István Egyetem, Győr
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
„MI LESZ VELED MAGYAR FELSŐOKTATÁS” Antal János ÁVF főigazgató október 28.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
A projekt CélJa A felsőoktatás minőségének javítása.
A diplomás pályakövetés lehetséges céljai és intézményi szolgáltatások kialakítása: INNOVÁCIÓ vagy IRRITÁCIÓ? Volume 2 Andrási Monika – Majó Zoltán 2009.
TÁMOP D IPLOMÁS P ÁLYAKÖVETŐ R ENDSZER. Pályakövetés – Miért is hasznos? definíció: pályakövetés=pályakövető kutatások+alumni szolgáltatások; intézményi.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
"Számvetés a 24. hónap után": a központi DPR program eredményei Horváth Tamás Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási igazgató június 10. TÁMOP
Konferencia a Kutatási kiválóság jövőjéről ELTE június 22. Dr. Farkas Ferenc általános és stratégiai rektorhelyettes PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM CSŐRE.
A Szegedi Tudományegyetem DPR programjának eredményei és tapasztalatai.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
Felnőttképzés és felnőttoktatás a felsőoktatásban Fekete Ilona Dóra Eger 2011.
Dr. Németh Gábor egyetemi docens Faipari mérnöki alapszak duális képzésének szakfelelőse Duális képzés a faipari mérnöki alapszakon.
DUÁLIS SZAKOK AZ SZTE KÍNÁLATÁBAN TÁMOP F-14/1/KONV Egység, alprojekt/alprogram neve Projektzáró rendezvény, Karsai Krisztina.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
A Tanárképző Központ koordináló szerepe
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Szegedi Tudományegyetem
PhD online közösségi oldal Dr
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
A hallgatók szociális helyzetének vizsgálata
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős

Diplomás Pályakövető Rendszer fejlesztése a Pécsi Tudományegyetemen KIINDULÓ HELYZET: 2010-től évente tavasszal indítjuk a DPR kutatást alapképzésben, mesterképzésben, osztatlan képzésben, hagyományos főiskolai képzésben, hagyományos egyetemi képzésben, doktori képzésben az 1, 3 és 5 éve végzettek és aktív hallgatók körében. CÉL: DPR kutatások kiterjesztése FSZ / FOKSZ képzésben szakirányú továbbképzésben résztvevő és végzett hallgatókra.

Munkaerő-piaci munkacsoport létrehozása Munkaadói és munkavállalói oldal megkérdezésének elindítása a DPR eredményekhez kapcsolódóan. Tevékenységek: piaci környezet vizsgálata, prognóziskészítés, mélyinterjúk munkaerő-piaci szereplőkkel, intézményi kereslet-kínálati elemzés, elégedettségmérés A tevékenység célja, szalmai tartalma: Munkaerő-piaci munkacsoport létrehozása. A munkaerő-piaci visszajelzések, rendszeres pályakövetési eredmények becsatornázása az intézmény képzési és szolgáltatási portfóliójának kialakításába.

Karrierszolgáltatások fejlesztése a munkaerő-piaci szereplők visszajelzéseire és a DPR kutatások, hallgatói elégedettségvizsgálatok eredményeire alapozva a Központi Hallgatói Szolgáltató Iroda (KÖSZI) szolgáltatási portfóliójának újragondolása A KÖSZI karrierszolgáltatásainak, intézményen belüli és munkaerő-piaci kapcsolatainak fejlesztése Az iroda munkatársainak szakmai továbbképzése

Az Alumni program továbbépítése Kiinduló helyzet: 2001-ben alakult a Pécsi Diplomások Köre 2013-ra közel tagunk van! Korábbi ROP és TÁMOP projektek sikeres megvalósítása  kiváló alap a folytatáshoz. CÉLUNK az alábbi projektek fejlesztése:  Végzősök toborzása, aktív csatlakozása  Weboldal fejlesztése, online kampányok bevetése  Tagkártya rendszer országos partnerekkel  Alumni Akadémia kurzusok

Kulcsszavaink: kialakít, fejleszt, megerősít, profitál Szervezetfejlesztés: irodai munkaerő biztosítása, szakértői csoportok, hallgatói díjazás Képzési programok: kutatási, szervezési feladatok, kompetenciafejlesztő képzések végzetteknek és még aktuális hallgatóknak Hálózatfejlesztés: hazai felsőoktatási intézmények Ágazati együttműködés: nemzetközi programok „végzőseinek” csatlakozása, ún. Nemzetközi Alumni csoportok létrejötte Informatikai megoldások: adatbázis építés, igazodás a DPR kutatásaihoz Online kampányok: közösségi média, mecenatúra program

Területfelelősök Héráné Tóth Andrea DPR koordinátor Deliné Dr. Győrmárton Rita Alumni koordinátor Kalapos Judit KÖSZI irodavezető KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!