Mit értékesít a vezető? A középpontban TE vagy! Jagodics Tamás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

V2.3. S hogy van ez az Ön cégénél most? V2.3 Mi kicsit máshogy képzeljük ezt… V2.3.
Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.
Alkudozás.
Magyar ipari parkok kialakításának és működtetésének tapasztalatai Tóth János vezető főtanácsos Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium Üzleti Környezet.
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Már nem csak eszme, hanem valóság
7.Szeminárium – Pénzügyi elemzés Szemináriumvezető: Czakó Ágnes
Eredménytervezés Fedezeti összeg számítás: Értékesítés árbevétele
„LEHETŐSÉGEK, KIHÍVÁSOK” Lakitelek Népfőiskola január 25.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Az alárendelő összetett mondat
Miért jó Neked az igény szerinti értékesítés?
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
CRM Customer Relationship Management –
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Divizionális (divíziós) szervezet
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
Az átláthatóság, mint elengedhetetlen feltétel Mádi-Szabó Zoltán A kis- és középvállalkozási részleg vezetője április 18.
Piac és Profit - Pénzek a régióban március 21. Nézd meg kivel kötsz üzletet!
Új ügyfél nélkül mit érek én? Január 30.. Tartalom 1.Bemutatkozás 2.Értékesítés. Hatékonyan. 3.Jelzőlámpa az üzleti élet forgatagában 4.Több, mint.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
Társadalmi szerepvállalás
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
A MATÁSZSZ Vizuális arculatának megújítása
EGY SIKERES MAGYAR IPARÁG: AZ ORVOSIMŰSZER-GYÁRTÁS
Kérdések a második zh-hoz
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
Hoshin Kaizen Workshop esettanulmány – a standardok igazi ereje
Pénzügyi mutatószámok!
Minőség menedzsment 6.előadás
Olyan furcsán alakult minden, a nagy terv nem ez volt,
Értékesítés a gyakorlatban, avagy hogyan legyünk sikeresek.
Személyes akcióterv.
Mérnöki készségek 1. ELŐADÁS.
OBJEKTÍV cégvezetés Vs. Vakon repülés.
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Pénzügyi mutatószámok, ROI, EVA
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
6 MÓD A PÉNZKERESETRE A Talk Fusion, egy kiváló eszköz, ami hasznodra válik. Büszkék vagyunk arra, hogy az iparág legdinamikusabb kompenzációs tervével.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
Kis- és középvállalkozások válaszúton: versenyképesség, innováció, nemzetköziesedés EGY SIKERES MAGYAR IPARÁG: AZ ORVOSIMŰSZER-GYÁRTÁS Sass Magdolna Pécs,
Marketing alapok Kopcsay László.
KEZDJÜNK HOZZÁ 1.Ismerd meg magad! 2.Ismerd meg a területet! 3.Építs és elemezz 4.Dolgozz tökéletesen 5.Nézz a jövőbe.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
Nyíregyháza, április 02. A kapcsolatok hálójában.
Hatékony energia-értékesítési folyamatok a Magyar Telekomnál Ortenszky Loránd.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
Az izraeli üzleti környezet vállalkozói szemmel Zsámboki Gábor vezérigazgató 1.
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
Üzleti terv bemutatása
FORD KARRIER PROGRAM Értékesítők 2. szintű vizsga követelmények
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Egy sikeres Call center anatómiája
beruházás-tervezési ABCD
Előadás másolata:

Mit értékesít a vezető? A középpontban TE vagy! Jagodics Tamás

Manute Bol 231 cm Michael Jordan 198 cm Te milyen magas vagy? Ki ismeri Őket?

+ 33 cm + 27 %

Kulcsfigura a CÉGVEZETŐ! „A legtöbb vezető az várja el, hogy az értékesítő azonnali eredményeket érjen el, azonban nem adnak megfelelő fegyverarzenált ehhez!” Hogyan lehet elérni a + 27%-ot?

A vezető nem termékeket ad el, hanem koncepciót, amivel sikeressé tudja tenni kollégáit! 1.Versenyképesség 2.Innovatív termékek/szolgáltatások 3.Hatékony értékesítés/marketing 4.Szigorú költségpolitika 5.Fejlett cégszervezet 6.Gyors döntési mechanizmusok

Hatékony értékesítés és marketing 1.Az értékesítés szolgáltatja a piaci információkat a marketingnek 2.Az értékesítés segít az innovációban 3.Marketing eszközök az értékesítőknek

Hatékony értékesítés és marketing Adatbázis építés Pontos Szűrések Marketing folyamatok Utánkövetés Kapcsolati Tőke építése!

Ne az é rzelmeidre, hanem statisztik á idra hallgass!

Sikerokozók az értékesítésben 1.Mennyi új értékesítési lehetőséget gyűjt hetente? 2.Mennyi régi Ügyféllel vette fel a kapcsolatot hetente? (UPSELL) 3.Mennyi ügyféltalálkozása/ tárgyalása van hetente? 4.Mennyi árbevétel/Profitot hozott hetente?

Vezetői Műszerfal