Hajdúnánás, december 19. A LAKOSSÁG KÖRÉBEN ÁTFOGÓ FELMÉRÉS ÉS ELEMZÉS A KÖZSZOLGÁLTATÁSOKKAL KAPCSOLATOS ELÉGEDETTSÉGRŐL ÉS FELMERÜLŐ IGÉNYEKRŐL (ÁROP-1.A „SZERVEZETFEJLESZTÉS MEGVALÓSÍTÁSA A HAJDÚNÁNÁSI KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATALBAN”)
A FELMÉRÉS MÓDSZERTANA 1514 fő felnőtt korú lakos (10,4%) Kérdezőbiztosos személyes lekérdezés Online kérdőív önkitöltés Ügyfélszolgálati tereken kérdőív önkitöltés
REPREZENTATIVITÁS
A CÉLCSOPORT EGYÉB JELLEMZŐI
PREFERENCIA ÉS ELÉGEDETTSÉG AZ ÖNKORMÁNYZAT ÁLTAL NYÚJTOTT SZOLGÁLTATÁSOKKAL 18 közszolgáltatás 13 intézmény Igény (jobb minőségű szolgáltatás), fontosság és elégedettség Melyek azok a szolgáltatási területek, amelyek a lakosság életében a fontossági rangsor élén helyezkednek el? Eltérő mintázatok a lakosságon belül Elégedettség absztrakciója
PREFERENCIA SORREND KözszolgáltatásokFontossági indexRangsorÁtlagos eltérés Módusz egészségügyi intézmények tevékenysége 1,831.0,27nagyon fontos település közbiztonsága 1,812.0,30nagyon fontos általános iskolai oktatás 1,763.0,35nagyon fontos köztisztaság, a település környezetének tisztasága 1,694.0,43nagyon fontos közvilágítás biztosítása 1,675.0,44nagyon fontos óvodai ellátás 1,676.0,45nagyon fontos településen levő utcák, járdák, közterek állapota 1,667.0,45nagyon fontos bölcsődei ellátás 1,548.0,56nagyon fontos szemétszállítás, hulladékfeldolgozás 1,509.0,54nagyon fontos köztemető fenntartás minősége 1,4610.0,56nagyon fontos szociális, gyermekjóléti szolgáltatások és ellátások 1,4511.0,60nagyon fontos közparkok állapota 1,4312.0,55nagyon fontos helyi közfoglalkoztatás 1,4213.0,61nagyon fontos lakás- és helyiséggazdálkodás 1,2214.0,66nagyon fontos gépjárművek parkolásának kialakítása 1,1715.0,62nagyon fontos kulturális szolgáltatások 1,1516.0,62inkább fontos sportolási lehetőségek 1,1017.0,67nagyon fontos távhőszolgáltatás 1,0918.0,74nagyon fontos
INTÉZMÉNYEKKEL VALÓ ELÉGEDETTSÉG RANGSORA
ELÉGEDETTSÉG AZ ÜGYINTÉZÉS SZEMPONTJAIVAL
ÜGYINTÉZÉSI SZEMPONTOK FONTOSSÁGA
ELÉGEDETTSÉG A KIEMELT INTÉZKEDÉSEKKEL
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!