Tájékoztató a fizika tananyagfejlesztés első üteméről.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Dél-dakotai Mezőgazdasági Minisztérium

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAMOK HATÁSVIZSGÁLATA
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Humánkineziológia szak
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
TANULMÁNYOK FOLYTATÁSA KÜLFÖLDÖN. BEJELENTÉSI KÖTELEZETTSÉG AMENNYIBEN A TANULÓ MÉG NEM IRATKOZOTT BE MAGYAR ISKOLÁBA, A LAKÓHELY SZERINT ILLETÉKES ÖNKORMÁNYZAT.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Hagyományos szemléltető eszközök
A tételek eljuttatása az iskolákba
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
A kompetencia alapú oktatás elterjedése a „suliNova program” alapján
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
szakmérnök hallgatók számára
A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon KÜLDETÉSNYILATKOZATA MUNKAANYAG: az augusztus i csoportmunkák, a vezetőségi együttgondolkodás,
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása Szabó Péter János BME Anyagtudomány és Technológia Tanszék Anyagvizsgálat a gyakorlatban (AGY 4) 2008.
A kerettantervek fejlesztése
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Objektivitás keresés a fizioterápiában Csermely Miklós dr.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Bevezetés a kémia „rejtelmeibe” Lennert József szaktanár Szakmai.
A kerekasztal résztvevői
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Forgatókönyv.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Több képlettel adott függvények
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Elektronikus tananyag
Általános iskola első osztály
Továbbtanulás 2013/2014..
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
SZAKTANÁRI SEGÉDLET TANULÓI MUNKAFÜZET DIGITÁLIS TANANYAG ÁLTALÁNOS ISKOLA 7. ÉVFOLYAM 112 ÁLTALÁNOS ISKOLA 8. ÉVFOLYAM 112.
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Fizika tanári konferencia Takács Judit Jurisich Miklós Gimnázium KŐSZEG Június.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
A szövegértés változásai a PISA 15 éve alatt
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Előadás másolata:

Tájékoztató a fizika tananyagfejlesztés első üteméről

A feladat I. ütem: papíralapú tananyag –12 tanári segédanyag –12 tanulói munkafüzet A teljes anyag 25%-a II. ütem: digitális tananyag –56 digitális tanóra A teljes anyag 23%-a

Korosztály és iskolatípusok szerinti megoszlás Tanári Tanulói Ált. iskola 7.osztály11 Ált. iskola 8.osztály11 Gimnázium 9.osztály22 Gimnázium fakultáció 11.osztály22 Gimnázium fakultáció 12.osztály22 Szakiskola 10.osztály22 Szakközépiskola 12.osztály22

Kollégák Czeilingerné Somogyi Katalin Andreetti Ált. Iskola, Sóskút Gajdács IbolyaGárdonyi Gimnázium Garcsár PiroskaBatthyány Ált. Iskola Geri CsabaVörösmarty M. Gimnázium Dr.Juhász AndrásELTE Dr.Lázár ArmandPatrona Hungariae Szalóki DezsőRadnóti Miklós Gimnázum Varga LászlóVörösmarty M. Gimnázium Varga ZsoltVörösmarty M. Gimnázium

A munka folyamata Lelkesedés Bizakodás Elbizonytalanodás Pánik Megkönnyebbülés Büszkeség

A megvalósítás sokszínűsége Szöveg Δs[cm]Δt[s]v=Δs/Δt [cm/s] v á tlag [cm/s] α=15 o 204,24, ,95,08 407,95, α=25 o 203,16,45 6, ,56,67 405,47,41 508,26, α=35 o 202,87,14 7, ,5 405,27, , karakter Táblázatok

Képletek Ábrák

Kísérlet: LED vizsgálata

Kísérlet: Ohm törvénye

Kísérlet: lendületmegmaradás törvénye

Mérés: hőmérő kalibrálása

Mérés: a rugó erőtörvénye

Grafikonok: gyorsuló mozgás

Tapasztalatok Hatékony együttműködés Feladatok eltérő megközelítése Együttgondolkodás Inspirálás Eredményes egyéni és közös munka Bíztató kezdet

Köszönöm figyelmüket! Várom érdeklődő kérdéseiket.