Tájékoztató a fizika tananyagfejlesztés első üteméről
A feladat I. ütem: papíralapú tananyag –12 tanári segédanyag –12 tanulói munkafüzet A teljes anyag 25%-a II. ütem: digitális tananyag –56 digitális tanóra A teljes anyag 23%-a
Korosztály és iskolatípusok szerinti megoszlás Tanári Tanulói Ált. iskola 7.osztály11 Ált. iskola 8.osztály11 Gimnázium 9.osztály22 Gimnázium fakultáció 11.osztály22 Gimnázium fakultáció 12.osztály22 Szakiskola 10.osztály22 Szakközépiskola 12.osztály22
Kollégák Czeilingerné Somogyi Katalin Andreetti Ált. Iskola, Sóskút Gajdács IbolyaGárdonyi Gimnázium Garcsár PiroskaBatthyány Ált. Iskola Geri CsabaVörösmarty M. Gimnázium Dr.Juhász AndrásELTE Dr.Lázár ArmandPatrona Hungariae Szalóki DezsőRadnóti Miklós Gimnázum Varga LászlóVörösmarty M. Gimnázium Varga ZsoltVörösmarty M. Gimnázium
A munka folyamata Lelkesedés Bizakodás Elbizonytalanodás Pánik Megkönnyebbülés Büszkeség
A megvalósítás sokszínűsége Szöveg Δs[cm]Δt[s]v=Δs/Δt [cm/s] v á tlag [cm/s] α=15 o 204,24, ,95,08 407,95, α=25 o 203,16,45 6, ,56,67 405,47,41 508,26, α=35 o 202,87,14 7, ,5 405,27, , karakter Táblázatok
Képletek Ábrák
Kísérlet: LED vizsgálata
Kísérlet: Ohm törvénye
Kísérlet: lendületmegmaradás törvénye
Mérés: hőmérő kalibrálása
Mérés: a rugó erőtörvénye
Grafikonok: gyorsuló mozgás
Tapasztalatok Hatékony együttműködés Feladatok eltérő megközelítése Együttgondolkodás Inspirálás Eredményes egyéni és közös munka Bíztató kezdet
Köszönöm figyelmüket! Várom érdeklődő kérdéseiket.