|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
Advertisements

Az állam szerepe az öko- marketingben Tátrai Miklós helyettes államtitkár március 17.
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Az üzleti terv.
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
PannonRIS – Folyami Információs Szolgáltatások Magyarországon
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
A projektmenedzsment fogalma
A „TRUEFOOD” projektről  Az Integrált projekt teljes címe: Hagyományos európai élelmiszerek fejlesztése innovatív módszerekkel  Tematikus prioritás:
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
A projekttervezés alapjai A „jó projekt” ismérvei
CRM Customer Relationship Management –
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
A Stratégiai Környezeti Vizsgálat (SKV) szerepe a gazdasági tervezésben Dr. Fogarassy Csaba egyetemi docens.
Társaságirányítási jelentés könyvvizsgálati kérdései
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
Határon átnyúló együttműködések – a KKV-k hálózatépítésének egy lehetősége Előadó: Firtl Mátyás általános alelnök Győr-Moson-Sopron Megyei Önkormányzat.
Címalcím 1 Nemzeti Fejlesztési Terv - Regionális Operatív Program Wächter Balázs VÁTI Területfejlesztési Igazgatóság Stratégia tervezési iroda november.
A COACH-bioenergy projekt eredményeinek bemutatása
Az AQUAPOL együttműködési hálózatot 2003-ban, az Európai Unió támogatásával hozták létre Hollandia, Belgium és Németország.
Leonardo program keretében szerzett brüsszeli tapasztalatok Varga Marianna GYMS Megyei Önkormányzat, EINKO GYMS Megyei Önkormányzat, EINKO Nyugat-dunántúli.
Leonardo da Vinci Program. A Leonardo da Vinci program az Európai Bizottság 1994-ben indult együttműködési programja a szak- képzés területén.
Pályaválasztási és pályaorientációs tevékenység fejlesztése.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
INTERREG IIIC Szolnok, INTERREGIONÁLIS EGYÜTTMŰKÖDÉS ÉS INTERREG PROGRAMOK MAGYARORSZÁGON „Centurio Szeminárium” RÓZSA Diána Program menedzser,
RONCSOLÁSMENTES ANYAGVIZSGÁLÓK KÉPZÉSÉNEK FEJLESZTÉSE
A projekt szervezeti formái
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
Történetünk Euroguidance Hungary, Euroguidance hálózat tagja 2000-től FSZH alatt (2007.jan.1-től) Európai Bizottság, Leonardo Da Vinci > LLL 65 központ.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
Leonardo da Vinci projektek. Leonardo da Vinci program célkit ű zései a szakmai készségek és a szakmai tudás fejlesztése a szakmai alapképzésben résztvevők.
Hogyan hat a dráma a kulcskompetenciákra? Egy most induló nemzetközi kutatás ismertetése Cziboly Ádám Káva Kulturális Műhely DramaF R ING E nov.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
Energiahatékonysággal a vállalkozások költségcsökkentéséért Nagy Judit Külkapcsolati munkatárs Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
Információs rendszer fejlesztése 4. előadás
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
Gergely László Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Intézet
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
A projektmunka jelentősége Minőségjavítási elvárások A minőségbiztosító ELŐADÁS ÁTTEKINTÉSE.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EUROPROFESSIONAL HUNGARY KFC Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium KARCAG.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A gazdaságfejlesztés finanszírozási lehetőségei Dr. Szegvári Péter Stratégiai Igazgató.
Milyen Kamarát akarunk? A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara legyen a gazdaságszervezés és irányítás valamennyi szintjének (kistérségi,
EGT és Norvég Alapok Polgár Tamás Norvég Királyi Nagykövetség
Decsi Zoltán Kaposvár, március 01. Prototípus, termék-, technológia- és szolgáltatásfejlesztés pályázat.
Az EU Duna Régió Stratégia elfogadása, hazai és európai uniós prioritásai Nádasi György Külügyminisztérium Győr, október 11.
Az UNESCO Asszociált Iskolák Mintaiskolájaként végzett jó gyakorlatok.
A BKK szerepe a TIDE nemzetközi projektben Új megoldások a közösségi közlekedésben - fenntarthatóság - integráció - finanszírozás - Pécs, november.
NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK I. Kereskedelmi Vámkedvezmények Szabadkereskedelmi övezet Vámunió Közös piac II. Gazdasági Közös gazdaságpolitika III. Oktatás.
Helyszíni ellenőrzés Grigely Győző, KDRFÜ. Az ellenőrzés jogi háttere Támogatási Szerződés, ÁSZF 10. pont „Kedvezményezett a Szerződés aláírásával kötelezettséget.
Duna Stratégia – Duna menti Kamarák Szövetsége Budapest Kiss Ervin DCCA és BKIK főtitkár.
Az ENIN Környezetipari Klaszter bemutatása Lenkey Péter innovációs igazgató Észak-Magyarországi Gyáriparosok Szövetsége.
European Distance and E-Learning Network
Innováció, vagyis kitörés a Minden- napokból.
2/18/2018 Marketingterv Név.
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
Mezőkovácsházi Járásfejlesztési Stratégia
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztések a Budapesti Corvinus Egyetem székesfehérvári Campusán című projekt rövid bemutatása EFOP
4. OER Digitális Eszközök Digitális Elbeszélésekhez
Projekt neve | Cégnév | Előadó neve
Előadás másolata:

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«1 A marketing hatékonyságának ellenőrzése

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«2 A marketing eljárásokat mindig ellenőriznünk kell, hogy fel tudjuk mérni azok hatékonyságát.

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«3 A forgalom elemzése -A korábbi időszak tényleges forgalmának összevetése a saját elvárásokkal (=marketing cél). -Amennyiben negatívak az eredmények, akkor fel kell tenni a kérdést, hogy miért is alakult ez így. -A forgalom elemzése gyorsan és külön költségek nélkül elvégezhető, mivel a szükséges adatok vállalaton belül rendelkezésre állnak.

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«4 A piaci részesedés elemzése -A korábbi időszak piaci részesedésének összevetése a saját elvárásokkal (=marketing cél). -Amennyiben negatívak az eredmények, akkor fel kell tenni a kérdést, hogy miért is alakult ez így. -Előnye: a versenyképesség bemutatása azáltal, hogy a saját céget összehasonlítjuk a versenytársakkal. -Hátránya: az összehasonlításhoz szükséges adatokat a cégen kívülről kell megszerezni.

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«5 Az alábbiakra kell figyelmet fordítani -Az idő- és vállalatspecifikus összehasonlításokat vitassuk meg. -A célkitűzések legyenek reálisak. -Biztosítsunk egy bevezető időszakot. -Ne csak a számokat nézzük az összehasonlításkor, hanem értelmezzük is azokat.

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«6 Az Európai Bizottság támogatást nyújtott ennek a projektnek a költségeihez. Ez az előadás a szerzõ nézeteit tükrözi, és az Európai Bizottság nem tehetõ felelõssé az abban foglaltak bárminemû felhasználásért. Az EuroCrafts21 Leonardo da Vinci projekt a Plenum – Egyesület a Holisztikus Fenntartható Fejlődésért és a Faktor 10 Intézet (Ausztria) koordinálja. A projekt célkitűzése az, hogy jelentős hozzáadott értéket teremtsen a szakképzésben Ausztriában és a partnerországokban egyaránt (Finnország, Németország, Szlovákia, Spanyolország és Magyarország). Ennek elérését egy korábban kidolgozott kísérleti projekttermék innováció transzfere szolgálja. Ez a projekttermék egy átfogó képzési és tanácsadási koncepció a fenntarthatósági menedzsment témakörében, amelyet a németországi Észak-Rajna-Wesztfáliában működő kézműipari szektor vállalkozásai számára kifejlesztettek ki.

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«7 Forrás Ingo Rauhut: S4 Modul: Marketing koncepció. Westdeutscher Handwerkskammertag (Ed.): A fenntartható fejlődés a kézműiparban. Segédanyag a kézműiparhoz kötődő tanácsadók és trénerek számára készült képzési és tanácsadási koncepció megvalósításához. Ez egy kísérleti projektmunka eredménye: Düsseldorf (Westdeutscher Handwerkskammertag (Hrsg.): CD-ROM: Nachhaltiges Wirtschaften in Handwerksbetrieben. Eine Handreichung zur Durchführung eines Qualifizierungs- und Beratungskonzeptes für Betriebsberater/-innen und Dozenten/-innen im Handwerk. Ergebnisse aus einem Modellversuch, Düsseldorf).