||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«1 A marketing hatékonyságának ellenőrzése
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«2 A marketing eljárásokat mindig ellenőriznünk kell, hogy fel tudjuk mérni azok hatékonyságát.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«3 A forgalom elemzése -A korábbi időszak tényleges forgalmának összevetése a saját elvárásokkal (=marketing cél). -Amennyiben negatívak az eredmények, akkor fel kell tenni a kérdést, hogy miért is alakult ez így. -A forgalom elemzése gyorsan és külön költségek nélkül elvégezhető, mivel a szükséges adatok vállalaton belül rendelkezésre állnak.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«4 A piaci részesedés elemzése -A korábbi időszak piaci részesedésének összevetése a saját elvárásokkal (=marketing cél). -Amennyiben negatívak az eredmények, akkor fel kell tenni a kérdést, hogy miért is alakult ez így. -Előnye: a versenyképesség bemutatása azáltal, hogy a saját céget összehasonlítjuk a versenytársakkal. -Hátránya: az összehasonlításhoz szükséges adatokat a cégen kívülről kell megszerezni.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«5 Az alábbiakra kell figyelmet fordítani -Az idő- és vállalatspecifikus összehasonlításokat vitassuk meg. -A célkitűzések legyenek reálisak. -Biztosítsunk egy bevezető időszakot. -Ne csak a számokat nézzük az összehasonlításkor, hanem értelmezzük is azokat.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«6 Az Európai Bizottság támogatást nyújtott ennek a projektnek a költségeihez. Ez az előadás a szerzõ nézeteit tükrözi, és az Európai Bizottság nem tehetõ felelõssé az abban foglaltak bárminemû felhasználásért. Az EuroCrafts21 Leonardo da Vinci projekt a Plenum – Egyesület a Holisztikus Fenntartható Fejlődésért és a Faktor 10 Intézet (Ausztria) koordinálja. A projekt célkitűzése az, hogy jelentős hozzáadott értéket teremtsen a szakképzésben Ausztriában és a partnerországokban egyaránt (Finnország, Németország, Szlovákia, Spanyolország és Magyarország). Ennek elérését egy korábban kidolgozott kísérleti projekttermék innováció transzfere szolgálja. Ez a projekttermék egy átfogó képzési és tanácsadási koncepció a fenntarthatósági menedzsment témakörében, amelyet a németországi Észak-Rajna-Wesztfáliában működő kézműipari szektor vállalkozásai számára kifejlesztettek ki.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-C1: Powerpoint-Presentation »Marketing Efficiency Check«7 Forrás Ingo Rauhut: S4 Modul: Marketing koncepció. Westdeutscher Handwerkskammertag (Ed.): A fenntartható fejlődés a kézműiparban. Segédanyag a kézműiparhoz kötődő tanácsadók és trénerek számára készült képzési és tanácsadási koncepció megvalósításához. Ez egy kísérleti projektmunka eredménye: Düsseldorf (Westdeutscher Handwerkskammertag (Hrsg.): CD-ROM: Nachhaltiges Wirtschaften in Handwerksbetrieben. Eine Handreichung zur Durchführung eines Qualifizierungs- und Beratungskonzeptes für Betriebsberater/-innen und Dozenten/-innen im Handwerk. Ergebnisse aus einem Modellversuch, Düsseldorf).