IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A világ legértékesebb márkájaként az Apple 185 milliárd dollárt ér, míg legközelebbi versenytársa, a Samsung a globális lista 30. helyét foglalja el, 21.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztóvédelmi tevékenysége dr. Grimm Krisztina október 21.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Innováció konferencia
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
A magyarországi kockázatitőke- finanszírozás másfél évtizede ( ) Készítette: Papp Zsuzsa Tivadari Evelin.
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
Versenyelemzés 8.fejezet.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
A nemzetközi üzleti élet etikája
A posztfordista termelési rendszer
A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia.
Minőségmenedzsment 1. előadás
Minőségmenedzsment 2. előadás
Kommunikációs politika
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Készítette Elmer Elizabet Primusz Flóra
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 24. Készítette: Batár Ádám.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
TERMELÉSI FÜGGVÉNYEK A PRECÍZIÓS MEZŐGAZDASÁGBAN SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER.
III. A logisztika jövője
Versenytársból partner
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Kontrolling házi dolgozat
7. Előadás Termék stratégia
NATO minőségbiztosítási követelmények a tervezésre, fejlesztésre és gyártásra Termék Műszaki kiszolgálás, karbantartás, javítás Csomagolás,
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
Marketing mix.
BCG mátrix A BCG mátrix a vállalat stratégiai helyzetét két dimenzióban elemzi és értékeli: (relatív piaci részesedés és piaci növekedési ütem).
Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell
Bauer András – Berács József
A tőzsdei kereskedés tendenciái Tóth Attila Vezérigazgató-helyettes Budapesti Értéktőzsde Zrt. Budapest,
Bauer András - Berács József:
“A Matáv hozzáad” A Matáv társadalmi szerepvállalása.
Vizsga feladatok (Minta)
8. Az eladásösztönzés.
11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Versenyképes képzés Versenyképes képzés Energetikusok és vállalati versenyképesség Előadó: Solti Károlyné tanácsadó Budapest, február 23.
J. Peterman Company Készítette: Nagy Eszter Novreczky Kamilla.
Készítette: Dormán Eszter Noske Borbála
III. SPSS Adatelemzési Konferencia Az adatbányászati piac trendjei Hogyan használjuk ki lehetőségeinket? Szirmai Ákos Partner, szakmai igazgató április.
1 Hogyan tovább minőségügy? XIV. Magyar Minőség Hét november 07.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
SiteTalk Statisztikák Frissítve: július 19..
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Közösségi marketing Egy új üzleti modell az Új Korszak Társaságával.
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
Garantáltan Hagyományos és Különleges termék:
Termék Műszaki kiszolgálás, karbantartás, javítás Rendszeresítés, üzembehelyezás Elosztás, tárolás Leselejtezés, kivonás, megsemmisítés.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Cégbemutatás 2003 október 7.. Cég háttér AmCham havi magazin Új kétnyelvű befektetési magazin Marketing ügynökség.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Országos nagykereskedelmi menedzser
Termék-piacfejlesztési stratégiák (Ansoff-mátrix)
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Előadás másolata:

IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra

Tartalom…

A terjeszkedés lehetőségei Saját márkanév, márkás termék Szerves felépítés: -Saját márka -Független helyi forgalmazók Akvizíció: -Cég: márkás termék -Marketing gondok Lenovo

IBM vs. Lenovo IBMLenovo 60%: notebook 40%: asztali gép Notebookok, asztali gépek 15%: notebook 85%: asztali gép Nagyvállalatok, intézményi ügyfelek Vásárlók köreKínai magánvevők és kisüzemek, fogyasztói elektronika Erős vállalati kultúra, globálisan azonos minőségű szabvány MárkapolitikaÉletstílus- márka, divatos design

A stratégiai szövetség dec márc. 31. Értékesítési és szolgáltatási szövetség Tárgy: IBM PC üzletág (notebook, PC, K&F, gyártás, marketing, szervizközpontok) Értéke: 1,75 Mrd USD / IBM: 18,9% Think márkacsalád Éves forgalom: 13 Mrd USD Piaci részesedés: 7,2% alkalmazott Fő tevékenység: Bejing, Raleigh

A márkanév építése I. „A márkanév jelentősége az állandóan változó világban” 1. Márkaszempontok elválasztása 2. Meglévő márkák kiépítése 3. Két üzleti terület összekapcsolása

A márkanév építése II. Két üzleti terület összekapcsolása -Összetartozás: Közös szlogen, közös szín- és formanyelv, közös hangzás Márkaszempontok elválasztása -Nemzetközi konszernek- -Kis és középvállalatok- - Magánfogyasztók- Céges vevő: value branding Magánfogyasztó: design, ár Meglévő márkák kiépítése -Meglévő márkanevek használata Céges vevő: Think- terméksor Magánfogyasztók: bevezetett márkanév hiánya

9 hónap eredményei… Divatos modell, vonzó ár: magánfogyasztó, kis- és középvállalatok IBM név, Think sorozat háttérbe szorul Hagyományos reklám- és márkaeszközök: –középpontban a felhasználók