Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Keresőrendszerek.
Advertisements

ONLINE MARKETING WORKSHOP
Euroexam nyelvvizsgákra
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Miért nem működik a honlapom? GYÍK Egy újszülöttnek minden weblap új! László János
A Google személyes adatainkat kezelő gyakorlata Változások, amelyek érzékenyen érintenek bennünket.
Az IngatlanMax nyitó oldalának bal oldalán, a gyorsabb tájékozódást és információ-szerzést segítő „box”-k találhatók: A kiválasztott ajánlatokat.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Internet ismeretek II..
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE.
Keresőmarketing – megtudhatják rólunk… Földesi Tamás ügyfélkapcsolati igazgató.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Keresőmarketing stratégiák
Utinformaciok.hu esettanulmány Keresőmarketing Nap, Készítette: Dunder KrisztiánDunder Krisztián.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Marketingkommunikáció az interneten
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Bónácz Péter Compszerviz.hu
Kereső programok használata
Az online reklám esete a joggal
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
Mitől jó a céges weboldal?
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Aki keres, az talál? Igen, talál. Ki ezt, ki azt, de egy szót beütve a google keresőbe (pl.) mindig ugyanazt, hacsak nem kerültek fel új honlapok az adott.
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Szemantikus keresők.
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Blogok keresése, keresőoptimalizálás, Google Webmaster Tools
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
Előadó: Copyright ® 2009, iProspect.com, Inc. | Confidential + Proprietary | All Rights Reserved | Linked by Isobar 1 Malév kampányértékelés Bogár Péter.
Hasznos mobilos alkalmazások Mobilos alkalmazások általában Példa ELTE tanrend Készítette: Kozma Réka.
Web-programozás Lénárt Anett egyetemi adjunktus - PTE PMMK Rendszer- és Szoftvertechnológia Tanszék 2. Előadás Tananyag: A HTML nyelv meta elemei.
Oktatóprogram Saját EBSCOhost oktatóprogram
Keresés a weben Kulcsszavas keresés: Google (
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei? (Verdes János) KKV Akadémia.
A Facebook marketing trendjei
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
SoundCloud.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
A web története és statisztikái. World Wide Web előtti internet, internet előtti hiperszöveg.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Ezek a stratégia elemek sorban
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Online marketing trendek, tippek, trükkök költséghatékonyan
Előadás másolata:

Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda

Dinamikus kulcsszóbeillesztés A kulcsszólistánkból a hirdetést éppen megjelenítő kulcsszót el tudjuk helyezni a hirdetésszövegben. {Keyword:default} Vagy {Keyword: helyettesítő szó, pl. párizsi utak} Hirdetésbővítmények használata Belső link bővítmények Helybővítmény Hívásbővítmény Kiemelő bővítmény (új!) 1. tipp 2. tipp

A hirdetésbővítmények hatása Több információ a felhasználó részére Várhatóan előnyösebb hirdetési pozíció Vonzóbb, feltűnőbb, relevánsabb hirdetések Magasabb CTR% Alacsonyabb CPC Növekvő konverziós arány

A hirdetésszöveg testreszabása Karakterkorlát: Főcím: 25 karakter Leírás 1.sora: 35 karakter Leírás 2. sora: 35 karakter

3. tipp

4. tipp

5. tipp Egyediség kiemelése – akár 30%-kal több kattintó! Akció Számok Dátumok Ingyenes szállítás

6. tipp Cselekvésre ösztönzés! Vásárolj most Vedd meg most Rendelj most Jelentkezz most Iratkozz fel most Már csak 3 hely, ne maradj le

7. tipp A hirdetés illeszkedjen a céloldalhoz

+1 tipp Egyedi hirdetésszövegek a remarketing hirdetésekhez Párizsi utak weboldal hírportál blog youtube Párizsi utak hirdetések Magasabb CTR Alacsonyabb CPC Magas konverzió

Mobilhirdetések Kulcsszóegyezési beállítások Negatív kulcsszavak Konverziókövetés Analytics-AdWords összekötése Display hirdetések különválasztása Hirdetés - előnézet és - elemzés You Tube hirdetések Keresési remarketing Keresési kifejezések

Mennyit ér egy kattintás? konverzió Szaladják Linda Online marketingszakértő Google AdWords hirdetési specialista Facebook: