Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda
Dinamikus kulcsszóbeillesztés A kulcsszólistánkból a hirdetést éppen megjelenítő kulcsszót el tudjuk helyezni a hirdetésszövegben. {Keyword:default} Vagy {Keyword: helyettesítő szó, pl. párizsi utak} Hirdetésbővítmények használata Belső link bővítmények Helybővítmény Hívásbővítmény Kiemelő bővítmény (új!) 1. tipp 2. tipp
A hirdetésbővítmények hatása Több információ a felhasználó részére Várhatóan előnyösebb hirdetési pozíció Vonzóbb, feltűnőbb, relevánsabb hirdetések Magasabb CTR% Alacsonyabb CPC Növekvő konverziós arány
A hirdetésszöveg testreszabása Karakterkorlát: Főcím: 25 karakter Leírás 1.sora: 35 karakter Leírás 2. sora: 35 karakter
3. tipp
4. tipp
5. tipp Egyediség kiemelése – akár 30%-kal több kattintó! Akció Számok Dátumok Ingyenes szállítás
6. tipp Cselekvésre ösztönzés! Vásárolj most Vedd meg most Rendelj most Jelentkezz most Iratkozz fel most Már csak 3 hely, ne maradj le
7. tipp A hirdetés illeszkedjen a céloldalhoz
+1 tipp Egyedi hirdetésszövegek a remarketing hirdetésekhez Párizsi utak weboldal hírportál blog youtube Párizsi utak hirdetések Magasabb CTR Alacsonyabb CPC Magas konverzió
Mobilhirdetések Kulcsszóegyezési beállítások Negatív kulcsszavak Konverziókövetés Analytics-AdWords összekötése Display hirdetések különválasztása Hirdetés - előnézet és - elemzés You Tube hirdetések Keresési remarketing Keresési kifejezések
Mennyit ér egy kattintás? konverzió Szaladják Linda Online marketingszakértő Google AdWords hirdetési specialista Facebook: