EIPEN (European Interprofessional Education Network in health and social care) A projekt célja, lényege, működése, tevékenységének felhasználhatósága Ráczné.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
Advertisements

Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
Az eredményeket nem látni, hanem érezni kell Az EQUAL program hatása és kihatása Május 20 VGYKE.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Munkaesély Munkaerő-piaci Szolgáltatók Szövetsége november.
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint eredményeinek bemutatása.
TÁMOP /A – RÉV projekt ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT III. ORSZÁGOS HÁLÓZATI TALÁLKOZÓ Budapest
TÁMOP /2/B PROJEKT Network-Együttműködés-Tudástár szakmai támogató hálózat kiépítése a Dél-Dunántúli Régióban Szénássy Gábor projektmenedzser 2010.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
Nyitó konferencia szeptember 15. Dr. Tóbiás László: Az Interprofesszionális szemléletű közösségi szociális munkára felkészítés alternatívái című,
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
NELI-projekt bemutatása
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
Gondolatok az EVH Tájékoztatási Központjának második éves munkaprogramjához, kiemelten kezelve a Leader-t Haris Martinos, EVH Tájékoztatási Központ csapatvezetője.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
OFA Hálózat évi tevékenységei
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
Program- és tananyagfejlesztés rendszertípus Modern Üzleti Tudományok Főiskolája.
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Szektorok közötti együttműködések
A Megváltozott Munkaképességűek Tematikus Innovációs Hálózatának bemutatása Equal zárókonferencia Szombathely június 5.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
INNOAXIS IPA HUSRB/0901/2.1.3 APPLICATION ID: HU-SRB/0901/213/028 PROJECT TITLE: The borderline as an axis of innovation LEAD BENEFICIARY: Centre for Regional.
Történetünk Euroguidance Hungary, Euroguidance hálózat tagja 2000-től FSZH alatt (2007.jan.1-től) Európai Bizottság, Leonardo Da Vinci > LLL 65 központ.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
The Social Work in Hospice and Palliative Care Network A Szociális Munka a Hospice és a Palliatív Gondozási Hálózatban (SWHPN)
A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány támogatja. Az Európai Bizottság által támogatott „Sastipen – Egészség” program tapasztalatai,
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
TÁMOP / Munka és tanulás – Munkahelyi képzések támogatása a Közép-dunántúli Régió mikro- és kisvállalkozásainál.
A projekt általános szakmai célkitűzései
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
A hálózati együttműködés lehetőségei és keretei. hálózat  „Minden olyan rendszer felfogható hálózatnak, amely egymástól elkülönült elemekből áll, és.
Az UNESCO programja UNESCO Information for All Program (IFAP, I4-all) Az ismeretterjesztés és az élethosszig tartó tanulás előmozdítása érdekében könyvtárosok,
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
E 5. Együttműködések a humán szolgáltatásokban
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
HEFOP és projekteredmények, hasznosíthatóság és egymástól tanulás Dr. Podruzsik Szilárd.
1 AEMA – Hálózat Adult Education Made Accessible Projektcélok és megvalósítás - Információs nap Miskolc, március 19.
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
1 Országos Foglalkoztatási Közalapítvány Szakmai Fórum az "Út a munkához" program megvalósításáról és a "Jó gyakorlatok" bemutatásáról Kecskemét, 2009.
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
HEINNOVATE OECD-EU partnerségi projekt Magyarország részvételével, 2016 Kovács István Vilmos, ELTE PPK Felsőoktatási és innovációkutató csoport.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Munkaerőpiaci-szolgáltatásokat végző szervezetek lehetőségei
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése Dr. Soós Adrianna – főigazgató-helyettes (FSZH)
(SWHPN) The Social Work in Hospice and Palliative Care Network A Szociális Munka a Hospice és a Palliatív Gondozási Hálózatban (SWHPN)
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése Dr. Soós Adrianna – főigazgató-helyettes (FSZH)
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Országos Foglalkoztatási Közalapítvány Szakmai Fórum az "Út a munkához" program megvalósításáról és a "Jó gyakorlatok" bemutatásáról Kecskemét, 2009.
Előadás másolata:

EIPEN (European Interprofessional Education Network in health and social care) A projekt célja, lényege, működése, tevékenységének felhasználhatósága Ráczné Németh Teodóra

Leonardo da Vinci program A projekt a Higher Education Academy Centre for Health Sciences and Practice, King’s College London kezdeményezésével és koordinálásával került kidolgozásra és megvalósításra A projekt a Higher Education Academy Centre for Health Sciences and Practice, King’s College London kezdeményezésével és koordinálásával került kidolgozásra és megvalósításra A megvalósítás időszaka: A megvalósítás időszaka:

Partnerszervezetek: Higher Education Academy Health Sciences and Practice Network (UK) Higher Education Academy Health Sciences and Practice Network (UK) National and Kapodistrian University of Athens (GR) National and Kapodistrian University of Athens (GR) The Greek Health Informatics Assocataion (GR) The Greek Health Informatics Assocataion (GR)

The University and Polytechnic of Oulu, Finnland The University and Polytechnic of Oulu, Finnland Department of Mental Health Services City of Oulu, Finnland Department of Mental Health Services City of Oulu, Finnland The Friends of the Young Assocation, Oulu, Finnland The Friends of the Young Assocation, Oulu, Finnland Széchenyi István Egyetem, Győr Széchenyi István Egyetem, Győr Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény, Győr Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény, Győr

Dept of Hygiene and Ecology, Jagellonian University (PL) Dept of Hygiene and Ecology, Jagellonian University (PL) Occupational Medicine Centre of the Malopolska Region (PL) Occupational Medicine Centre of the Malopolska Region (PL) Karolinska Institute, Stockholm, Sweden Karolinska Institute, Stockholm, Sweden Centrum för Allmanmedicin Karolinska Institute, Stockholm Centrum för Allmanmedicin Karolinska Institute, Stockholm The Primary Health Care Board, Stockholm, Country Council The Primary Health Care Board, Stockholm, Country Council

CAIPE – Centre for the Advancement of Interprofessional Education (UK) CAIPE – Centre for the Advancement of Interprofessional Education (UK) South West Peninsula Strategic Health Authority (UK) South West Peninsula Strategic Health Authority (UK) Steve Crane Consulting Ltd. (UK) Steve Crane Consulting Ltd. (UK)

A projekt célja: Létrehozni egy szakmaközi együttműködési hálózatot először a 6 partner országban, ami lehetővé teszi jó gyakorlatok elterjesztését a szakmaközi együttműködés tanulásában és oktatásában az egészségügy és szociális ellátás területén. Létrehozni egy szakmaközi együttműködési hálózatot először a 6 partner országban, ami lehetővé teszi jó gyakorlatok elterjesztését a szakmaközi együttműködés tanulásában és oktatásában az egészségügy és szociális ellátás területén.

További célok: A projekt során közös munkát végeznek a munkáltatók, egyetemek, főiskolák és más képző intézmények annak érdekében, hogy létrejöjjön egy felhasználói hálózat a szakmaközi együttműködés tanulásában és oktatásában az egészségügy és szociális ellátás területén, és a szektorban elérhetővé váljanak az innovatív fejlesztések az oktatásban. A projekt során közös munkát végeznek a munkáltatók, egyetemek, főiskolák és más képző intézmények annak érdekében, hogy létrejöjjön egy felhasználói hálózat a szakmaközi együttműködés tanulásában és oktatásában az egészségügy és szociális ellátás területén, és a szektorban elérhetővé váljanak az innovatív fejlesztések az oktatásban.

A cél érdekében létrejön egy Európai és országonkénti web-hálózat, ami az oktatási forrásanyagok könnyebb elérhetőségét segíti. A cél érdekében létrejön egy Európai és országonkénti web-hálózat, ami az oktatási forrásanyagok könnyebb elérhetőségét segíti. A hálózat a projekt befejeztével is fennmarad. A hálózat a projekt befejeztével is fennmarad. A végső cél, hogy más európai országok is kapcsolódjanak az így létrejött hálózathoz. A végső cél, hogy más európai országok is kapcsolódjanak az így létrejött hálózathoz.

A projekt célcsoportjai A projekt elsődleges célcsoportját azok alkotják, akik részt vesznek az oktatásban - a tantermekben és a közös tevékenységen alapuló tanulásban - az egészségügy és szociális ellátás szakmáiban a megalapozó képzéstől a folyamatos tanuláson át. - egyetemi, főiskolai oktatók, tananyagok kidolgozói - gyakorlatban dolgozó oktatók, akik multiprofesszionális teamekben dolgoznak - az egészségügy és szociális ellátás területén dolgozók és vezetőik A projekt elsődleges célcsoportját azok alkotják, akik részt vesznek az oktatásban - a tantermekben és a közös tevékenységen alapuló tanulásban - az egészségügy és szociális ellátás szakmáiban a megalapozó képzéstől a folyamatos tanuláson át. - egyetemi, főiskolai oktatók, tananyagok kidolgozói - gyakorlatban dolgozó oktatók, akik multiprofesszionális teamekben dolgoznak - az egészségügy és szociális ellátás területén dolgozók és vezetőik

Az EIPEN másodlagos célcsoportját alkotják: - az egészségügyi és szociális ellátás területén fellelhető valamennyi szervezet, mint munkaadók - a döntéshozók a felsőoktatás és a munkahelyteremtés vonatkozásában Az EIPEN másodlagos célcsoportját alkotják: - az egészségügyi és szociális ellátás területén fellelhető valamennyi szervezet, mint munkaadók - a döntéshozók a felsőoktatás és a munkahelyteremtés vonatkozásában A végfelhasználók tanárok, oktatók, valamint a gyakorlatban dolgozók lesznek. A végfelhasználók tanárok, oktatók, valamint a gyakorlatban dolgozók lesznek.

Kik mutathatnak érdeklődést az EIPEN iránt? Diákok Diákok Felsőoktatási intézmények, alapítványok és egyéb szervezetek Felsőoktatási intézmények, alapítványok és egyéb szervezetek Egészségügyi és szociális szolgáltatók Egészségügyi és szociális szolgáltatók Felhasználói csoportok Felhasználói csoportok A fenti intézmények, szervezetek fenntartói A fenti intézmények, szervezetek fenntartói

A projekt során elérni kívánt eredmények Országos és nemzetközi hálózatok, amelyek a projekt hatására létrejönnek, munkáltatók és képzők partnerségén alapulva, hogy elősegítsék és fejlesszék az innovációkat az egészségügy és szociális ellátás oktatásában és gyakorlatában. Országos és nemzetközi hálózatok, amelyek a projekt hatására létrejönnek, munkáltatók és képzők partnerségén alapulva, hogy elősegítsék és fejlesszék az innovációkat az egészségügy és szociális ellátás oktatásában és gyakorlatában. Web-portál, amely a szakmaközi együttműködés tanulásával és oktatásával kapcsolatos anyagok forráshelyéül szolgál. Web-portál, amely a szakmaközi együttműködés tanulásával és oktatásával kapcsolatos anyagok forráshelyéül szolgál.

Nyomtatott és elektronikus publikációk gyűjteménye, amely hozzájárul az interprofesszionális képzés fejlesztéséhez. Nyomtatott és elektronikus publikációk gyűjteménye, amely hozzájárul az interprofesszionális képzés fejlesztéséhez. Új interprofesszionális oktatási kezdeményezések az egészségügy és szociális ellátás területén a partner országokban Új interprofesszionális oktatási kezdeményezések az egészségügy és szociális ellátás területén a partner országokban

A projekt munkájába bevonni kívánt célcsoportok Egészségügyi és szociális szolgáltatók (állami, magán és önkéntes alapon szerveződő) Egészségügyi és szociális szolgáltatók (állami, magán és önkéntes alapon szerveződő) A tananyagok kidolgozását végző intézmények A tananyagok kidolgozását végző intézmények Munkáltatók és munkavállalók képviselői, akik a tanulásban érdekeltek Munkáltatók és munkavállalók képviselői, akik a tanulásban érdekeltek Helyi, regionális, országos és nemzetközi szolgáltatók és kutatók az egészségügyi és szociális szektorban Helyi, regionális, országos és nemzetközi szolgáltatók és kutatók az egészségügyi és szociális szektorban Döntéshozók Döntéshozók

A projket megvalósítása érdekében tett lépések: 1. Web-portál létrehozása 2. Hálózat létrehozása és megerősítése - 16 partner között - koordinálás és irányítás az Irányító Testületen keresztül – döntéshozó testület - az Irányító Testületben minden partner képviselteti magát - a Testület további fejlesztési irányokat határoz meg

3. Web-portál fejlesztés 4. EIPEN széleskörű bemutatása Olyan program megvalósítása, amely által az IP iránt érdeklődők köre szélesebbé válik, a hálózat bővül.

5. Értékelési stratégia megvalósítása - rövid és hosszú távú stratégiák - a hálózat fenntartása - a tudatosság, megértés és cselekvés disszeminációja - IP képzés megvalósítása az egészségügy és szociális ellátás területén alapul véve az alábbi szempontokat: - kapott eredmények - a projekt és „termékeinek” minősége, mennyisége - a célszektorok és végfelhasználók szükségleteinek azonosítása

Megvalósítás garanciái Hálózat Hálózat Disszemináció – találkozók, workshopok Disszemináció – találkozók, workshopok Web-portál Web-portál A már meglévő források felhasználása A már meglévő források felhasználása Folyamatos elemző, értékelő munka Folyamatos elemző, értékelő munka

A projekt működtetése Higher Education Academy Centre for Health Sciences and Practice, King’s College London Higher Education Academy Centre for Health Sciences and Practice, King’s College London Irányító testület működtetése – a projekt során 3 alkalommal Irányító testület működtetése – a projekt során 3 alkalommal Videó konferencia Videó konferencia Nemzetközi konferencia – 2007: Krakkó Nemzetközi konferencia – 2007: Krakkó

Felhasználhatóság: Még jobb hozzáférési lehetőség a tan- és oktatási forrásanyagokhoz. Még jobb hozzáférési lehetőség a tan- és oktatási forrásanyagokhoz. Az innovatív és jó gyakorlatnak tartott oktatási modellek bemutatása az egyetemek, kórházak és egyéb képző központok számára. Az innovatív és jó gyakorlatnak tartott oktatási modellek bemutatása az egyetemek, kórházak és egyéb képző központok számára. Hozzáférési lehetőség a forrásokhoz és oktatási módszerekhez kapcsolódó szakmák számára. Hozzáférési lehetőség a forrásokhoz és oktatási módszerekhez kapcsolódó szakmák számára. Hozzáférési lehetőség a weboldalon folyó kutatási és elemző munkához, ami egy informális dialógus lehetőségét is kínálja más szakemberekkel. Hozzáférési lehetőség a weboldalon folyó kutatási és elemző munkához, ami egy informális dialógus lehetőségét is kínálja más szakemberekkel.

A projekt végső következtetései, eredményei beépülnek a képzések rendszerébe és gyakorlatába, és így kerülnek felhasználásra. A projekt végső következtetései, eredményei beépülnek a képzések rendszerébe és gyakorlatába, és így kerülnek felhasználásra.

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!