KÖZNEVELÉSI ÉS FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEKBEN DOLGOZÓK MUNKAHELYI JÓL- LÉTÉNEK KUTATÁSA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
Advertisements

LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
MTA SZTAKI Department of Distributed Systems Webes annotációs platform tudományos diskurzusokhoz Turbucz Sándor Micsik András Kovács László.
Média és marketing megjelenés ajánlataink távközlési szolgáltató partnereink részére Érvényes: Május 1-jétől.
SZOMSZÉDVÁRAK A határ menti településközi együttműködéshez szükséges kompetenciák fejlesztése a Nyugat-Pannon Eurégióban.
A pedagógusminősítési rendszer
Országos pályaépítési program LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus.
KORSZERŰSÉG AZ ERKÖLCSTAN / ETIKA TANÍTÁSBAN
LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Minőségmenedzsment 2. előadás
Szövegminta Szövegminta szövegminta. Szent István Egyetem Lorem ipsum…. Szent István Egyetem Gazdasági, Agrár- és Egészségtudományi Kar, Tel.: Fax:
Nyíregyházi Főiskola március 6. Dr. Kokovay Ágnes Kompetenciaalapú képzés és a távoktatás.
Művelődés és szórakozás
Munkahelyi Egészségvédelem Egyéni felelősség vagy vállalati érdek ?
1 MER ellenőrzés ek egységes értelmezése Budapest, szeptember 5. Munkácsi Márta A Minőségellenőrzési Bizottság tagja.
A szervezeti irányítás tudattalanja - Mitsubishi Heavy Industry M. Nussbaum-Gomes Kultúraközi különbségek a szervezetek működésében V. Előadás.
LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
Copyright © 2008 Chellomedia Programming BV LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar.
LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar non in metus. Proin mattis commodo enim,
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Adatvédelem kontra adatnyilvánosság - Új egyensúly? Jóri András.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR TÁMOP C-12/1/KONV Élelmiszerbiztonság és gasztronómia vonatkozású egyetemi együttműködés, DE-SZTE-EKF-NYME.
A munkával való elégedettség
Tanfelügyeleti ellenőrzés ÉS intézményi öNÉRTÉKELÉS (TÁMOP-3.1.8)
A SZOCIÁLIS SZOLGÁLTATÓ SZEKTOR MUNKAHELYI JÓL-LÉT ÉRZETE.
VIDÓ JUDIT: A SZÉPSÉGIPARBAN DOLGOZÓK MUNKAHELYI STRESSZKEZELÉSE.
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
Jól-lét a médiában. A kutatásban részt vett: Magas presztízs Életkor 0-24 órás munka (a túlmunka normális) - Jellemző a menedzserszűrés Rossz vélemény.
HERD A3 Tehetséggondozó kezdeményezések Debrecenben és Nagyváradon.
Róbert Péter Egyetemi tanár Széchenyi Egyetem, Győr
A poszter címe legalább 60 pontos betűmérettel Alcím legalább 32 pontos betűmérettel A jobb olvashatóság miatt használjon legalább 24 pontos betűméretet.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
Lorem Ipsum INKLUZÍV TÁRSADALOM – JÓL-LÉT – TÁRSADALMI RÉSZVÉTEL ÁPRILIS Kodolányi János Főiskola szervezésében Budapest.
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR KLÍMAHATÁS - AZ ÉGHAJLATVÁLTOZÁS HATÁSAINAK KOMPLEX VIZSGÁLATA, NEMZETKÖZI K+F PÁLYÁZATOK ELŐKÉSZÍTÉSE A NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEMEN.
TIPOGRÁFIA Lengyel Zsolt – Multimédia alapjai Tüposz(görög eredetű szó): Típusokkal írni.
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből Rozner Gábor.
„A MAGYARORSZÁGI REFORMÁTUS EGYHÁZ KÖZNEVELÉSI FELADATAINAK TÁMOGATÁSA” TÁMOP
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR T ÁRSADALMI INNOVÁCIÓ ÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS A P ÉCSI T UDOMÁNYEGYETEM TUDÁSBÁZISÁN A D ÉL - DUNÁNTÚLI RÉGIÓBAN TÁMOP D-15/1/KONV
„Az élettudományi-klinikai felsőoktatás gyakorlatorientált és hallgatóbarát korszerűsítése a vidéki képzőhelyek nemzetközi versenyképességének erősítésére”
A tudomány kapujában A POSZTER CÍME ÉS ALCÍME
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR Előadó neve titulusa
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR Energiatermelési, energiafelhasználási és hulladékgazdálkodási technológiák vállalati versenyképességi, városi és regionális hatásainak.
Koncz Nikolett Andragógia II. évfolyam Konzulens: dr. Szegál Borisz
Agresszív magatartásformák a közoktatási intézményekben
A tudomány kapujában A POSZTER CÍME ÉS ALCÍME
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
(Munkaalapú tudás a Debreceni Egyetem oktatásában)
A poszter címe legalább 60 pontos betűmérettel
BEFEKTETŐI PREZENTÁCIÓ CÍME
A poszter címe legalább 60 pontos betűmérettel
„Impulzuslézerek alkalmazása az anyagtudományban és a biofotonikában"
A tudomány kapujában A POSZTER CÍME ÉS ALCÍME
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
A tudomány kapujában A POSZTER CÍME ÉS ALCÍME
Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
„Kutatónak lenni azt is jelenti, hogy te vagy az első, aki megért valamit. Ez egy fantasztikus érzés, amit ha soha nem éreztél, nehéz megérteni.” (Forrás:
SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM ÁLLAM- ÉS JOGTUDOMÁNYI KAR
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Középiskola neve, osztály Szakirodalmi áttekintés
PREZENTÁCIÓ CÍMSOR TÁMOP E-13/1/KONV Alprojekt neve
ÉVFOLYAM: 1999 TALÁLKOZÓ.
Filmek ISMERTETÉS CÍME ISMERTETÉS CÍME JANUÁR [ÉV] FILMEK
Előadás másolata:

KÖZNEVELÉSI ÉS FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEKBEN DOLGOZÓK MUNKAHELYI JÓL- LÉTÉNEK KUTATÁSA

A KUTATÁSELŐKÉSZÍTÉSE A HIPOTÉZISEK EREDETÉRŐL A JÓLLÉT-KUTATÁSOK TÁRSADALMI FONTOSSÁGA ÉRZELEM, HANGULAT, ATTITŰD ÉS A SZUBJEKTÍV JÓLLÉT ÖSSZEFÜGGÉSE, A MUNKAHELYI JÓLLÉT MAI MEGKÖZELÍTÉSESEI A STRESSZ ÉS A MUNKAHELYI JÓLLÉT VISZONYA

AZ ADATGYŰJTÉS ELŐKÉSZÍTÉS ELVEI AZ ÁLTALÁNOSTÓL AZ EGYEDIIG ÁLTALÁNOS KOCKÁZATOK (egészségi) KÖZÖSSÉGI KOCKÁZATOK (szakmai) EGYÉNI KOCKÁZATOK (munkaköri) Hagyományos, aktuális, megújuló kockázati tényezők

AZ ADATGYŰJTÉS MÓDSZEREI TECHNIKAI KÉRDÉSEK A CÉLCSOPORTOK SAJÁTOSSÁGAI INTERJÚK A VEZETŐI CÉLCSOPORTBAN A MUNKATÁRSAK LEKÉRDEZÉSE A KIVÁLASZTÁS ÉS A BIZALOM

A KUTATÁS KIEMELT ETIKAI KÉRDÉSEI SZUBJEKTÍV JÓLLÉT ÉRTELMEZÉS, OBJEKTÍV ADATKEZELÉS ÉS FELDOLGOZÁS FORRÁSKRITIKAI KÉRDÉSEK HA CSAK A FELSZÍNT VIZSGÁLJUK A KÉRDŐÍVEK KOHERENCIÁJA VALIDITÁSA A VÁLASZOK BELSŐ KOHERENCIÁJA A HIVATÁSTUDAT ÉS KÖRNYEZETÁLLÓSÁG VISZONYÁNAK KEZELÉSE

KIEMELÉSEK A KUTATÁSI JELENTÉSBŐL MELYEK A LEGMEGHATÁROZÓBB MUNKAHELYI JÓLLÉTI ELEMEK AZ OKTATÁS-NEVELÉS TERÜLETÉN? A fokozódó stressz és az agresszió kérdésköre Az ember-pálya megfelelés intézményi helyzetének hatása a jól-létre Kiszolgáltatottság a laikus közvéleménynek Kiszolgáltatottság a fenntartónak A megbecsülés hiánya és az ösztönzési lehetőségek elégtelensége

A FOKOZÓDÓ STRESSZ ÉS AZ AGRESSZIÓ AZ AGRESSZIÓ„TECHNIKAI”FORMÁI ÉS HORDOZÓI A TANULÓI A HALLGATÓI A MUNKATÁRSI ÉS BEOSZTOTTI A SZÜLŐI A MEGRENDELT A RÉTEGFÜGGŐ

KISZOLGÁLTATOTTSÁG A LAIKUS KÖZVÉLEMÉNYNEK Az ítéletalkotás időszerűsége A vélemény terjedési sebessége és virulenciája Az ítélet forrásai A sztereotípiák természete Sérelmek és sztereotípiák

KISZOLGÁLTATOTTSÁG A FENNTARTÓNAK FENNTARTÓ MŰKÖDTETŐ TULAJDONOS „A FENNTARTÓVÁGYÁS”- FENNTARTÓVÁLTÁS FELADATFÉLTÉS PRESZTÍZSŐRZÉS KONTRA FELADATVÉDELMI HARC FÓKÁK ÉS ESZKIMÓK

AZ EMBER-PÁLYA MEGFELELÉS HELYZETÉNEK HATÁSA AZ INTÉZMÉNYI JÓLLÉTRE A zseniális ember nem azért kiváló a szakmájában, mert ott dolgozik,hanem azért dolgozik ott, mert kiváló. Az egyéni pályasikert és szakmai elégedettséget a pályaalkalmassági követelmények és az egyéni alkalmassági jegyek megegyezőségének mértéke határozza meg. (Parsons, 1909.)

A MEGBECSÜLÉS HIÁNYA ÉS AZ ÖSZTÖNZÉSI LEHETŐSÉGEK ELÉGTELENSÉGE A formális és nem formális megbecsülés A külső és belső megbecsülés Az életpálya modell a köznevelésben A tudományos minősítő rendszer a felsőoktatásban

AZONOSSÁGOK ÉS ELTÉRÉSEK Alapvető azonosságok mellett a felsőoktatásban az agressziónak kitettség kisebb az ember-pálya megfelelés hatása feladatfüggőbb a nyilvánosságnak való kitettség technikai értelemben nagyobb a folyamatos változások hatása közérzetre azonos mértékű

Kodolányi János Főiskola Székesfehérvár Köszönöm az érdeklődést és a figyelmet! Fűrész István

SLIDE HEADING

DIA ALCÍM Bullet Point Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec nisi vestibulum, interdum leo vitae, consequat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet vulputate nisl commodo. Bullet Point 2 Quat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque Bullet Point 3 QUAT LIGULA. MAURIS ULTRICES ELIT VITAE METUS PELLENTESQUE Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet

SLIDE HEADING DIA ALCÍM Bullet Point Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec nisi vestibulum, interdum leo vitae, consequat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet vulputate nisl commodo. Bullet Point 2 Quat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque Bullet Point 3 QUAT LIGULA. MAURIS ULTRICES ELIT VITAE METUS PELLENTESQUE Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet

SLIDE HEADING DIA ALCÍM Bullet Point Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec nisi vestibulum, interdum leo vitae, consequat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet vulputate nisl commodo. Bullet Point 2 Quat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque Bullet Point 3 QUAT LIGULA. MAURIS ULTRICES ELIT VITAE METUS PELLENTESQUE Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet

SLIDE HEADING DIA ALCÍM Bullet Point Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec nisi vestibulum, interdum leo vitae, consequat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet vulputate nisl commodo. Bullet Point 2 Quat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque Bullet Point 3 QUAT LIGULA. MAURIS ULTRICES ELIT VITAE METUS PELLENTESQUE Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet

SLIDE HEADING DIA ALCÍM Bullet Point Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec nisi vestibulum, interdum leo vitae, consequat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet vulputate nisl commodo. Bullet Point 2 Quat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque Bullet Point 3 QUAT LIGULA. MAURIS ULTRICES ELIT VITAE METUS PELLENTESQUE Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet

SLIDE HEADING DIA ALCÍM Bullet Point Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec nisi vestibulum, interdum leo vitae, consequat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet vulputate nisl commodo. Bullet Point 2 Quat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque Bullet Point 3 QUAT LIGULA. MAURIS ULTRICES ELIT VITAE METUS PELLENTESQUE Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet

SLIDE HEADING DIA ALCÍM Bullet Point Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec nisi vestibulum, interdum leo vitae, consequat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet vulputate nisl commodo. Bullet Point 2 Quat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque Bullet Point 3 QUAT LIGULA. MAURIS ULTRICES ELIT VITAE METUS PELLENTESQUE Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet

SLIDE HEADING DIA ALCÍM Bullet Point Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec nisi vestibulum, interdum leo vitae, consequat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet vulputate nisl commodo. Bullet Point 2 Quat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque Bullet Point 3 QUAT LIGULA. MAURIS ULTRICES ELIT VITAE METUS PELLENTESQUE Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet

SLIDE HEADING DIA ALCÍM Bullet Point Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec nisi vestibulum, interdum leo vitae, consequat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet vulputate nisl commodo. Bullet Point 2 Quat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque Bullet Point 3 QUAT LIGULA. MAURIS ULTRICES ELIT VITAE METUS PELLENTESQUE Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet

SLIDE HEADING DIA ALCÍM Bullet Point Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec nisi vestibulum, interdum leo vitae, consequat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet vulputate nisl commodo. Bullet Point 2 Quat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque Bullet Point 3 QUAT LIGULA. MAURIS ULTRICES ELIT VITAE METUS PELLENTESQUE Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet

SLIDE HEADING DIA ALCÍM Bullet Point Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec nisi vestibulum, interdum leo vitae, consequat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet vulputate nisl commodo. Bullet Point 2 Quat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque Bullet Point 3 QUAT LIGULA. MAURIS ULTRICES ELIT VITAE METUS PELLENTESQUE Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet

SLIDE HEADING DIA ALCÍM Bullet Point Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec nisi vestibulum, interdum leo vitae, consequat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet vulputate nisl commodo. Bullet Point 2 Quat ligula. Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque Bullet Point 3 QUAT LIGULA. MAURIS ULTRICES ELIT VITAE METUS PELLENTESQUE Mauris ultrices elit vitae metus pellentesque, sit amet

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!