KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A területegységek átalakítása
Advertisements

Kötelezettségek 10. feladat kidolgozása
Cafeteria megoldások - Nálunk többet ér a pénze!
HUNINFOR Kft. Szolgáltatás bemutató.  Alapszolgáltatásunk a budapesti használt lakóingatlan-piacra vonatkozóan piaci- információ és adatszolgáltatás.
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
B.L.C. Tanácsadó Kft 1.
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Végfelhasználói Promóció Navigator > Navigator Promotion 2004, 2006, 2008 and óta mejelenő promóciók Díj: Euro 2004 jegy Díj: iPod.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Cash flow-kimutatás esettanulmány
 5600 Békéscsaba, Jókai u. 34.   5600 Békéscsaba, Jókai u. 34. 
A Befektetett eszközök DSaját tőke IImmateriális javakIJegyzett tőke II Tárgyi eszközökII Jegyzett, de be nem fizetett tőke III Befektetett pénzügyi eszközök.
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
Anyagköltség számítása
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
1 Autocolor Kft. Gémosz Konferncia
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Gazdasági események A)B) Menny db Érték Ft/db Érték eFt Menny kg Érték Ft/kg Érték eFt Nyitás felhasználás beszerzés beszerzés 5. 2.
TK 2. Áruk 3.300Ny /a. TK 3. Vevők /b. TK 4. Eredmény ERER KE: TK 8. ELÁBÉ 3.000ER3.0001/a. TK 9. ÉNÁ ER /b
Marketingkommunikáció
Egyedi karácsonyi csomagok December. 1. csomag HKSzCSPSzoV Bumeráng Összesen.
A diákat készítette: Matthew Will
Million 500, , ,000 64,000 32,000 16,000 8,000 4,000 2,000 1, Legyen ön is ünnepmilliomos.
ATL - mit hirdessünk és hol?
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
A hasznosítást koordináló szervezet által elérhető eredmények a lakossági szelektív gyűjtésben Viszkei György ügyvezető igazgató Budapest, február.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
41. feladat Könyvviteltan szemináriumi és gyakorló feladatok Budapesti Corvinus Egyetem, Számvitel tanszék 2007/2008. tanév.
1 Foglalkoztatási kihívások (1), avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.OKTÓBER 5-6 HAJÓS Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Impact of Metro construction on the long term sustainability of a Metropolitan city: The case of Thessaloniki Szigetvári Andrea2014. április 7.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Marketing terv.
HUNINFOR Kft. Szolgáltatás bemutató. Szolgáltatásaink Alapszolgáltatásunk a budapesti használt lakóingatlan-piaci információ és adatszolgáltatás. Kiemelten.
Út a munkanélküliséghez Czomba Sándor 2008 november 19.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Energiatakarékos tetőszerkezet
Pénzvisszatérítés minden vásárlás után
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
2006.augusztus — Budapest BO stratégia tervezet Előadó:
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
Névtelen| Biztonságos| Felhasználóbarát
A világ 20 -ik legnagyobb városa – Beijing, Kína 12 millió lakossal.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Székelyudvarhelyi Közösségi Alapítvány (SzKA). Első Közösségi Alapítvány Romániában (2007 december) Helyi projektek, helyi forrásokból Politikamentesség.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Budapesti Corvinus Egyetem, Számvitel tanszék
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
A kamatszámítás módszereinek elméleti összefüggései
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Személyre szóló kuponok vásárlási minta alapján
Előadás másolata:

KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán

Miért on-line kuponok? Kinek jó és miért? FelhasználókKupon kibocsájtók Olcsóbb vásárlás Kedvezőbb feltételek 24/7 elérés A kuponok ingyenesek Könnyű rá hivatkozni Visszacsatolás Kupon = Hirdetés Brandépítés Alacsonyabb hirdetési költség Rugalmas működés Kampány követhető, mérhető Célcsoportok hatékony elérése

Divat kuponok: az első „háború” 2009 Tavaszi Kupon napok (5 bevásárlóközpont) Nyomtatott kuponok (ÁRKÁD Bp.)‏ Kuponfüzet: db Beváltások száma: db Költségek: 6 * X On-line kuponok Nyomtatások száma:7.500 db Beváltások száma: db Költségek: X 2008 Karácsony (2 bevásárlóközpont) On-line kuponok Nyomtatások száma:3.800 db Beváltások száma: 800 db Költségek: Nyomtatott kuponok (bp bevk.)‏ Kuponfüzet: db Beváltások száma: db Költségek:

Az online kupon gyors térhódítása Beváltási arány: %

Az FMCG-ben is az online a király Nyomtatott fóti Cora kuponok 3 újságban hirdetés 140 beváltás On-line fóti Cora kuponok 480 beváltás július

Beszállítói kuponok - „Tiszta Amerika” Beváltott kuponok Cora Fót saját 3850 db Beszállítói 660 db október gyártó clearing house kereskedő

Köszönöm a figyelmet! Kuponline