© 2012 Ipsos. All rights reserved. Contains Ipsos' Confidential and Proprietary information and may not be disclosed or reproduced without the prior written.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Bizalom, társadalmi tőke, intézményi kötődés
É RZELMEK ÉS PREFERENCIÁK Pártok félidőben– A Republikon Intézet konferenciája, április © 2012 Ipsos. All rights reserved. Contains Ipsos'
A korrupció észlelése, elfogadása és gyakorlata Keller Tamás – Sik Endre Tárki Európai Társadalmi Jelentés, 2009.
A KORRUPCIÓ ÉS A MINDENNAPI ÉLET: A MAGYAR KÖZVÉLEMÉNY
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Thermos Új típusú kedvezmények az üdülésben.
PIC number – szükséges bármilyen Erasmus + pályázathoz PKE:
Nobody’s Unpredictable május © 2011 Ipsos  [name of the entity issuing the document]. All rights reserved. Contains Ipsos' Confidential and Proprietary.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
A GYÓGYSZERHAMISÍTÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓS VETÜLETEI
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
TeleBus bemutató.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
2012 március i:Omnibus Európában Fókuszban Magyarország Prezentáció az Ipsos Zrt. ügyfeleinek.
To protect the confidential and proprietary information included in this material, it may not be disclosed or provided to any third parties without the.
A SHARE kutatás kínálta elemzési lehetőségek Gál Róbert & Vargha Lili Szirák, 2011.
Elemi adatoktól a súlyozott adatbázisig TÁMOP DIPLOMÁS PÁLYAKÖVETŐ RENDSZER Előadók: Dr. Kabai Imre és Krisztián Viktor (ZSKF TKK) EDUCATIO NONPROFIT.
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
Technical University of Budapest
Az e-banking távlatai 1117 Budapest, Pázmány sétány 1/a / 6827
A magyar fogyasztói szegmensek egészségvásárlása
Tanulmány a bizalomról Nyolc európai országban és az USA-ban október-november.
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Az adórendszerek változásai az elmúlt évtizedekben Halmosi Péter.
Statisztika Érettségi feladatok
Hasonlóságelemzés COCO használatával a MY-X elemzőben
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Most pedig jöjjön a mai napunk sztárja: a J/  részecske!
EU II..
Jelkép-ország Jakab Sándor Kálmán
Felsőoktatási munkatársak képzési célú mobilitása - STT 2014/2015.
Az egyenlőséggel kapcsolatos attitűdök Lelkes Orsolya European Centre for Social Welfare Policy and Research, Bécs.
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2009 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól június 3.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Munkaerő mobilitás Magyarországon
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2010 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól December 9.
TRUEFOOD záró-konferencia április munkacsomag A hagyományos élelmiszerekkel és azok innovációjával kapcsolatos fogyasztói vélemények Margrethe.
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
1914.
Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
HOGYAN KÉSZÜLNEK A MAGYAROK NYUGDÍJAS ÉVEIKRE?. A magyarok fele nem, vagy alig törődik a nyugdíjjal.
Forever Living Products illetve Vision International People Group MLM vállalatok jogdíjas jutalékainak összehasonlítása.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
C.E.P.M. - Bruxelles, 12 janvier 2005 C.E.P.M. - Bruxelles, 12 janvier 2005 A GM növények termelésének helyzete a világon és az EU-ban...
Mennyire elégedett azzal, ahogy az országban mennek a dolgok?
Általános lakossági ismeretek a szén-monoxid elleni védekezés vonatkozásában Honeywell Szabályozástechnikai Kft november 11.
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Tudatos a fogyasztó? Kozák Ákos március 28..
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
Vegyipari trendek az EU-ban és Magyarországon
Világot fenyegető vírus Semmi sem biztos; csak a halál.
Az Európai Unió.
Regionális gazdaságtan
Európa regionális földrajza
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről február 21. Domokos Tamás.
Tankötelezettségi korhatárok nemzetközi összehasonlításban
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
A csemegekukorica termesztésének üzemgazdasági elemzése egy integrátor példáján keresztül VIVIEN KEREKES Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
ZALA MEGYEI VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉSI ALAPÍTVÁNY Nagy András Ügyvezető igazgató.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Előadás másolata:

© 2012 Ipsos. All rights reserved. Contains Ipsos' Confidential and Proprietary information and may not be disclosed or reproduced without the prior written consent of Ipsos. iOmnibus Az Ipsos nemzetközi online omnibusza

Tartalom 2  iOmnibus: az Ipsos nemzetközi online omnibusza  Minta és módszertan  Kérdéstípusok  Output  Árazás és ütemezés  Ajánlatkérés

iOmnibus Az Ipsos nemzetközi online omnibusza

iOmnibus - Az Ipsos nemzetközi online omnibusza 4  Az Ipsos Interactive Services (IIS) i:Omnibus szolgáltatása az omnibusz módszertan előnyeit kombinálja az online felmérések gyorsaságával.  Lehetővé teszi a multimédiás megoldások alkalmazását (videó, audió, képek hozzáadása).  1000 fős – egyes országokban 2000 fős – országos reprezentatív minta lekérdezésével folyik hetente (néhány országban hetente kétszer).*  Hozzáférést ad sokrétű szocio-demográfiai adatokhoz.  A mintát az Ipsos saját online paneléből biztosítja.  A kutatásba bevont országok: Belgium, Franciaország, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Hollandia, Spanyolország, Svédország Magyarország, Lengyelország, Oroszország, Törökország Kanada USA Brazília, Mexikó, Argentína és hamarosan Chile (n=500) * Magyarországon még nem elérhető a heti kétszeri vagy 2000 fős szolgáltatás

Minta & Módszertan

Minta és hullámok – Európa 6 Gyakoriság Minta- nagyság MintaSúlyozási szempontokKvóták Franciaország Hetente kétszer vagy (a pénteki hullámban) 16 – 75 éves Kor, nem, régió, aktív státusz, főbevásárló + társadalmi státusz Kor (5 kategória), nem és régió Nagy-Britannia Németország 16 – 70 éves Kor, nem, régió, aktív státusz, főbevásárló + népsűrűség Belgium Kor, nem, régió, aktív státusz, főbevásárló + nyelv Hollandia Olaszország vagy (a pénteki hullámban) Kor, nem, régió, aktív státusz, főbevásárló Spanyolország 16 – 65 éves Svédország Hetente Magyarország Lengyelország Oroszország Törökország 16 – 60 éves Kor (3 kategória), nem és régió

Gyakoriság Minta- nagyság MintaSúlyozási szempontokKvóták Kanada Hetente kétszer éves Kor, nem, régió, aktív státusz + jövedelem Kor (5 kategória), nem és régió Egyesült Államok vagy Minta és hullámok – Kanada és Egyesült Államok

Kérdéstípusok

Question units counts per type of question 9 KÉRDÉS TÍPUSASZÁMOLÁS (kérdésegységek, KE) Egyválasztós kérdés / Egyszerű eldöntendő kérdés 1 KE Többválasztós kérdésMinden 10 válaszlehetőség 1 KE Táblázatos kérdés / attribútum-lista / skála (soronként/oszloponként egyválasztós) Minden 5 állítás 1 KE Táblázatos kérdés / attribútum-lista / skála (soronként/oszloponként többválasztós) Minden 25 bejelölhető elem 1 KE Táblázatos kérdés / attribútum-lista / skála (legördülő válaszlehetőségekkel) Minden 15 legördülő elem 1 KE Numerikus1 KE Félig nyitott kérdés (Egyéb, éspedig)1 KE Nyitott kérdés1,5 KE (kódolás nélkül)

Kérdéstípusok – Példák (1) 10 KÉRDÉS TÍPUSAPÉLDÁK Egyválasztós kérdés / Egyszerű eldöntendő kérdés Az elmúlt három hónapban milyen mosószert használt a LEGGYAKRABBAN Ön vagy bárki az Önök háztartásában? (Kérjük, csak egy választ jelöljön be!) 1. Mosópor / 2. Folyékony mosószer / 3. Tabletta / 4. Folyékony kapszula / 5. Gél Többválasztós kérdés Dolgozik-e Ön, közvetlen családtagja vagy közeli ismerőse, barátja bármelyik alábbi területen? (Több választ is megjelölhet!) 1. Reklám / 2. Újságírás / 3. Biztosítás / 4. Marketing / 5. Piackutatás / 6. Hajápolással kapcsolatos termékek gyártása vagy árusítása / 7. Egyik sem Táblázatos kérdés / attribútum-lista / skála (soronként/oszloponként egyválasztós) Milyen mértékben ért egyet vagy nem ért egyet az alábbi állításokkal ezzel a reklámmal kapcsolatban egy ötfokú skálán, ahol az 5 azt jelenti, hogy „teljes mértékben egyetért”, az 1 pedig azt, hogy „egyáltalán nem ért egyet”? (Kérjük, soronként egy választ jelöljön be!) 1 – egyáltalán nem ért egyet / 2 / 3 / 4 / 5 – teljes mértékben egyetért A reklám valami újat mondott a számomra A reklám zavaros volt A reklám idegesítő volt Táblázatos kérdés / attribútum-lista / skála (soronként/oszloponként többválasztós) Az alábbi lista állításokat tartalmaz, amelyek illenek vagy nem illenek különböző kávémárkákra. Kérjük, jelölje minden egyes állításnál, hogy mely márkára illik! (Kérjük, soronként legalább egy választ jelöljön meg!) Márka 1 / Márka 2 / Márka 3 / Márka 4 / Egyik márkára sem illik Magas minőségű márka Olyan márka, amely örömteli pillanatokat juttat az eszembe A legjobb kávé számomra Innovatív márka

Kérdéstípusok – Példák (2) 11 KÉRDÉS TÍPUSAPÉLDÁK Táblázatos kérdés / attribútum-lista / skála (legördülő válaszlehetőségekkel) Milyen mértékben ért egyet vagy nem ért egyet az alábbi állításokkal ezekkel a reklámokkal kapcsolatban egy ötfokú skálán, ahol az 5 azt jelenti, hogy „teljes mértékben egyetért”, az 1 pedig azt, hogy „egyáltalán nem ért egyet”? (Kérjük, állításonként jelöljön be egy választ!) Reklám 1 / Reklám 2 / Reklám 3 / Reklám 4 / Reklám 5 A reklám valami újat mondott a számomra: Legördülő / Legördülő / Legördülő / Legördülő / Legördülő A reklám zavaros volt: Legördülő / Legördülő / Legördülő / Legördülő / Legördülő A reklám idegesítő volt: Legördülő / Legördülő / Legördülő / Legördülő / Legördülő Numerikus Mennyit fizetett ezért az italért? Kérjük, írja ide a válaszát! 1. ______ forintot 2. Semennyit, ingyen kaptam 3. Nem tudom Félig nyitott kérdés (Egyéb, éspedig) Kérjük, továbbra is gondoljon erre a forró italra! Az alábbiak közül melyik írja le legjobban, hogy mikor fogyasztotta? (Kérjük, csak egy választ jelöljön meg!) 1. Mindig ezt iszom, mielőtt dolgozni kezdek / 2. Reggelihez / 3. Ebédhez 4. Rögtön ebéd után / 5. Vacsorához / 6. Rögtön vacsora után / 7. Tízóraihoz / uzsonnához / 8. A délelőtti szünetben / 9. A délutáni szünetben 10. Egyéb, éspedig: ______________ Nyitott kérdés A termék leírása alapján, amit az imént látott, el tudná mondani, hogy mi tetszett benne? Kérjük, írja ide válaszát! _________________________________________________________________

Megkötések hullámonként 12 Kérdésegységek és stimulik Kérdésegységek maximális száma45 Videók maximális száma5 Rádió-szpotok maximális száma15 Képek maximális száma50 Speciális Ipsos modulok (Emoti*Scape, polckép, stb.) használatára nincs lehetőség -

Programozás és eredmények

14 Dimensions használata. Minden eredmény Dimensions formátumban (a helyi megállapodásnak megfelelően). Programozás és eredmények: Dimensions Sztenderd formátum (megrendelő országtól függően) - DDF+MDD - TripleS -.sav Az ár egy adatfájl set-et tartalmaz. További set (pl. almintára) díj ellenében kérhető. Táblák: kérésre - További díj ellenében - Az igényt ajánlatkéréskor jelezni - Előre definiált fejléccel

Árazás és ütemezés

Árazás* 16 Magyarország Mintanagyság1 000 Minimum díj hullámonként forint 1-5 kérdésegység forint / kérdésegység 6-10 kérdésegység forint / kérdésegység kérdésegység forint / kérdésegység kérdésegység forint / kérdésegység 21+ kérdésegység forint / kérdésegység Kedvezmény további hullámokra/országokra: 10% kedvezmény minden további hullámra / országra, ha nincs eltérés a hullámok / országok között (a minimum díjra nem vonatkozik) Táblák9 500 forint / kérdésegység (sztenderd esetben) Stimulik Kép: forint Film: forint *Az árak az adatbázist tartalmazzák, táblázás, PowerPoint output és elemzés nélkül. Pontos árajánlatot az címen kérhet.

17 Kérdőív: 17 kérdésegység Adatfelvétel Magyarországon: x x x x2 = HUF Árkalkuláció - Példa

Ütemezés 18 A fenti ütemezés egy-országos felmérésre vonatkozik Több-országos kutatás esetén előzetesen egyeztetni kell az ütemezést! Pénteki indulás Az IIS értesítése az ország(ok)ról és a KE számáról Kedd 17 óráig Kérdőív (és stimulik) átadása Szerda délig (fordítási igény esetén 1 nappal korábban) Tesztlink elküldése ügyfélnekCsütörtök délig Tesztlink jóváhagyás az ügyfél részéről Péntek délig Adatfelvétel indítása és az output specifikációja Péntek 17 óráig Adatfelvétel zárásaKedd délelőtt Adatok átadásaKedd munkaidő végéig

Ajánlatkérés

 Ajánlatkérését az címen  Kérjük, hogy ajánlatkérés esetén a következő információkat adja meg:  A kérdezési egységek száma  A vizsgálatba bevont ország(ok) neve  Várható időpont, amikor az Ipsos megkapja az anyagokat  Kódolási igény  Eredmények formátuma (ASCII vagy SPSS adatfile)  Szükség van-e elemzésre 20  Ugyanabban az országban, ugyanazon hullámban és azonos témában konkurens márkáktól érkező megkeresések esetén az Ipsos az első (időben korábbi) megrendelést fogadja el.  Ha az egy hullámra vonatkozó maximum kérdezési egységek számát elértük, ügyfeleink kérdőívét átütemezzük azon következő hullámra, amely megfelel számukra.  Az Ipsos sztenderd hetekkel számol (pl. a 27. hét július 1-jén, hétfőn kezdődik, és 7-ig, vasárnapig tart).

Köszönjük!