A szellemi tulajdon védelme és menedzselése című projekt résztvevői értékelése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Advertisements

Az intézményi akkreditáció folyamatábrája. Intézményi akkreditáció második köre (2007) Cél: „…értékelje az eltelt 8 év tevékenységét, de egyben teremtse.
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Lépj pályára! Využi šancu! Lépj pályára! / Využi šancu! HUSK /1101 /1.6.2 /0107.
PALLÓ zárókonferencia BMK, január 30. A közművelődési intézmények szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben Felnőttképzési információs és segítő.
A felsőoktatási minőségbiztosítás európai A felsőoktatási minőségbiztosítás európai sztenderdjei Szántó Tibor Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság.
NYF-”VEKTOR” Versenyképes Kutatás, Technológia, Oktatás a Régiónkban c. projekt nyitókonferenciája június 27. Badak Béla okl. könyvvizsgáló
LB értékelési módszerek, technikák MAB Budapest, január 22. Topár József.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Gyulai Tamás elnöki tanácsadó elnöki tanácsadó Dél-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács.
Tanfolyam megszervezése Képzés módszerei SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet 2009/2010. I. félév Szeged.
Képzési lehetőségek a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala szervezésében
Minőség az egészségügyben Szubjektív fogalom (nézőpont kérdése) Különböző emberek (betegek), különböző fogalmak (kifizetem!) Szituáció függő:  Mi az igény?
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
HA5ABE*Connect Bt. & Troll-Info Bt. Minden jog fenntartva
Műegyetem - Kutatóegyetem Bizalom-Minőség-Együttműködés 1 Hogyan tovább, Műegyetem? november 17.
A projektmenedzsment funkciói és területei
Mérőkamarás légifelvételek Internetes katalógusa MH Térképészeti Hivatal HM Térképészeti KHT.
Közigazgatási alapismeretek
Szervezetfejlesztési Program
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
„20 éves a HSZOSZ Országos HR szakmai klubhálózata, avagy az új gondolatok vonzzák az új nemzedéket – Szegedi Klub” Készült a ICF Magyar Tagozata, a Humán.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
Szakmai Monitoring Műhely. RÉV projekt célja többek között: országosan egységes mérési és értékelési rendszer álljon rendelkezésre a szakpolitikai döntéshozók.
 Tanuló környezet meghatározása  Ötletgyűjtés, a tanulási környezet ismeretén alapszik  Oktatási stratégia meghatározása  Előzetes képernyő-elrendezés.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
A továbbképzések tapasztalatai Observans Képzési Szolgáltató Kft.
Több nemzetre kiterjedő programok lehetősége GRUNDTVIG Pécs, január 27. Szellő János osztályvezető.
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
LB értékelési módszerek, technikák MAB Budapest, 2007 január 17. Topár József.
Konstruktív pedagógia és számítógéppel segített tanulás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
A DEENK könyvtári önértékelésének tapasztalatai Budapest,
2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 1 A felsőoktatási marketing folyamatok minőségügyi támogatása Koczor Zoltán - Gáti József –
„Válasz a válságra” programsorozat Előzmények 2009 októberében elkezdtünk egy programsorozatot a szektorban a válság hatására jelentkező-felerősödő.
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május Az intézmény partnerségi kapcsolatainak.
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Tájékoztatás a pedagógus minősítési rendszer bevezetéséről
Az új köznevelési rendszer jellemzői és várható eredményei
Pedagógusminősítés, tanfelügyelet
Intézményvezető helye és szerepe a pedagógusok minősítési rendszerében
Emberi erőforrás tudatos fejlesztése
PROJEKTMENEDZSMENT. Projektmenedzsment a stratégia megvalósításának eszköze. Projekt egy-egy konkrét stratégiai program vagy részprogram.
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
HEFOP összefoglaló szakmai tapasztalatok Rettegi Zsolt vezető monitor.
A részarány földkiadás során keletkezett osztatlan közös tulajdon megszüntetésének eredményei Dr. Szinay Attila Mezőkövesd, január 28.
Csökkentsük a túlterheltséget, tanítsuk többet a diákokat! Varga Attila február 4.
1 XIV. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés MER ellenőrzések módszertana Siófok, Munkácsi Márta A Minőségellenőrzési Bizottság tagja.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
ORSZÁGOS FELNŐTTKÉPZÉSI TANÉVNYITÓ KONFERENCIA
NAPIREND, KÁRPÁTALJA Határtalanul utazás.
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
XXVI. Felvonó Konferencia kérdőív kiértékelés
Előadás másolata:

A szellemi tulajdon védelme és menedzselése című projekt résztvevői értékelése

Szempontok a délelőtti előadások értékeléséhez Legmagasabb minősítés: téma kifejtésének színvonala; 8,8 Szórás legalacsonyabb: időkeret betartása Legalacsonyabb minősítés: figyelem lekötése; 7,4 Szórás legmagasabb: hallgatóság bevonása

Szempontok a délutáni foglalkozások értékeléséhez Legmagasabb minősítés: –érthetőség, áttekinthetőség; 8,8 – szórás legalacsonyabb Legalacsonyabb minősítés: –figyelem lekötése; 7,4 – szórás legmagasabb

A délelőtti előadások és a délutáni foglalkozások értékeléséi szempontjainak csoportosítása Délelőtti előadások – szakmaiság Délutáni foglalkozások – oktatói teljesítmény

Szempontok a program egészének értékeléséhez Legmagasabb minősítés: –büfészolgáltatás (szervezés); 5,0 –felkészültség (szakmai) –kérdések, válaszok (oktatói) –információ szellemi tulajdonról, innovációról (hasznosulás) Legalacsonyabb szórás (0), büfészolgáltatás

Szempontok a program egészének értékeléséhez (folyt.) Legalacsonyabb minősítés: –szellemi tulajdon védelmének technikáinak elsajátítása; (hasznosulás) 3,5 –előzetesen kapott információk minősége, mennyisége (szervezés); –a résztvevők tapasztalatainak megosztására való buzdítása (oktatói) Legnagyobb szórás: –a program alatt rendelkezésre álló tananyag mennyisége és minősége

A délelőtti előadások és a délutáni foglalkozások értékeléséi szempontjainak csoportosítása Legmagasabb minősítés – szakmaiság

A program értékelése, ajánlása A program ajánlásaA program általános értékelése