Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyarországon új sportként, minél szélesebb körben megismertetni az általunk oly szeretett játékot. Olyan környezetet teremteni, ahol harmonikus közösségben.
Advertisements

Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
IWOWWE: AMEDDIG NEM FÁJ, NEM VÁLTOZTATSZ! iWowWe Technikai Tréning 04.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Eurosport Média ajánlat 2014.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Mesélő képek Fehér Ágnes FOK III/6.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Van-e különbség?  Cél  Minőség  Létszám  Résztvevő  Rendezők  Lebonyolítás  Nyilvánosság  Eredmény  Érték.
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
A föld készen áll: Jól megmunkálva, Ölében vár egy kismagot. Ráhull egy napsugár esőcseppbe zárva, S így szökken szárba a búzaszál. Ebből lesz majd kenyér,
Közösségi hálók Központi helyen aggregálva az ismerősök a Windows Liveról, Facebookról és Twitterről Csoportok Hogy még könnyebb legyen kiszűrni a.
GERILLA-MARKETING.
Nevem: Tóth Nándor Témám: Közösségi portálok használata
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Hogyan alakítsuk a rajongót vásárlóvá?. KIK VAGYUNK? Magyar tulajdonú marketing- és kommunikációs ügynökségi cégcsoport, Több éves tapasztalat a hazai.
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Mindent a rajongótáborról… Klausz Melinda közösségi média specialista kozossegi-media.com kozossegimedia.cafeblog.hu.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Célköltségszámítás (Target costing)
AlertPay regisztráció Az AlertPay regisztráció feltételei közt szerepel a legalább 18 éves korhatár betartása. Az alábbi regisztrációs lehetőségek közül.
Közösségi oldalak használata
AlertPay regisztráció Az AlertPay regisztráció feltételei közt szerepel a legalább 18 éves korhatár betartása. Az alábbi regisztrációs lehetőségek közül.
8. Az eladásösztönzés.

Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Assoc. Prof. Ján Gunčaga, PhD. Faculty of Education Catholic University in Ružomberok Nyílt forráskódú szoftverek és IKT az oktatásban.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom.
HOZZA KI A LEGTÖBBET A SZKENNER ÜZLETBŐL. PÁRATLAN ÜZLETI LEHETŐSÉG Növekedés Szkenner Operátorok száma az EMEA régióban % Szkennelések.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Az online marketing legújabb generációja
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Velünk élő középkor Forrás:
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Kik vagyunk A Babagenetika mozgalom egy személyes történeten alapuló
Előadás másolata:

Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás

Tisztázandó kérdések Kik a célcsoportunk? Miért ők? Hogyan szólíthatjuk meg őket elsősorban? Mire kíváncsiak? Hol érhetjük el őket leginkább? BIZTOSAN?

Mikor legyünk jelen? …amikor folyamatosan időnk van a felületre, …amikor RENDSZERESEN tudunk tartalmat előállítani, …amikor értünk a felülethez, …amikor ott van a célcsoportunk, …amikor a kommunikációs eszközeink adottak, de akkor AZONNAL! A KEVESEBB TÖBB!

Időzítés

Mit posztoljunk? Statisztika alapján, vagy mégsem?

Hogyan posztoljunk?

Targetáljunk! Nem, életkor, érdeklődés stb. szerint

Időzítsünk, de jól! ;)

Hashtag, mention

Válasszunk megfelelő méretet!

Ue: affinitás We: súly De: időzítés

Használjuk (ki) kapcsolati hálónkat!

Fürtök Csomópontok Véleményvezérek Touchgraph

„…örömmel várjuk, hogy megismertessük vásárlóinkkal minőségi kávéinkat és az egyedülálló Starbucks Élményt, amely felpezsdíti és gazdagítja az emberi lelket." Vladan Armus, a Starbucks közép- és kelet-európai régiójának márkaigazgatója

A Starbucks magyarországi ügynöksége töröltette a mintegy 3500 fős Facebook rajongói oldalt, akik lelkesedve várták az első hazai Starbucks megnyitását.

Aktivizáljuk és vonjuk be rajongóinkat!

Javítsunk az eléréseken! Megfelelő időzítés Megfelelő bejegyzéstípusok választása Targetálás (nemek, életkor, nyelvhasználat) Call-to-action Releváns tartalmak Hosszú távú kapcsolatok, együttműködések Játékok, promóciók HÍRDETÉS

Magunkat csapjuk be… Fényképen emberek bejelölésével növeljük az elérést Like-ok, kommentek és megosztásából ítélünk hátsó statisztika ismerete nélkül PTAT mutatót nem ismerjük EdgeRank algoritmust nem ismerjük LikeVásárlást folytatunk Rosszul megválasztott promóciókkal, játékokkal növeljük a rajongói létszámot

Nyereményjátékok Célcsoportnak megfelelő nyeremény Inkább több kicsi, mint egy nagy Saját termék, szolgáltatás / élmény felajánlása, százalékos kedvezmények Megosztáshoz, rajongáshoz nyereményt kötni TILOS! Válasszuk inkább a hozzászólás alapú nyereményjátékot vagy az adatbázisépítéssel egybekötött alkalmazásokon keresztül futó nyereményjátékokat!

Használjuk fel piackutatásra a felületeket és a nyereményjátékokat!

Nyeremény adatbekéréssel

BEST OF… 1. Posztolj folyamatosan 2. Időzítsd posztjaidat megfelelően 3. Használj vonzó képeket 4. Fogd rövidre vagy éppen hosszúra, de… 5. Légy releváns 7. Szólítsd rajongóid cselekvésre 8. Használj alkalmazásokat 9. Légy aktuális 10. Közvetíts értéket 11. Légy szórakoztató 12. Tanítsd a népet! +1. Tanulj a konkurenciától és másoktól!

Köszönöm a figyelmet! kozossegi-media.com/tartalommarketing.html > kód: piac&profit